Boeing 737 MAX

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Και πλέον υπάρχουν και πιλότοι που στρέφονται νομικά ενάντια στην Boeing ζητώντας αποζημίωση για διαφυγόντα εισοδήματα και ψυχικό άλγος από την καθήλωση του 737ΜΑΧ

https://www.abc.net.au/news/2019-06-23/ ... x/11238282

Μόνο η Icelandair έχει απολύσει 45 πιλότους εξαιτίας της καθήλωσης του αεροσκάφους.

https://thepointsguy.com/news/icelandai ... certainty/
 
mrk":2mpbuiok said:
Ακόμα ένα πρόβλημα για το MAX σύμφωνα με το BBC:

https://www.bbc.com/news/business-48752932

Θεωρώ εξαιρετικά αμφίβολο το αεροπλάνο να πετάξει εκ νέου πριν το τέλος του έτους.

Συμβαίνουν τα 2 που είχα γράψει στο προηγούμενο ποστ μου.

1)Αφου έκαναν την "αναβάθμιση" του λογισμικού τώρα "ανακαλύπτουν" ότι το electric trim είναι απαράδεκτα αργό, και δήθεν φταίει ένας microproccesor ενώ όλοι ξέρουν ότι το stabilizer έχει μεγαλώσει πολύ για να είναι αποτελεσματικό μετά από τόσες επιμηκύνσεις της ατράκτου, σε βαθμό που τα ηλεκτρικά μοτέρ δεν επαρκούν. Θέλει επανασχεδίαση όλη η δομή του horizontal stabilizer και αντικατάσταση του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης με υδραυλικό. Ακόμη και αν "λυθεί" το πρόβλημα με νέο microproccesor, όταν αρχίσουν τα manual test θα "διαπιστώσουν" ότι εκεί τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα σε χρόνο και δύναμη. (το ξέρουν ήδη, αλλά προσπαθούν να κερδίσουν χρόνο, και ο σώζων εαυτόν σωθήτω).
Η πραγματική λύση είναι χρόνια μακριά...

2)Κίνα, Ρωσία, Γερμανία τους την έχουν στημένη, δεν πρόκειται να επιτρέψουν στο max να πετάξει με αυτά τα παπατζηλίκια και χωρίς πιθανόν πρόσθετα "ανταλλάγματα".
Ειναι χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του διευθυντή της ΙΑΤΑ ο οποίος προσπαθεί να αμβλύνει τη στάση τους και να συμβιβάσει τα πράγματα:
"We trust the Federal Aviation Administration, in its role as the certifying regulator, to ensure the aircraft's safe return to service. And we respect the duty of regulators around the world to make independent decisions on FAA's recommendations.

"At the same time, aviation is a globally integrated system that relies on global standards, including mutual recognition, trust, and reciprocity among safety regulators.

"Aviation cannot function efficiently without this co-ordinated effort, and restoring public confidence demands it."
 
Και το βραβείο της μεγαλύτερης μπούρδας που έχει ειπωθεί για το 737 Μέγιστο το λαμβάνει ο φίλτατος Νόντας.
 
Ενδιαφέρον άρθρο των Seattle Times, σύμφωνα με το οποίο η Boeing ήξερε από τις πρώτες δοκιμές τα προβλήματα που θα αντιμετώπιζε με το MCAS, το οποίο στην αρχική του μορφή ήταν πολύ πιο περιορισμένης εφαρμογής, αλλά στην πορεία επεκτάθηκε. Αλλά οι "αναλύσεις" έδειχναν απειροελάχιστη πιθανότητα να συμβεί αυτό που τελικά συνέβη...

The revised design allowed MCAS to trigger on the inputs of a single sensor, instead of two factors considered in the original plan. Boeing engineers considered that lack of redundancy acceptable, according to proprietary information reviewed by The Seattle Times, because they calculated the probability of a “hazardous” MCAS malfunction to be virtually inconceivable

https://www.seattletimes.com/seattle-ne ... afeguards/
 
Απο άρθρο του Bloomberg:
Europe’s aviation regulator has outlined five major requirements it wants Boeing Co. to address before it will allow the planemaker’s 737 Max to return to service

EASA’s checklist includes a number of issues that have been disclosed: the potential difficulty pilots have in turning the jet’s manual trim wheel, the unreliability of the Max’s angle of attack sensors, inadequate training procedures, and a software issue flagged just last week by the FAA pertaining to a lagging microprocessor. But the agency also listed a previously unreported concern: the autopilot failing to disengage in certain emergencies.

Αναμενόμενο... Καλά κρασιά...

Πόσο χρόνο θα αντέξουν οι εταιρείες να έχουν ακριβά ολοκαίνουργια αεροπλάνα καθηλωμένα;
Πόσο χρόνο μπορεί να αντέξει η Boeing να είναι έξω απο την αγορά σε αυτή την κατηγορία μεγέθους πολιτικών αεροσκαφών;
 
Και ήδη έχει κοστίσει τουλάχιστον $100 εκατομμύρια στην Boeing ως αρχική υποστήριξη των οικογενειών των θυμάτων, με την εταιρία να τονίζει ότι αποδοχή χρημάτων από αυτό το fund δεν τους αποκλείει από την αξίωση και άλλων αποζημιώσεων δια της δικαστικής οδού.
Βάλε και τις αποζημιώσεις στις αεροπορικές και τις επιπλέον αποζημιώσεις σε όσους κινηθούν δικαστικά...και τελικά θα τους κοστίσει (και δικαίως) πολύ ακριβά η όλη ιστορία με το MCAS.

https://edition.cnn.com/2019/07/03/busi ... index.html
 
Μείωση της παραγωγής σε 47 α/φ ΜΑΧ ανά μήνα, η Boeing σχεδιάζει να υποβάλει ένα τελικό πακέτο αναβαθμίσεων λογισμικού, για την ικανοποίηση των νέων απαιτήσεων της FAA που δεν σχετίζονται με το σύστημα αύξησης των χαρακτηριστικών ελιγμών (MCAS) μέχρι τον Σεπτέμβριο.

Εάν καταφέρει να υποβάλει την απαιτούμενη τεκμηρίωση τον Σεπτέμβριο και η FAA επικυρώσει και εγκρίνει εγκαίρως τις διορθώσεις για την επανέναρξη λειτουργίας του, η εταιρεία αναμένει να αυξήσει την παραγωγή σε 57 μηνιαίως μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.

https://www.ainonline.com/aviation-news ... e-shutdown
 
Τα πράγματα πάνε καταπληκτικά για την Boeing - πρώην μηχανικός με 30 χρόνια προϋπηρεσία, λέει ότι το βασικό μέλημα στη γραμμή παραγωγής ήταν ο περιορισμός του κόστους.

https://www.bbc.com/news/business-49142761

Γενικώς η ιστορία του MAX μπάζει από παντού. Κρίμα για τους ανθρώπους που χάθηκαν τόσο άδικα.
 
Η Norwegian αναφέρε στο Reuters ότι δεν περιμένει τα B737 Max της να πετάξουν το 2019 και οποιοσδήποτε προγραμματισμός της δεν τα περιλαμβάνει για φέτος.

Πηγή: Το business live page του BBC.
 
Η European Union Aviation Safety Agency (EASA) μάλλον βάζει τρικλοποδιές στην διαδικασία πιστοποίησης του α/φ ζητώντας και 3 ένδειξη Angle of Attack , η οποία και κοστοβόρα και χρονοβόρα θα είναι. :(

Άντε να αρχίσει πόλεμος και μεταξύ των Υπηρεσιών Πολιτικής Αεροπορίας. :cry:
Να δούμε τα Airbus πως θα πιστοποιούνται στις ΗΠΑ και έπεται η Civil Aviation Administration της Κίνας (CAAC) 中国民用航空总局 :?: .

Θα γυρίσει μπούμερανγκ αυτό που κάνει η EASA.
Αλλά μάλλον είναι <Πολλά τα λεφτά … Στέλλα>

https://www.ch-aviation.com/portal/news ... gs-737-max
 
Top