Sky Express - Επιδόσεις

Στα μέσα του μήνα η πιθανή περίοδος μετάβασης από το ήδη υπάρχον σύστημα κρατήσεων που διαχειρίζεται η GQ (avantik) στο νέο radixx Galaxy. H μετάβαση στο νέο σύστημα κρατήσεων θα επιφέρει μια σωρεία αλλαγών που περιλαμβάνουν :


:arrow: την υπηρεσία ηλεκτρονικού τσεκ ιν (web check in)
:arrow: πλέον τα εισιτήρια θα είναι ticketless (μόνο PNR) και όχι ηλεκτρονικό εισιτήριο (e-tkt), μόνο τα ταξιδιωτικά γραφεία θα μπορούν να εκδίδουν σε stock hahn air 169.
:arrow: οι πελάτες πλέον θα μπορούν ηλεκτρονικά να προπληρώσουν/επιλέξουν διάφορες υπηρεσίες όπως για παράδειγμα την προσθήκη επιπλέον αποσκευής, την επιλογή συγκεκριμένης θέσης στο αεροσκάφος (με χρέωση).
:arrow: αλλαγές στις κατηγορίες ναύλων με νέα ελαφρώς διαφοροποιημένα baggage allowances και περιορισμένη πρόσβαση στα lounges (ανάλογα την κατηγορία του εισιτηρίου).

Σιγά σιγά αρχίζει να συμβαδίζει με τις πολιτικές του ανταγωνισμού

.... στην αναμονή λοιπόν ;)
 
spotterakis":1lvmykot said:
IATA/TASOS":1lvmykot said:
Μπορει και να γνωρίζεις καλύτερα από εμένα αλλά για τη Σαντορίνη 3-4 φορές την ημέρα με ένα τζετ αεροσκάφος στο μέγεθος της gq είναι ότι πιο τραγικό θα μπορούσαν να κανουν.
Εστω και 2 αεροσκάφη 319/320 να παρει, θα το καταστρέψει σε αυτό το δρομολόγιο.
Εδώ και στο ATH-HER/SKG είναι καταστροφή πόσο μάλλον για το ATH-JTR.
Οσο για τα Χανιά, αποψή μου χλωμό.

Mπορεις να εξηγησεις το σκεπτικο σου ως προς την καταστροφη; Το εννοεις λογω ανταγωνισμου (Α3,ΕLB,FR)?

Γενικά, είναι υπερβολική η φθορά αν βάλεις ένα 319/320 να πετάει αποκλειστικά πτήσεις των 25 - 45 λεπτών.
 
Ανανεώθηκε η ιστοσελίδα της Sky express και μπορώ να πω πως την έκαναν πολύ ωραία!!
 
Χθεσινή εμπειρία σε πτήση της εταιρίας το απόγευμα. Απογοήτευση. Εκνευρισμός. Καθυστέρηση 4 ωρών χωρίς να τηρηθεί κανένας νόμος και κανονισμός.

Θεωρώ πως πρόκειται περί οργανωμένης αρπαχτης και εξαπάτησης που δεν πρέπει να γίνει ανεκτή. Θα προσπαθήσω να δώσω δημοσιότητα στο θέμα (media, ΥΠΑ, υπουργείο, τομεάρχες - αν έχετε κάποια άλλη πρόταση είμαι όλος αυτιά).

Προσωπική συμβουλή, αποφεύγετε τις εταιρίες άρπα-κόλλα γιατί είναι σοβαρός κίνδυνος στη διάθεση και το χρόνο μας.
 
diontheo":35h1ib1q said:
Προσωπική συμβουλή, αποφεύγετε τις εταιρίες άρπα-κόλλα γιατί είναι σοβαρός κίνδυνος στη διάθεση και το χρόνο μας.

Και όχι μόνο....
 
Επιστροφή με την εταιρία χθες. Το ίδιο χάλι με πιο μικρή καθυστέρηση. Ελλειπής και παραπλανητική πληροφόρηση από τους αρμόδιους. Ντροπή.
 
Να ρωτήσω κάτι γιατί δεν ξέρω αν με γελούν τα μάτια μου ή έχει λάθος το flightradar24 ή όντως έτσι είναι.
Ειναι δυνατόν η πτήση 215 να έχει κάθε μέρα τόση πολύωρη καθυστέρηση;
 
Να ήταν μόνο αυτή καλά θα ήταν. Δες τις 422 και 424 για Ζάκυνθο...
 
Τώρα εντελώς τυχαία παρατηρούσα την 423 που και αυτή είναι κοντά μιαμιση ώρα καθυστερημένη.
Fingers crossed για την αυριανή βραδινή πτήση από Ηράκλειο μην έχει συσσωρευμένη καθυστέρηση.
 
Δυστυχως το φαινομενο ειναι καθημερινο πλεον..Με μια στραβη σε ενα αεροπλανο παει ολο το προγραμμα πισω..Μαλλον πρεπει να το ξανακοιταξουν λιγο το προγραμμα τους..
Υ.Γ το AvroJet που ειχαν ενοικιασει πεταει ακομα με την εταιρεια η πηρε τον δρομο του για scrap;
 
Top