LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Ρε παιδιά θα μας τρελάνετε? Να τους κράξει επειδή τηρούν το ωράριό τους και κλείνουν την ώρα που πρέπει. Δηλαδή έπρεπε να κάνουν υπερωρίες επειδή υπήρχαν καθυστερήσεις πτήσεων? Αυτοί οι εργαζόμενοι δεν έχουν σπίτια? Αν συνέχιζαν, θα κράζαμε το αφεντικό που τους κρατάει με το ζόρι. Αν κλείνουν, τους κράζουμε επειδή κλείνουν πιο νωρίς από ότι μας βολεύει. Μόνο ο στην Ελλάδα έχουμε τέτοιου είδους απαιτήσεις. Στα πιο πολλά ευρωπαϊκά αεροδρόμια, το βράδυ που έχει λίγες πτήσεις κλείνουν τα πάντα. Και στο κάτω κάτω, για να πληρώσει ο επιχειρηματίας υπερωρίες δεν πρέπει να υπάρχει και η προσδοκία του ανάλογου κέρδους? Ή μήπως πρέπει να πληρώσει από την τσέπη του για να κάνει το χατίρι σε αυτούς που περιμένουν?
 
Φιλε αδικα γραφεις .Ο Ελληναρας που κατευθειαν γραφει μπες μεσα και κραξε τους .Να κραξεις την εταιρεια φιλε οχι τον υπαλληλο η την επιχειρηση που εχει ενα ωραριο λειτουργιας και ειναι και αυτοι ανθρωποι και πρεπει να πανε σπιτια τους .Απιστευτο μια ζωη στην Ελλαδα οι μισοι Ελληνες δουλευουν για τους αλλους μισους . :wall:
 
Aν καταλαβατε τιποτα απο αυτά που εγραψε,δεν ηταν τοσο το θεμα ωραριου οσο ο τρόπος τους με τοσο κοσμο εκεινη την ωρα..
 
Σε όλα τα μαγαζιά του κόσμου ο τρόπος να ενημερώσεις τους πελάτες ότι κλείνεις είναι να χαμηλώνεις τα φώτα. Τώρα αν αυτοί τα έκλεισαν όλα και κόσμος αναγκάστηκε να αποχωρήσει στο απόλυτο σκοτάδι, τότε ήταν πραγματικά φάουλ. Η ένστασή μου αφορά το αν έπρεπε να κλείσουν ή όχι και ο φίλος YCNZ εξέφρασε την άποψη ότι δεν έπρεπε να κλείσουν "κάτι λιγότερο από τον μισό χώρο αναμονής του αεροδρομίου". Θεωρώ ότι ο χώρος που έχει νοικιάσει κάποιος για να φτιάξει ένα εστιατόριο δεν είναι χώρος αναμονής.
 
Κύριοι, σας είπα πως έχω περάσει απο ανάλογη δουλειά, και μετά απο μια κουραστική μέρα παραγματικά το μόνο που σκέφτεσαι είναι το σπίτι σου. Αλλα όσον αφορά τα φώτα, ποτέ δεν τα κλείναμε, αλλά χαμηλώναμε λίγο την μουσική. Αφήναμε κάποιον στην είσοδο, μαζεύαμε ότι λάντζα μπορούσε να μαζευτεί, κλειναμε κουζίνα και ταμεία, έχει δουλειές να κάνεις για κανένα τεταρτάκι αν θες, μέχρι να τελειώσει και ο κόσμος με την ησυχία του, και μετά πάνω στο τέταρτο οι πελάτες είχαν ήδη καταλάβει πως είχαμε κλείσει και έφευγαν απο μόνοι τους. Εννοείται πως το ωράριο του κάθε καταστήματος καθορίζεται απο τον κάθε επιχειρηματία, και εννοείται πως όταν κλείσει θα πρέπει το προσωπικό να τελειώσει τη δουλειά του όμορφα και ήσυχα και να παέι σπίτι του. Όμως:

1- Όπως ανέφερα, και συμφώνησαν και κάποιοι απο εσας, το θέμα δεν ήταν το τι ώρα έκλεισε, αλλά το ΠΩΣ έκλεισε, και
2, για τον φίλο που είπε πως δεν είναι χώρος αναμονής, ναι, συμφωνώ απόλυτα, δεν είναι απλός χώρος αναμονής, αλλά σε συνδυασμό με το ποσοστό που καταλαμβάνει επι της συνολικής έκτασης του αεροδρομίου και επι των διαθέσιμων θέσεων, τότε πολλοί επιβάτες, όπως και εγω, αναγκαστικά αγοράζουμε κάτι και καθόμαστε εκεί ΣΑΝ ΠΕΛΑΤΕΣ, όχι γιατί πεινάμε ή διψάμε πραγματικά, αλλά γιατί στον κάτω όροφο δεν έχει πουθενά αλλού να καθήσουμε. Αρα, μετατρέπεται και αυτός σε χώρο αναμονής, αλλά επι πληρωμή αν θέλετε. Οπότε, όταν και λόγω των καθυστερήσεων, καταλαβαίνετε πόσος κόσμος είχε μαζευτεί, και πάνω, και κάτω.

Και ξεκαθάρισα πως αν ήταν ενα μικρό μαγαζάκι ανάμεσα σε 10 άλλα, τότε πραγματικά μπορεί να να μην ασχολιόταν κανείς. Αλλά δυστυχώς, δεν είναι μικρό, και το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης δεν είναι μεγάλο.
Ας ελπίσουμε να έπεσα απλά στην περίπτωση. Σε 2 εβδομάδες περίπου θα ξαναπεράσω, οπότε, θα δείξει.
 
Νεα απο το αεροδρόμιο:

1- Έχει και αυτό πλέον μουσική υπόκρουση αν και μου δόθηκε η εντύπωση πως δεν είναι παντού παρα μόνο σε κάποια συγκεκριμένα σημεία. Πριν περίπου δίμηνο είχα ακούσει για πρώτη φορά μουσική μέσα στα αφορολόγητα, αλλά πλέον ακούγεται και έξω, μέχρι και τις πύλες επιβίβασης. Αλλά τουλάχιστον ήταν πιο ευχάριστη απο των Αθηνών, και σχετικά πιο χαμηλά σε ένταση. Απλά δεν πρόσεξα ούτε αν ακούγεται σε όλο τον χώρο, αλλά ούτε και αν εκεί που παίζει, παίζει συνεχώς. Τελευταία φορά που αναχώρησα πάλι απο εκεί ήταν στις 20 Ιουνίου αλλά δεν θυμάμαι να το είχα προσέξει.

2- Τέλος το απεριόριστο ίντερνετ. Με το που πήγα να συνδεθώ στο Fraport free μου έβγαλε καινούρια, διαφορετική σελίδα υποδοχής, στην οποία αναφέρει πως τα πρώτα 45' είναι κανονική σύνδεση, και πως μετά έχεις άλλες 2 ώρες αλλά με μειωμένη ταχύτητα πρόσβασης. Δεν ξέρω αν ισχύει και στα υπόλοιπα αεροδρόμια που διαχειρίζονται, πάντως εγω αν ήμουν στη θέση τους θα το έκανα ΜΕΤΑ την "μετακόμιση", μου φάνηκε λίγο φάουλ για να γίνει αυτό τώρα. (Εκτός αν δεν μπορούν να διαχειριστούν τεχνικά την ηλεκτρονική κίνηση λόγω πολλών επιβατών / χρηστών και προσπάθησαν με αυτόν τον τρόπο να την περιορίσουν λίγο μέχρι να αναβαθμιστούν, αν και την τελευταια φορα που πέρασα που γινόταν και πάλι "χαμούλης" απο κόσμο, δεν υπήρχε πρόβλημα ταχύτητας.)

3- Το εστιατόριο στον 1ο όροφο τελικά κλείνει στις 23:30.

4- Σε μία πολύ ζεστή μέρα χθες, ο κλιματισμός μέσα όχι μόνο δούλευε, αλλά γινόταν και αρκετά αισθητός, και πάντα σε ώρα αιχμής με πολύ κόσμο μέσα.
 
YCNZ":1rv7seyd said:
(Εκτός αν δεν μπορούν να διαχειριστούν τεχνικά την ηλεκτρονική κίνηση λόγω πολλών επιβατών / χρηστών και προσπάθησαν με αυτόν τον τρόπο να την περιορίσουν λίγο μέχρι να αναβαθμιστούν, αν και την τελευταια φορα που πέρασα που γινόταν και πάλι "χαμούλης" απο κόσμο, δεν υπήρχε πρόβλημα ταχύτητας.)

Ενδιαφέρον, γιατί -με εξαίρεση την Αθήνα και δεδομένου ότι δεν έχω πάει σε όλα τα αεροδρόμια της Ευρώπης- μου δινόταν η εντύπωση ότι γενικά το δωρεάν Wi-Fi απλά σέρνεται και από τη στιγμή που θα πληρώσεις αποκτάς μια αρκετά αξιοπρεπή ταχύτητα. Ωστόσο πλέον χρησιμοποιώ απλά το 4G δίκτυο που συνήθως είναι διαθέσιμο στην περιοχή ενός αεροδρομίου (ακόμα και στα χωράφια που πετάει η FR :mrgreen: )
 
Το ίδιο ισχύει και σε Χανιά, το 45λεπτο...βέβαια αν κάνεις log out και ξανά log in ή για κάποιο λογο δεν χρησιμοποιήσεις όλο το χρόνο δεν γίνεται τιποτα, ούτε είδα να πέφτει η ταχύτητα μετα τα 45
 
Tο αεροδρόμιο «Μακεδονία», προτάθηκε κατόπιν ψηφοφορίας για το βραβείο “World Routes Airport Marketing Awards” στην κατηγορία αεροδρομίων «από 4 έως 20 εκατομμύρια επιβάτες».
Στη λίστα με τους φιναλίστ της συγκεκριμένης κατηγορίας, πέραν του «Μακεδονία» βρίσκονται τα αεροδρόμια της Βουδαπέστης, της Μάλτας, του Όκλαντ στις ΗΠΑ και της Στουτγάρδης.
 
Προσωπικά πιστεύω ότι γελάνε και οι πέτρες, αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.

Αν και δυσκολεύτηκα να βρω την αρχική πηγή, τελικά τη βρήκα. Στη λίστα των φιναλίστ συμπεριλαμβάνεται και ο ΔΑΑ στην κατηγορία 20-50 εκατομμυρίων επιβατών, κάτι το οποίο γενικώς αποσιωπάται, αφού κάνει μπαμ, ότι η «είδηση» προέρχεται από το Γραφείο Τύπου της Fraport και αναπαράγεται με τη γνωστή μέθοδο από όλα τα «ενημερωτικά» σάιτ.

https://www.routesonline.com/news/29/br ... es-awards/

99% θα δούμε και την είδηση στα «Καλά Νέα της Ημέρας» του δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΪ καθώς και στα πληρωμένα ρεπορτάζ των διαφόρων δελτίων των καναλιών.
 
Top