LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

aris320":2n2tvhbj said:
ARN - IOA - ARN (από 17 Μαίου έως 27 Σεπτεμβρίου)

SK7953: 06:00 - 10:25 κάθε 5 με A320NEO
SK7954: 19:55 - 22:20 κάθε 5 με A320NEO

GOT - IOA - GOT (από 17 Μαίου έως 27 Σεπτεμβρίου)

SK7955: 11:25 - 13:40 κάθε 5 με A320NEO
SK7956: 14:40 - 18:55 κάθε 5 με A320NEO

Οι πτήσεις για Gothenburg προφανώς πραγματοποιούνται αντίστροφα για να κουμπώνουν με τις πτήσεις από/προς Στοκχόλμη.
Τα ωράρια που έγραψες είναι για IOA-GOT-IOA.
 
Ναι σωστά είναι κυκλική πτήση, από την βιασύνη μου ξέχασα να το γράψω IOA-GOT-IOA.

Αν μπορούν οι διαχειριστές και είναι εφικτό, να διορθωθεί.

Ευχαριστώ New Zealand για την παρατήρηση σου.

Με εκτίμηση.
 
Ωραία σκανδιναβικά τσάρτερ :)
Περισσότερα από ό,τι σε εμάς στην Κεφαλλονιά.
Εσείς έχετε τους Σκανδιναβούς, εμείς τους Άγγλους.
Αεροπορικά, θα προτιμούσα το αντίθετο :D
 
Ολοκληρώθηκαν τα έργα στο "Βασιλέα Πύρρο".
Τίποτα δεν θυμίζει τον παλιό αερολιμένα που του έδινε τριτοκοσμική εικόνα, το κτίριο κυριολεκτικά μεταμορφώθηκε, οι περιβάλλοντες χώροι άλλαξαν και μεγάλωσαν σε σημαντικό βαθμό με αποτέλεσμα να υπάρχουν πολλές θέσεις στάθμευσης και με φύλαξη του πάρκινγκ, φτιάχτηκε ένας εκπληκτικός κομβος όπου υπάρχει χώρος για στάθμευση λεωφορείων για την παραλαβή των επιβατών, αναδιαμορφώθηκε ο δρόμος που οδηγεί στο αεροδρόμιο από την μεριά της πόλης και από τον περιφερειακό της πόλης προς το αεροδρόμιο, με αλλαγή της νησίδας και κάποιες πρόσθετες αλλαγές.
Παρακάτω ακολουθούν φωτογραφίες από το κεντρικό κτίριο που θα είναι η αναμονή των επιβατών και ταυτόχρονα λύνεται και το θέμα που δημιουργήθηκε λόγω των έργων με τις ουρές των επιβατών που δημοσίευσε ο chrisd παραπάνω, και την αίθουσα των αφίξεων που μεγάλωσε αλλά έμεινε με 1 ιμάντα και ίσως έχουμε μικρό θεματακι με την ταυτόχρονη άφιξη πτήσεων αλλά όπως έχει ειπωθεί μπορούν να κατανεμηθούν Slot ώστε να μην πέφτουν ταυτόχρονα οι πτήσεις.

:arrow: https://www.epiruspost.gr/reportaz/koin ... aerodromio

:arrow:
https://epirusgate.blogspot.com/2019/07 ... facebook&m
=1

:arrow:
https://epirusgate.blogspot.com/2019/07 ... cebook&m=1

:arrow:
https://allnews-epirus.blogspot.com/201 ... 8.html?m=1

Για το τέλος άφησα την απαράδεκτη στάση της Tus Air διότι από την προηγούμενη Παρασκευή και το ίδιο θα γίνει και αύριο Δευτέρα, μίσθωσε ένα βουλγαρικό Boeing 737-300 (LZ-LVK) της ALK Airlines και με πρόσχημα ότι η εν λόγω αεροπορική που μίσθωσε το αεροπλάνο δεν είναι εκπαιδευμένο το πλήρωμα σε κάποιες ιδιαιτερότητες του αεροδρομίου με αποτέλεσμα να εκτελούνται οι πτήσεις των Ιωαννίνων μέσω Ακτίου και οι επιβάτες να ταλαιπωρούνται μεταβαίνοντας με λεωφορεία από/προς το Άκτιο. Κατά την άποψη μου οι οποίες ιδιαιτερότητες υπήρχαν στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων έχουνε λυθεί, όπως καύσιμα, προσέγγιση μια και έχουνε τεθεί σε λειτουργία οι διαδικασίες RNAV/GNSS το γνωστό SBAS, και επίσης έχουνε δημοσιευθεί και οι αναβαθμισμένες διαδικασίες για LPV Approach και κάποια άλλα ζητήματα έχουνε λυθεί οπότε δεν είναι θέμα ιδιαιτεροτήτων κατά την άποψη μου, κάποιο θέμα έχει η ίδια η εταιρεία και θα το μάθουμε σύντομα.

:arrow:
https://allnews-epirus.blogspot.com/201 ... r.html?m=1

Με εκτίμηση!!!
 
Όσον αφορά την TUS έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους αφερέγγυους, αναξιόπιστους και παντελώς αντιεπαγγελματίες. Δυστυχώς μια εταιρεία που είχε στηρίξει τα Γιάννενα και την στηρίζουν ακόμα τα Γιάννενα για δεύτερη συνεχόμενη φορά, δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο, αδιαφορόντας επιδεικτικά για το επιβατικό της κοινό. Μετά το εξπρές του μεσονυχτίου από τη Λάρνακα, που τις τελευταίες φορές έφτανε στις 03:00 και 04:00 τα ξημερώματα (λόγω αδυναμίας ανταπόκρισης στο πτητικό πρόγραμμα), τώρα δεν έρχεται καθόλου. Αντ'αυτού πηγαίνει στο.... Ακτιο με αριθμό πτήσης Ιωαννίνων και με τη γελοία δικαιολογία ότι το κότερο της ALK δεν μπορεί να κατέβει στα Γιάννενα λόγω μη πιστοποίησης του πληρώματος, λες και θα προσγειωθούν σε κάνα χωράφι. Η εταιρεία θα έπρεπε να εξασφαλίσει νοικιαρικο αεροπλάνο που θα εκτελεί κανονικά την πτήση και δεν θα βρίσκει ελεεινές "λύσεις" που εκθέτουν το αεροδρόμιο αλλά και κοροϊδεύουν κατάμουτρα το επιβατικό κοινό. Ευτυχώς που η τοπική κοινωνία εν τέλει δεν επένδυσε περαιτέρω στο τσίρκο αυτό και κρίμα για τα όσα έχει επενδύσει έως σήμερα. Ελπίζω του χρόνου το Τελ Αβίβ να ξεκινήσει με κάποια σοβαρή ισραηλινή εταιρεία και όχι με αυτούς τους αναξιόπιστους.
 
Τσίρκο Medrano
 
Να και μια πρωτιά για το ανακαινισμένο αεροδρόμιο Ιωαννίνων... είχε το μεγαλύτερο δείκτη αύξησης στην κίνηση τον Ιούλιο ,σύμφωνα με ντα στοιχεία της ΥΠΑ .. απο την Καθημερινή : "Σύµφωνα µε τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ για το 7µηνο (Ιανουαρίου - Ιουλίου 2019 ), ο αερολιµένας που είχε το µεγαλύτερο ποσοστό αύξησης διακίνησης επιβατών είναι το αεροδρόµιο Ιωαννίνων µε άνοδο 29,9% (διακίνησε 76.959 επιβάτες το 7µηνο έναντι 59.241 το αντίστοιχο διάστηµα του 201:cool:."
Μη ξεχνάμε οτι το αεροδρόμιο είναι κρατικό, τα έργα έγιναν με χρήματα του Δημοσίου και λειτουργεί με επίβλεψη της ΥΠΑ. Αν θέλουμε λοιπόν και υπάρχει βούληση, μπορούμε,..δεν χρειάζεται να τα ξεπουλήσουμε όλα πιά !!
 
airfan":15xdan3r said:
Μη ξεχνάμε οτι το αεροδρόμιο είναι κρατικό, τα έργα έγιναν με χρήματα του Δημοσίου και λειτουργεί με επίβλεψη της ΥΠΑ. Αν θέλουμε λοιπόν και υπάρχει βούληση, μπορούμε,..δεν χρειάζεται να τα ξεπουλήσουμε όλα πιά !!

Ε δε νομίζω ότι το 1,2 δις που εδωσε η φράπορτ το λες και ξεπούλημα. Τι κακό είναι να κερδίζει ο ιδιώτης δηλαδή? Σοβιετία είμαστε?
 
Πάντως σαν απλη παρατήρηση πάντα, 77.000 επιβάτες σε 7 μήνες βγαίνει - πολύ μπακαλίστικα - , 1.5 αεροπλάνο την ημέρα (και παρακαλώ μην πάμε στο "κάθε πότε έρχονται πραγματικά τα αεροπλάνα" κλπ). Άσχετα λοιπόν με το αν αυτός που λειτουργεί το αεροδρόμιο (τονίζω το άσχετα), είναι ιδιώτης ή δημόσιο, δεν μπορώ να καταλάβω το πώς θεωρείται κατόρθωμα αποτελεσματικής λειτουργίας η εξυπηρέτηση μέσου όρου 350 επιβατών την ημέρα. Επίσης το οτι εξυπηρετήθηκαν 77000 άνθρωποι αποτελεσματικά, αυτό δεν εγγυάται αυτόματα πως το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο στην διαχείρηση ενος και δύο εκατομμυρίων επιβατών.

(Προσοχή: δεν σχολιάζω το ποσοστό αύξησης, αλλά τα όσα αφορούν την αποτελεσματική λειτουργία προς αποφυγή πώλησης).

Αυτό έλειπε δηλαδή, η ΥΠΑ να μην μπορούσε να εξυπηρετήσει αυτόν τον αριθμό επιβατών σε ενα καινούριο κτήριο. Αν η ΥΠΑ χρειάζεται βούληση και καλή θέληση για να λειτουργεί υποδειγματικά ένα μικρό καινούριο αεροδρόμιο, και αν αυτό το παρουσιάζουμε σαν επίτευγμα αντι να ήταν ο κανόνας, τότε δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο πάνω σε αυτό.

Μα γι αυτό δεν έγινε το νέο κτήριο; Γι αυτό δεν εκσυγχρονίστηκαν οι υποδομές - άσχετα με το αν μπορούσαν να γίνουν σε 1 χρόνο ή έγιναν σε 10; Για να έρθει κόσμος έγιναν. Άρα μπράβο τους που τα κατάφεραν και σιγά σιγά παράγουν αποτέλεσμα. Αλλά αυτό το αποτέλεσμα δεν σημαίνει αυτόματα πως η ίδια συνταγή / διαχείρηση θα ήταν το ίδιο επιτυχημένη και σε μεγαλύτερα αεροδρόμια ώστε να αποφευχθεί το "ξεπούλημά" τους.

Εγω δεν θέλω κανένα δημόσιο και κανέναν ιδιώτη να παράγουν αποτέλεσμα μόνο "αν και όταν υπάρχει βούληση". Θέλω ολοι τους να κάνουν τη δουλειά τους όπως πρέπει συνεχώς και παντού, και όχι μόνο όπου και όταν "υπάρχει βούληση". Αν η ομάδα της ΥΠΑ στα Γιαννενα λειτουργεί υποδειγματικά, μακάρι να κρατήσει το αεροδρόμιο για πολύ καιρό ακόμα και να το αναπτύξει ακόμα περισσότερο - επιβεβαιώνοντας, δυστυχώς, πως μάλλον η υπόλοιπη ΥΠΑ σε άλλα αεροδρόμια "δεν είχε την ίδια βούληση" για έργα και αποτελέσματα, αρα και πως άλλα αεροδρόμια καλά έκαναν και πουλήθηκαν. Δεν μπορώ να περιμένω να ξυπνήσουν με "θέληση και βούληση" στο φχψ αεροδρόμιο ώστε να αλλάξουν μια λάμπα, να κάνουν μια αναδιαρρύθμιση, ή να ανακαινίσουν μια τουαλέτα. Εγω θέλω αποτελέσματα σήμερα, είτε απο ΥΠΑ, είτε απο ιδιώτη.
 
Top