ATH/LGAV Athens TRAFFIC

Σήμερα το SX-DNC έκανε την πρωινή OA282 για CFU και έμεινε εκεί. Πήγε εκτάκτως το SX-DVT για να κάνει την επιστροφή OA283 για ATH. Το SX-DNC δεν έχει επιστρέψει ακόμα, όπως φαίνεται στο FR24, ξέρεις κάποιος τι έγινε ;
 
Ξερουμε γιατι ακυρωθηκε η σημερινη της UA? Tech?
 
Παρακολωθω 2 3 μέρες τώρα το site του eurocontrol και πρωταθλητής με διαφορά στις καθυστερήσεις είναι ο Ελ. Βενιζέλος, με την αναφορά

Greek aerodromes (LGRP, LGSR, LGAV)
Moderate to High delays for arrivals at due to ATC capacity /staffing.

Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει τι συμβαίνει;
Υπάρχει πολύ κίνηση;
 
ATC capacity/staffing το καταλαβαίνω ως έλλειψη προσωπικού σε σχέση με την κίνηση. Δεν υπάρχουν πλέον νέοι ATC controllers στην Ελλάδα ή μετανάστευσαν και αυτοί; :|
 
Αυτό το πρόβλημα με ATC staffing δεν αφορά μόνο την Ελλάδα, Υπάρχει πρόβλημα και στην Γερμανία, στο Βέλγιο, στην Γαλλία, στην Αυστρία... Και εγώ τις τελευταίες εβδομάδες επανειλημμένως είχα καθυστερήσεις, συχνά και των 1-2 ωρών, όχι μόνο από και προς SKG ή ATH, αλλά και σε δρομολόγια όπως VIE/MUC/FRA-BRU, BRU-GVA/ZRH κλπ., και σε μέρες όταν δεν είχε καταιγίδες/ προβλήματα λόγω καιρού.
 
Νομίζω ότι υπάρχει και θέμα με την παλαιότητα του συστήματος radar. Είναι δηλαδή και θέμα υποδομών.
 
Πήγα τις προάλλες με τον ανιψιό μου να δούμε την ΕΚ103 (FR24) της Emirates με το A380. Οι προσγειώσεις γίνονταν στους 21L/03R.
Ήμασταν τυχεροί και έτυχε να δούμε go-around. Ανέβασα ένα πρόχειρο βίντεο με τις προσγειώσεις και ATC συνομιλίες με tower.

https://www.youtube.com/watch?v=U96aKbyfh70
(ο ήχος συνεχίζει και μετά το video).
 
Νομίζω ότι η τσιριχτή και πιεσμένη φωνή της ΕΕΚ είναι από μόνη της λόγος για go around :?

Ακούστε τη “non standard phraseology” τσιρίδα της στο 0:49 όταν απλά το μόνο που χρειαζόταν ήταν ένα πολύ χαλαρό “ Emirates 103 say again “ καί συγκρίνετέ την με την ομιλία του πιλότου...

Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης τι θα ακούμε από την συγκεκριμένη συχνότητα; :? :oops:

( Εντελώς εκτός θέματος: τα γρήγορα στρεσαρισμένα αγγλικά μου θυμίζουν τα πληρώματα της Aegean στις ανακοινώσεις καμπίνας, δηλ. κωμικά έως και επικίνδυνα ακαταλαβίστικα αγγλικά. Τρέμω το ενδεχόμενο μιας κατάστασης ΕΑ με την Aegean, παρόλο που την εκτιμώ ως εταιρία ) .
 
Συγνώμη, ο άνεμος ήταν από 240 αρχικά και μετά έγινε 080 και μετά 030; Τυφώνα είχαμε; Και πότε γύρισε ο διάδρομος σε 03 (από 21;)
 
Συμπληρωματικά παραθέτω αποσπάσματα από τα Logs του VDL Mode 2 του rdrinfo.net
Εχω αφήσει τα σημαντικότερα κομμάτια και μαρκαρισμένα τα ενδιαφέροντα σημεία.
Φαίνεται οτι υπήρξε "θέμα"... στο αεροσκάφος, δεν λέει λεπτομέριες για το "Invalid code"...
Δυστυχώς δεν εξέπεμψε καθόλου στο plain ACARS.

Ενημέρωση για το VDL Mode 2
 

Attachments

  • a6euc-ek0103.pdf
    36,5 KB · Προβολές: 94
  • datalink-vdl-atn-services.pdf
    1,3 MB · Προβολές: 65
Top