LGAT Athens Hellinikon (closed)

Η περιοχή κατοικήθηκε πολύ αργότερα από την κατασκευή του αεροδρομίου. Ως εκ τούτου θα μπορούσε να είχε προβλεφθεί κάποια επέκτασή του πριν κατοικηθεί ή να κατασκευαστεί διάδρομος μέσα στην θάλασσα. Θα μπορούσε όμως να παραμείνει σε λειτουργία για όλα τα ελικοφόρα και για τα α/φη Γενικής Αεροπορίας και πτητικά μέσα Κοινής Ωφελείας. Μην ξεχνάμε όμως και επιμένω ότι κάποια μέρα θα δούμε ξανά αεροπλάνα στο Ελληνικό. Πρόσφατα δημοσιεύθηκε και το Π.Δ. που αφορά την Μαρίνα Καλαμακίου όπου προβλέπετε και η δημιουργία Ελικοδρομίου.
 
Μιας και το Ελληνικό είναι έτοιμο σε λίγο καιρό να αλλάξει όψη. Η Lamda development θα δημιουργήσει και μουσείο αεροπορίας :D στην περιοχή του εργοστασίου αεροσκαφών. Όπως χαρακτηρίστηκα αναφέρει:
"Η περιοχή Εργοστασίου Αεροσκαφών, ένα πολιτιστικό σύμβολο και σημαντικός πόλος αναψυχής του Πάρκου, στην οποία τα ιστορικά υπόστεγα συντήρησης αεροσκαφών θα στεγάσουν μεταξύ άλλων και το Μουσείο Αεροπορίας."


πηγή: https://thehellinikon.com/το-μητροπολιτ ... ιαστάσεων/
 
Τελικά έχουν ή δεν έχουν χαρακτηριστεί σύγχρονα κινητά μνημεία τα 3 α/φ της πΟΑ; :?: με το κόμπλεξ που υπάρχει για την πΟΑ δεν θα εκπλαγώ εάν τα κάνουν κατσαρόλες το γρηγορότερο ώστε να χαθούν και άλλα ίχνη της εταιρείας.

....Ωστόσο, είναι ενδιαφέρον να δει κανείς και το σκεπτικό της εισήγησης της αρμόδιας διεύθυνσης του υπουργείου Πολιτισμού για τα τρία ιστορικά αεροσκάφη (BOEING 727-284 "Mount Olympus" SX-CBA, BOEING 747-284B "Olympic Eagle" SX-OAB και BOEING 737-284 ADVANCED "Apollo" SX-BCA) υπέρ του χαρακτηρισμού τους ως νεότερων κινητών μνημείων, σύμφωνα με το άρθρο 20, παρ. 1ε΄ του Ν.3028/2002: «λόγω της ιδιαίτερης ιστορικής αξίας τους, καθώς συνδέονται με την ιστορία των ελληνικών αερομεταφορών και ειδικώς με την Ολυμπιακή Αεροπορία, την εταιρία δηλαδή που, καλύπτοντας το αναγκαίο μεταφορικό έργο, συνέβαλε τόσο στην διαμόρφωση και προβολή της τουριστικής εικόνας της χώρας, όσο και στη σύνδεση των απόδημων Ελλήνων με τη χώρα.....

https://www.efsyn.gr/ellada/koinonia/20 ... _rJsj_obzE
 
Re: LGAT memories

Θέλω να ενημερώσω ότι σήμερα Κυριακή 28/6 οι μπουλντόζες άρχισαν το έργο τους στον πρώην Δυτικό αεροσταθμό και ήδη το γνωστό υπόστεγο Ζώτου (ΤΑΕ) που υποτίθεται ότι ήταν ανάμεσα στα διατηρητέα κτίρια αποτελεί παρελθόν. Και έπεται συνέχεια.....
 
Re: LGAT memories

Δυστυχώς τα υπόστεγα αυτά δεν εντάχθηκαν ποτέ, παρά τις επίμονες προσπάθειες, μεταξύ των διατηρητέων. Το περίφημο υπόστεγο "παγόδα" που κατάφερε να ενταχθεί βρισκόταν σε άλλη περιοχή (αν θυμάμαι καλά προς την αμερικάνικη βάση).
 
Απορίας άξιο σε αυτή τη χώρα πως ένα υπόστεγο κατασκευασμένο στις αρχές του 20ου αιώνα στην Κέρκυρα δεν αποτέλεσε διατηρητέο κτίριο και αποτέλεσε ένα "άσχετο" κτίριο που σχεδόν κανείς δεν γνωρίζει, μόνο και μόνο λόγω του ιδιόμορφου σχήματος του (και καλά από αρχιτεκτονικής ιδιαιτερότητας).
Κρίμα.
Τα εκθέματα του ΠΟΛΚΕΟΑ από το Δυτικό έχουν αφαιρεθεί;
 
Το πρώτο υπόστεγο της ΤΑΕ, αν θυμάμαι καλά φτιάχτηκε το 1924 για τεχνική βάση υδροπλάνων στην Κέρκυρα (ενδιάμεσος σταθμός).
Από αρχιτεκτονικής άποψης δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο αλλά σίγουρα δεν συναντάς εύκολα υπόστεγα αεροσκαφών που να κοντεύουν έναν αιώνα ζωής. Τα εκθέματα του ΠΟΛΚΕΟΑ από όσο γνωρίζω, έχουν όλα μεταφερθεί στα νέα γραφεία τους στη Βουλιαγμένης, πάνω από τα ΚΑΠΗ. Με τα αεροπλάνα όμως τα βλέπω να τα τρώει και αυτά η μπουλντόζα!
Το θέμα είναι ότι και στην ΥΠΑ υπάρχει σημαντικό ιστορικό υλικό και θα μπορούσε να γίνει ένα συνολικό μουσείο αλλά ποτέ δεν μπόρεσε να υπάρξει κάποια συμφωνία!
 
Ένα ακόμα σύγχρονο μνημείο και αρχιτεκτονικό κομψοτέχνημα σύντομα θα χαθεί για πάντα...
:cry:

Ebs5iMVXgAAjhcL
 
Φαντάζομαι ειρωνικό το σχόλιο σου!
 
Top