Γενικές ερωτήσεις για πτήσεις με ryanair

lewton":1gwn7xl3 said:
Ποιος πληρώνει την Ryanair για να έχει τα αεροπλάνα της καθηλωμένα;

Κανεις δεν την πληρωνει για να τα εχει "καθηλωμενα". Αυτο που ειπε ο KGP ειναι οτι "ακομα και οταν ειναι προσγειωμενα, βγαζουν χρηματα, και ειναι το αποτελεσμα της συμφωνιας του O'Leary με την Boeing, οταν αγορασε τα αεροσκαφη. Εκει υπαρχουν λεπτομεριες που δεν ειναι και τοσο απλες, γι'αυτο ειπε και οτι ειναι πολυπλοκος τομεας οι αερομεταφορες.

kotobloco":1gwn7xl3 said:
[...]

Επισης πως βγαζει κερδος εχοντας καθηλωμενα τα αεροπλανα του;;; :wall: :wall:

Με 25 λεπτα turnaround καθε αλλο παρα καθηλωμενα τα εχει.

[...]

Iσχυει το απο πανω. Ο KGP εχει και καποιες πληροφοριες λογω της ενασχολησης του, που δε σημαινει οτι μπορει να τις δωσει προς τα εξω. Παντως, στο εγγυωμαι πως αν σε πει κατι οτι ειναι ετσι, τοτε ειναι ετσι. Το ιδιο ισχυει αμα στο πει και ο aakunz.

Φιλικα
Στεφος
 
Στέφος":1g85va4u said:
Iσχυει το απο πανω. Ο KGP εχει και καποιες πληροφοριες λογω της ενασχολησης του, που δε σημαινει οτι μπορει να τις δωσει προς τα εξω. Παντως, στο εγγυωμαι πως αν σε πει κατι οτι ειναι ετσι, τοτε ειναι ετσι. Το ιδιο ισχυει αμα στο πει και ο aakunz.

Φιλικα
Στεφος

Το αντιστοιχο του "Εχω κοπελα, αλλα δεν την ξερεις ειναι απο το χωριο'
 
To να σε απαντησω τωρα (ή οποτεδηποτε), νομιζω οτι θα ξεφευγε του θεματος. Οποτε το αφηνω στη διακριτικη σου ευχερια να πιστευεις ο,τι θες. Αλλωστε αυτο δεν ειναι το νοημα της δημοκρατιας;

Φιλικα
Στεφος
 
kotobloco":1bsadlpj said:
Οι εταιρειες βγαζουν τα κερδη τους οχι απο τα εισιτηρια αλλα απο τα επιπλεον προιοντα που πουλανε. Δηλαδη τι; Εννοεις το ancilliary revenue? Το κοστος για την βαλιτσα, τη θεση και τον ενα καφε που θα παρει ο επιβατης; Δε νομιζω...
Γιατί, καλό είναι μα μιλάμε με αριθμούς, σας έχω μερικούς από το οικονομικό έτος 2017.

Κατά μέσο όρο, κάθε εισιτήριο που πουλάει η εταιρεία κοστίζει 39,40 €. Από τις επιπλέον υπηρεσίες (βαλίτσα, κράτηση θέσης κτλ.) βγάζει κατά μέσο όρο επιπλέον 15,48 € ανά επιβάτη. Το κέρδος κατά μέσο όρο ανά επιβάτη είναι 11,13 €.

Τι μαθαίνουμε; Ότι μόνο απο τα έσοδα από τα εισιτήρια η ryanair δεν βγάζει κέρδος!
 
Στέφος":1mjblb0i said:
lewton":1mjblb0i said:
"ακομα και οταν ειναι προσγειωμενα, βγαζουν χρηματα, και ειναι το αποτελεσμα της συμφωνιας του O'Leary με την Boeing, οταν αγορασε τα αεροσκαφη. Ε


sorry αυτό δεν το κατάλαβα, πληρώνει η boeing την ryanair όταν αυτή δεν πετάει;
 
Akis":1gp0gy7q said:
Γιατί, καλό είναι μα μιλάμε με αριθμούς, σας έχω μερικούς από το οικονομικό έτος 2017.

Κατά μέσο όρο, κάθε εισιτήριο που πουλάει η εταιρεία κοστίζει 39,40 €. Από τις επιπλέον υπηρεσίες (βαλίτσα, κράτηση θέσης κτλ.) βγάζει κατά μέσο όρο επιπλέον 15,48 € ανά επιβάτη. Το κέρδος κατά μέσο όρο ανά επιβάτη είναι 11,13 €.

Τι μαθαίνουμε; Ότι μόνο απο τα έσοδα από τα εισιτήρια η ryanair δεν βγάζει κέρδος!

Και οταν πουλαει ενα εισιτηριο 200Ε μια μερα πριν την πτηση με κοστος ανα επιβατη 45Ε οπως λες, δεν βγαζει κερδος;
Προφανως και το ancilliary revenue ειναι πολυ σημαντικο μερος του τζιρου και της επιτυχιας της εταιρειας αλλα μη φτανουμε σε υπερβολες να λεμε δε βγαζει κερδος απο τα εισιτηρια αλλα απο τα εξτρα.

Γιατι αν εδινε τα εισιτηρια τζαμπα δε θα εβγαζε κερδος απο τις υπηρεσιες που σαν εισφορα ειναι κατα 70% χαμηλοτερη απο τα εισιτηρια συμφωνα με τους αριθμους που παραθετεις παραπανω.
 
kotobloco":3crxersx said:
Akis":3crxersx said:
Γιατί, καλό είναι μα μιλάμε με αριθμούς, σας έχω μερικούς από το οικονομικό έτος 2017.

Κατά μέσο όρο, κάθε εισιτήριο που πουλάει η εταιρεία κοστίζει 39,40 €. Από τις επιπλέον υπηρεσίες (βαλίτσα, κράτηση θέσης κτλ.) βγάζει κατά μέσο όρο επιπλέον 15,48 € ανά επιβάτη. Το κέρδος κατά μέσο όρο ανά επιβάτη είναι 11,13 €.

Τι μαθαίνουμε; Ότι μόνο απο τα έσοδα από τα εισιτήρια η ryanair δεν βγάζει κέρδος!

Και οταν πουλαει ενα εισιτηριο 200Ε μια μερα πριν την πτηση με κοστος ανα επιβατη 45Ε οπως λες, δεν βγαζει κερδος.

Τι σημαίνει μέσος όρος γνωρίζεις όμως; Γιατί αν πουλάει ένα εισιτήριο με 200 € πουλάει και αρκετά πολύ φτηνότερα (ίσως και με 0,01 €) με τα οποία "μπαίνει μέσα". ;)

Επίσης δεν έγραψα πουθενά ότι από τα εισιτήρια δεν βγάζει κέρδος. Αν δούμε όμως όλα τα εισιτήρια που πουλάει θα δούμε πόσο σημαντικά είναι τα έσοδα από τις πρόσθετες υπηρεσίες. Χωρίς αυτές σίγουρα οι τιμές των εισιτηρίων θα ήταν διαφορετικές.
 
Καλησπέρα στο φόρουμ. Πρόκειται να ταξιδέψω πρώτη φορά με Ryanair από Αθήνα για Θεσσαλονίκη μετά τις νέες πολιτικές που εφαρμόζει στις αποσκευές. Ξέρει κανένας αν μπορώ να ταξιδέψω με μια τσάντα πλάτης τύπου σχολική χωρίς να χρεωθώ κάτι έξτρα;
 
αν είσαι non-priority επιβάτης κανένα θέμα, ένα backpack (σχολικού τύπου) είναι αρκετό, αλλά μόνο αυτό. Επίσης μην ξεχάσεις να κάνεις check in και να κρατάς το boarding pass
 
Καλησπέρα σας

Την Πέμπτη 25/07/2019 πετούσα από Θεσσαλονίκη για Λονδίνο αργά το βράδυ! Ενώ η πτήση είχε κατέβει με 25 λεπτά καθυστέρηση, μας είχαν πει στο gate ότι θα έχουμε 1 ώρα καθυστέρηση!! Η πτήση ήταν να φύγει περίπου στις 22:30 και στις 23:30 μας βάλανε μέσα στο αεροπλάνο και μας είπαν ότι είμαστε έτοιμοι για τροχοδρόμηση και περιμένουμε slot για την απογείωση!! Εν τέλη περιμέναμε και περιμέναμε και τελικά απογειωθήκαμε περίπου στις 02:30 αφού όλοι μας ήμασταν κομμάτια και ευτυχώς το αεροπλάνο ήταν άδειο και κοιμόμασταν σε όλες τις θέσεις!! Η ερώτηση μου... έστειλα αίτημα για αποζημίωση μέσω της πλατφόρμας της Ryanair την Παρασκευή και πριν από λίγο μου ήρθε η απάντησή της όπου πήρα το τρίτο το μακρύτερο!! Και καλά μου είπαν ότι λόγω καιρού και ζέστης στο Λονδίνο (στις 03:00 το βράδυ;;) δεν δικαιούμαι αποζημίωση και ότι μπορώ να απευθυνθώ σε ένα link που μου έστειλε για να απευθυνθώ στο συνήγορο του καταναλωτή;;;;!!! Υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να πάρω κάτι έστω μέσω αυτών που διαφημίζονται για αποζημιώσεις; Γιατί κοιτούσα τον καιρό του Λονδίνου και δεν είχε τίποτα!!
Ευχαριστώ
 
Top