Turkish Airlines

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
17 Ιουλίου ξεκίνησε το δρομολόγιο για Bali και υπάρχει προσφορά από ΑΤΗ με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €663 και δυνατότητα tourIstanbul.
ATH-IST TK1844 21:40-00:15 B77WorA333
IST-DPS TK066 01:20-19:30 B787-900 3.5.7
DPS-IST TK067 21:00-05:25
IST-ATH TK1845 08:30-09:00

Άλλες προσφορές από ΑΤΗ
NRT €599
SIN / KUL €629
MNL €649
PVG €669
 
Την ακύρωση της παραγγελίας αεροσκαφών από την Boeing φαίνεται να σκέφτεται ο πρωθυπουργός της γείτονος χώρας ως απάντηση στον αποκλεισμό της Τουρκίας από το πρόγραμμα των F-35. Με ένα σύντομο υπολογισμό από την Wikipedia οι παραγγελίες που εκκρεμούν αφορούν 63 MAX και 23 B787.
https://www-bloomberg-com.cdn.ampprojec ... dogan-says
 
Μπορεί να πραγματοποιηθεί ο σχεδιασμός της ΤΚ να πετάει προς Αυστραλία, :arrow: μέσω της Virgin Australia.
Θα ενωθεί η ΤΚ70 IST-HKG με τις VA69 HKG-MEL και VA83 HKG-SYD.
Το ίδιο έχει γίνει και με την VS207 LHR-HKG
Θα ενωθεί η ΤΚ66 IST-DPS με τις VA35 DPS-SYD, VA43 DPS-BNE και VA131 DPS-DRW.
Υπάρχει ενδιαφέρον της ΤΚ για εξαγορά του 19,99% των μετοχών της VA τις οποίες κατέχει η Κινεζική HNA (η οποία αντιμετωπίζει οικονομικά προβλήματα). Υπάρχει ανταγωνισμός όμως από τις Singapore Airlines (20%) και Nanshan Capital (19.99%). Οι Virgin Group 10% και Etihad (21%) Δεν εκδήλωσαν ενδιαφέρον. (9% των μετοχών είναι διαπραγματεύσιμες στο χρηματιστήριο).

https://www.executivetraveller.com/turk ... -australia
 
Το πολυαναμενόμενο δρομολόγιο προς ΜΕΧ ξεκινά στις 22 Αυγούστου :banana: , με Β787 εκτός από την πρώτη & δεύτερη πτήση που θα γίνει με Β777-300ER, στις 24 Αυγούστου ξεκινά το Β787.
IST-MEX TK181 20:55-04:10 στην επιστροφή, σταθμό ανεφοδιασμού στο
MEX-CUN-IST TK182 05:30-06:15+1 λόγω υψομέτρου στο ΜΕΧ δεν μπορεί να φορτώσει τόσα καύσιμα, μέχρι IST.
Κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από Αθήνα €901 περιλαμβάνει μεταφορά 2 βαλιτσών 23 κιλ. Εκάστη + χειραποσκευή. Θα κτυπήσει τις τιμές των ΑΖ/AF/KL που ξεκινούν από €940 αλλά ΜΟΝΟ με χειραποσκευή άλλως +€100 για 1 βαλίτσα πήγαινε/έλα. Η ΙΒ/BA το έχει από €1016 μόνο χειραποσκευή +€80 βαλίτσα. H AC/LH το έχει από €1095 με βαλίτσα.

:arrow: Στην Νότιο Αμερική πετά:
ΤΚ015 IST-GRU-EZE B777-300 X1.6
TK193 IST-GRU B777-300 2.7
TK800 IST-BOG-PTY-IST A332/B787 2.5.7
TK183 IST-HAV-CCS A332 2.4.6
TK223 IST-CCS A332 1.3
 
Πάντως η ΤΗΥ φαίνεται ότι έχει και τις δυσκολίες της. Η συνεχής της επέκταση ( που για μένα δεν γίνεται με καθαρά οικονομοτεχνικά κριτήρια ) έχει και το κόστος της:

1. $203 εκατομμύρια ζημιές το πρώτο εξάμηνο του 2019.
2. Καθυστερεί την παράδοση 2 Α321neo για το επόμενο έτος ( υποτίθεται ότι τα χρειάζεται για να καλύψει τα καθηλωμένα και μη παραδοθέντα της 737 MAX ) .

Πηγή: https://airlinerwatch.com/turkish-airli ... into-2020/
 
Ανακοίνωσε και το 4ο δρομολόγιο που θα γίνεται με Α350
1. IST-LHR από 13 Απρ. 20 μία από τις έξι καθημερινές πτήσεις TK1985 13:30-14:50
2. IST-DXB από 14 Απρ. 20 η δεύτερη καθημερινή πτήσης ΤΚ762 00:10-05:45
3. IST-LAX από 21 Αυγ. 20 κάθε δεύτερη μέρα η δεύτερη καθημερινή πτήση TK179 08:35-12:20
4. IST-ICN από 4 Σεπ. 20 κάθε δεύτερη μέρα η δεύτερη καθημερινή πτήση TK088 20:45-12:55

Μάλλον και το δρομολόγιο προς YUL :?: όταν θα το ξεκινήσει, θα γίνεται με Α350.
 
Ενώ εμείς πανηγυρίζουμε που έρχονται οι CA & HO (εγώ πάντως :banana: ),
οι γείτονές μας με ιδιόκτητη εταιρεία ανοίγει και νέο προορισμό στην Κίνα από 30 Δεκεμβρίου.

TK196 IST-XIY 01:55-16:10 A332 1.3.5

Επίσης πετά καθημερινά στην Κίνα (όλες οι πτήσεις με Β77W)
PEK TK20
PVG TK26
HKG TK70
CAN TK72
TPE TK24 και Ανατολικά
NRT TK52
ICN TK88
 
Επίσης:
-> κόβουν από τα τέλη του 2019 τα δρομολόγια SAW-RUH και SAW-AUH,
-> ανακοίνωσαν έναρξη πτήσεων από IST προς EWR, από τις 25.05.2020,
-> από 01.01.2020, το δρομολόγιο IST-ULN-IST θα γίνεται με Α332 και χωρίς την ενδιάμεση στάση στο FRU.
 
Μου κάνει τρομερή εντύπωση η τόσο αλματώδης ανάπτυξη της..
Πτήσεις σε πάρα πολλές χώρες της Αφρικής....40 σχεδόν 777 , παραγγελία και παραλαβή 789.....τόσο μα τόσο καλά πάνε τα οικονομικά της;;

Ή μήπως ενισχύεται οικονομικά από το κράτος ;;
 
Top