Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Εδώ όλα τα θέματα για γενικές συζητήσεις περί αεροδρομίων
Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 379

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 04 Αύγ 2019, 12:00

Τη περίπτωση σου πάλι δεν μπορεί να την βοηθήσει κανένας admin. Χρειάζονται επαγγελματίες ψυχικής υγείας να ασχοληθούν!
0 x


Άβαταρ μέλους
mimithem
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 484
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 20:22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): HEJ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGIO
Τοποθεσία: Ιωάννινα - Παραμυθιά/Θεσπρωτία
x 56
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα στα περιφερειακά α/δ - Generic topic

Δημοσίευσηαπό mimithem » 05 Αύγ 2019, 15:34

Φαίνεται πως η ζέστη έχει επίδραση σε διάφορους. Καιρός για banάκι λοιπόν με free ticket από τους διαχειριστές-ψυχιάτρους! :D
1 x
Οι ουρανοί ανήκουν πρώτα στα πουλιά και μετά στα αεροπλάνα...

Άβαταρ μέλους
joker2013
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 08 Δεκ 2013, 12:19
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 189

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό joker2013 » 20 Αύγ 2019, 14:49

airfan έγραψε:

εχεις δίκιο, εκ παραδρομής έγραψα ετήσια , ενώ στο μυαλό μου ήταν τα έσοδα απο το 2017 έως το 2019, δηλαδή έσοδα περίπου 3 χρόνων που ανέλαβε η Fraport...με λίγα λόγια , τα 1,4 δις βγαίνουν απο έσοδα περίπου 8-10 χρόνων. Αυτά τα 1,4 δις προέρχονται απο δανεισμό και όχι απο καταβολή κεφαλαίων απο τους μετόχους της εταιρείας, ελληνες και γερμανούς, συνεπώς απο τα ετήσια έσοδα αφαιρούνται οι δόσεις των δανείων αυτών, δεν προσμετρώνται στα κέρδη, το δημόσιο εισπράττει λιγότερα και ο ελληνας φορολογούμενος πληρώνει την εφορία του.
Για να επανέλθουμε στο topic όμως, θα πρέπει να πούμε οτι το αποτέλεσμα στο King Pyrros ειναι πολύ καλό, η αύξηση είναι μεγάλη , το ίδιο και σε άλλα μικρά κρατικά αεροδρόμια , τα οποία δεν έχουν δεί καμμία μικροεπενδυση- συντήρηση, Αυτό βέβαια για να παραχωρηθούν και αυτά χωρίς ιδιαίτερες ενστάσεις.
Τα αεροδρόμια είναι η κότα που κανει χρυσά αυγά, την υποσιτίζουμε, αυτή συνεχίζει να κανει τα χρυσά αυγά και αντί να της δώσουμε φαγητό να δυναμώσει, προτιμάμε να την πουλήσουμε και σε αντίτιμο να πάρουμε μια εξάδα απλά αυγά !!!
Το δημόσιο θα εισπράξει και το τελευταίο ευρώ της συμφωνίας χωρίς να κουνήσει το δαχτυλάκι του, χωρίς να ρίξει δικά του λεφτά και παραλαμβάνοντας αναβαθμισμένη την περιουσία του σε 47 χρόνια.

Μη μπερδεύουμε τα έσοδα με τα κέρδη. Το οτι η Fraport είχε έσοδα 200εκ το εξάμηνο, δε σημαίνει οτι τόσα ήταν τα κέρδη της. Άλλωστε έχει αναλάβει υποχρεώσεις για έργα που θα κοστίσουν αρκετά. Και είμαι βέβαιος πως σε μια χώρα που για να φτιάξουμε μια βρύση πρέπει να κάνουμε δημόσιο διαγωνισμό, τα έργα είτε δε θα γίνονταν είτε θα γίνονταν υπερφουσκωμένα και καθυστερημένα, όπως όλα τα έργα στην Ελλάδα. Ας μην ήταν ο "μπαμπούλας" των Ολυμπιακών Αγώνων κι ούτε το Ελ. Βενιζέλος θα είχε γίνει, σα το αεροδρόμιο του Βερολίνου θα ήταν...
airfan έγραψε:
Η ΥΠΑ δεν έχει δικό της ταμείο για να ξοδεύει σε συντηρήσεις, προσλήψεις εργολάβων κλπ... τα έσοδα - κακώς- πάνε στο Υπουργείο Οικονομικών και η ΥΠΑ ζητάει ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ έγκριση για δαπάνες χ,ψ και ω....Πρέπει λοιπόν να σπάσει μια βρύση, να κοστολογηθεί η επισκευή, να ζητηθεί το κονδυλι, να γίνει διαγωνισμός -ακόμα και για 50-100 ευρώ για να το φτιάξει ενας εξωτερικός υδραυλικος.. .αυτό παίρνει 3-6 μήνες, αλλά και ποτέ !! Αυτή ειναι η παθογένεια που έχει φέρει τα αεροδρόμια - οσα πλέον παραμένουν κρατικά- σε αυτή την εικόνα, αντί όμως να βρεθεί λύση ώστε η λειτουργία να είναι πιό ευέλικτη και αποτελεσματική, τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει ακόμα πιό δύσκολα.. Απαιτούνται πολιτικές λύσεις, οι εκάστοτε υπουργοί πιστεύω γνωρίζουν την κατάσταση, αλλά πιθανόν να έχει αποφασιστεί η εκποίηση και των υπολοίπων μικρών, ισως να πληρώσουμε κιόλας για να τα πάρει μια εταιρεία. Τα αεροδρόμιο των Ιωαννίνων τελείωσε υστερα απο χρόνια και την επιμονή ντόπιων παραγόντων, απο την ΥΠΑ, τοπική αυτοδιοίκηση και την πίεση τοπικών πολιτικών.
Τέλος, θα ήταν ίσως καλύτερα, να έμεναν οι ΥΠΑτζήδες απλήρωτοι επειδή οι τουαλέτες και οι ιμάντες αποσκευών είναι χαλασμένοι, προς ικανοποίηση κάποιων ? να αφήσουμε και τους εφοριακούς απλήρωτους, επειδή υπάρχει φοροδιαφυγή, τότε !


Νομίζω πως για έργα κάτω απο ένα όριο δε χρειάζεται διαγωνισμός, ωστόσο δεν αποκλείω να μη μπορούν να πάρουν εργολάβους για μικροεργασίες και να πρέπει να γίνεται διαγωνισμός για όλα τα αεροδρόμια της ΥΠΑ. :mrgreen:

Πριν μερικά χρόνια, στο ΕΜΠ είχε κανονιστεί εκπαιδευτική εκδρομή σε ένα εργοστάσιο λίγο έξω απο την Αθήνα. Υπήρχαν τα λεφτά να μπει πούλμαν απο τη σχολή ώστε να μεταφέρει τους φοιτητές κι είχαν μιλήσει με γραφεία για προσφορές. Και τι έγινε; Οι φοιτητές πήγαν με τα αυτοκίνητα τους ανα 4 και τα λεφτά πήγαν σε όποιους οδήγησαν. Γιατί δε μπορούσε η σχολή να δώσει το "έργο" σε ένα τουριστικό γραφείο αλλά έπρεπε να γίνει διαγωνισμός για όλες τις εκδρομές του ΕΜΠ (ουτε καν της σχολής, όλου του Πολυτεχνείου) για όλο το έτος. :roll:

Προφανώς το Υπουργείο θα έπρεπε να αναθέτει ενα fixed ποσό κάθε χρόνο για τέτοια έργα που θα το διαχειριζόταν η ΥΠΑ. Αυτή η υδροκέφαλη διοίκηση του ελληνικού κράτους είναι τεράστια πληγή
1 x

Άβαταρ μέλους
flesland
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 2043
Εγγραφή: 14 Σεπ 2008, 17:47
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDK
x 197

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Δημοσίευσηαπό flesland » 20 Αύγ 2019, 15:40

Το μοντέλο που κάθε υπηρεσία προσλαμβάνει και από έναν υδραυλικό σε κάθε πόλη και κάθε χωρίο και στο τέλος έχεις 20 υδραυλικούς να κάθονται και 2 να τρέχουν, έχει ξεπεραστεί . Πλέον όλοι οι δημόσιοι οργανισμοί στο εξωτερικό – εκτός ίσως των μηχανισμών ασφαλείας – αλλά και όλο και περισσότερο και στην Ελλάδα (βλέπε σεκιούριτυ, καθαρισμό) δεν προσλαμβάνουν άτομα που δεν είναι σε core business, όχι μονο για το ότι κόστος είναι συγκρίσιμο (πρέπει να υπολογίζεται το συνολικό κόστος δαπάνης και όχι μόνο τα 800Ευρ μισθό) αλλά και για την πρακτική πλευρά του θέματος. Ο Δ/Υ θα πάει 30 μέρες διακοπές, μπορεί να αρρωστήσει κλπ. Είναι πολύ πιο απλό να προσλάβεις μια εταρεία που εξειδικεύεται να κάνει τη δουλειά. Συνήθως γίνοντα διαγωνισμοί που η εταιρεία παρέχει κοστολογημένες υπηρεσίες πχ χρήση υδραυλικού για 2 μέρες = 100ΕΥΡ κοκ.
0 x



Επιστροφή σε “Λοιπά θέματα ελληνικών αεροδρομίων”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες