Οι πτήσεις ελικοπτέρων στο Γαλατά σταμάτησαν για 3 μήνες με ΝΟΤΑΜ που εξέδωσε η ΥΠΑ ώστε να μπορέσει η επιτροπή διερεύνησης να συλλέξει στοιχεία απο την περιοχή για το ατύχημα. Χτές ανελκύστηκε απο δύτες η ουρά του ελικοπτέρου. Αν χρειαστεί περισσότερο χρόνο η επιτροπή το διάστημα αυτό μπορεί να παραταθεί.
Για το κατα πόσον είναι παράνομο το "ελικοδρόμιο" (δεν είναι ελικοδρόμιο με την επίσημη έννοια του όρου, είναι "πεδίο προσγείωσης") το Π.Δ 19/2009 - ΦΕΚ 35/Α'/3.3.2009 περί αδειοδότησης ελικοδρομίων μεταξύ άλλων αναφέρει και τα εξής:
Αρθρο 3
Αδεια ίδρυσης και λειτουργίας
1. Αδεια ίδρυσης και λειτουργίας ελικοδρομίου απαιτείται όταν ο χώρος εμπίπτει σε μία τουλάχιστον από τις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) βρίσκεται εντός των ορίων εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως και εντός των ορίων οικισμού,
β) όπου πραγματοποιούνται πτήσεις κατά τη διάρκεια της νύκτας,
γ) βρίσκεται επί υπερυψωμένης κατασκευής,
δ) όπου υπάρχει δραστηριότητα παροχής εκπαίδευσης σε χειριστές,
ε) όπου παρέχονται υπηρεσίες συντήρησης ελικοπτέρων,
στ) όπου εκτελούνται προγραμματισμένες πτήσεις μεταφοράς επιβατών,
ζ) σε όποια άλλη περίπτωση φυσικό ή νομικό πρόσωπο επιθυμεί ο χώρος προσγείωσης των ελικοπτέρων του να αδειοδοτηθεί ως ελικοδρόμιο.
2. Για την ίδρυση και λειτουργία ελικοδρομίου κατά τα ανωτέρω απαιτείται άδεια του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών, μετά από εισήγηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, η οποία χορηγείται σε φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο πληροί τις προϋποθέσεις του άρθρου 4 του παρόντος.
3. Δεν απαιτείται άδεια ίδρυσης και λειτουργίας για τις περιπτώσεις που δεν εμπίπτουν στην παρ. 1 του παρόντος άρθρου, καθώς και για πεδία προσγείωσης ελικοπτέρων.
Τα ελικόπτερα δεν χρειάζονται απαραίτητα αδειοδοτημένα ελικοδρόμια για να απο/προσγειωθούν.
Το συγκεκριμένο πεδίο στο Γαλατά ευρίσκεται εντός εγκεκριμένου σχεδίου πόλεως ή οικισμού;;;