germanwings / eurowings

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Στη Γερμανία βεβαίως, ως κάτοικος Γερμανίας ;)
Τα δικαστήρια μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικά, 1ον όμως έχουν πήξει από τέτοιες υποθέσεις με όποια καθυστέρηση συνεπάγεται αυτό και 2ον και εδώ (στη Γερμανία) οι γερμανικές εταιρείες συμπεριφέρονται απέναντι στους πελάτες τους σιγά σιγά όπως η Ryanair, και σε ορισμένες περίπτωση και χειρότερα μη σου πω ...
 
Ulrike":1o81dfho said:
Δεν αμφιβάλω ότι και στην Γερμανία οι αεροπορικές αρχικά απορρίπτουν τις αποζημιώσεις με διάφορες δικαιολογίες περί ανωτέρας βίας, έκτακτων γεγονότων κλπ., ελπίζοντας ότι ο πελάτης τις πιστεύει…

Και λοιπόν μου απάντησαν μετά και το χθεσινό e-mail, μετά και την προειδοποίηση ότι θα απευθυνθώ στο LBA ή σε δικηγόρο και φυσικά αρνούνται την αποζημίωση, επειδή ο λόγος της καθυστέρησης ήταν η σύγκρουση του αεροσκάφους στο έδαφος με "ξένο αντικείμενο" και έπρεπε να γίνει ιδιαίτερο maintenance, κάτι που ανήκει στα "extraordinary circumstances" για τα οποία η εταιρεία δε φέρει ευθύνη.
Η πτήση έγινε βέβαια με άλλο αεροσκάφος από το αρχικά προγραμματισμένο. Χώρια που εκείνη τη μέρα μας είπαν 4-5 άλλες δικαιολογίες από αυτήν μόνο.
Σήμερα έκανα και μια αναφορά στο LBA (γερμανική ΥΠΑ) μέσω μιας αυτόματης φόρμας που έχουν για τέτοιες περιπτώσεις και αναμένω...
 
Δεν ξέρω τι παραπάνω μπορεί να περιμένει κανείς από αυτήν την εταιρεία, όταν για λόγους οικονομίας και διαχείρισης σκουπιδιών αποφάσισαν να έχουν μόνο μια σακούλα για την ναυτία ανά σειρά καθισμάτων. Η δικαιολογία: πολλές φορές οι επιβάτες χρησιμοποιούν τις σακούλες μόνο και μόνο για να πετάξουν τις τσίχλες τους.... Φαντάζομαι σύντομα θα ανακαλυπτουμε τις τσίχλες κολλημένες κάτω από τα καθίσματα... Στην καλύτερη των περιπτώσεων
:wall:
 
Πολύ ευχάριστα τα νέα από τη συνεργασία eurowings και volotea...
Αντε και καλή συγχώνευση.

 
Top