Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Αρκετά αεροπλάνα θα επιστρέψουν στους lessors και κάποια μάλιστα πιο παλιά 320, όταν έρθει η ώρα τους να φύγουν σε 1-2 χρονια, θα πάνε για part-out/scrap!
 
Από 29 Μαρτίου η πρώτη πτήση με Α320neo για Μόσχα, Μόναχο, Φρανκφούρτη, αρχές Μαίου το επόμενο κύμα.
Το καλοκαίρι 2020 12 πόλεις θα εξυπηρετούνται με Α320neo

https://www.routesonline.com/news/38/ai ... f-30aug19/

Αν όπως λέει ο jerry 5 θα έλθουν, λογικά θα φύγουν τα νοικάρικα
SX-DGX 1/5/03 της Archway
SX-DGV 20/6/03 της Archway
SX-DVG 22/2/07 της ILFC
SX-DVH 19/3/07 της ILFC
SX-DGR 19/5/08 της ILFC
ή
SX-DVJ 15/1/08 της Aerventure
 
Σίγουρα θα γίνουν και άλλες πτήσεις πριν από αυτές με τα Neo, απλά μάλλον αυτές φορτώθηκαν εξ αρχής έτσι στο καλοκαιρινό πρόγραμμα.. Δεν μπορεί να έρθει κάποιο αεροπλάνο π.χ. τέλος του 2019 και να μην πετάει για 3 μήνες.....
 
Στην τελευταία εταιρική παρουσίαση λένε ότι θα παραλάβουν 11 neo το 2020. Η παρουσίαση περιέχει το πρόγραμμα παράδοσης αλλά δεν διευκρινίζει αν θα είναι 320 η 321... πάντως κάπου είχα δει ότι θα παραλάβουν τουλάχιστον 4 321 του χρόνου γιατί το leasing απο ανάλογο αριθμό αυτών λήγει..
 
Παίζει να δούμε κανονική business class με τις ανάλογες θέσεις ή να το τερματίσει και να μειώσει κ τον έξτρα χώρο που υπάρχει ως την σειρά 4 στα 320;
 
MerNion":3mfzgklj said:
Σίγουρα θα γίνουν και άλλες πτήσεις πριν από αυτές με τα Neo, απλά μάλλον αυτές φορτώθηκαν εξ αρχής έτσι στο καλοκαιρινό πρόγραμμα.. Δεν μπορεί να έρθει κάποιο αεροπλάνο π.χ. τέλος του 2019 και να μην πετάει για 3 μήνες.....

Υπάρχει περίπτωση να παραλάβει κάποιο το 2019;

Στην παρουσίαση δείχνει παραλαβή των 30 που έχει παραγγείλει + 16 direct leases (committed) ως εξής:
11 το 2020
7 το 2021
8 το 2022
10 το 2023
10 το 2024
46 Σύνολο

Επίσης αναφέρει ότι τα direct leases θα κυμανθούν μεταξύ 15-20 και αφήνει για το 2025 και μετά τα 12 options.
(Έχει ενδιαφέρον το ότι δεν έχει ακόμα αποφασιστεί η ακριβής αναλογία jets vs turboprops)
 
chr04":1b9zrfu3 said:
Παίζει να δούμε κανονική business class με τις ανάλογες θέσεις ή να το τερματίσει και να μειώσει κ τον έξτρα χώρο που υπάρχει ως την σειρά 4 στα 320;

Σύμφωνα με το λινκ που παρέθεσε ο AirNamibia τα Α320neo θα έχουν 166 θέσεις ....

https://www.routesonline.com/news/38/ai ... f-30aug19/
 
Πολυ αμφιβάλλω οτι θα έχουν 166, δεδομένου οτι οι αλλες..αστροσυμμαχούσες στα Νeo βάζουν180 θεσεις..Δεν νομίζω να χάσει την ευκαιρία η Α3 να αυξησει απο 174 σε 180..
 
Μόνο 4 εταιρείες της Star Alliance διαθέτουν Α320neo
ΜΚ :?: 3 α/φ με διαρρύθμιση 8 Business 162 Economy = Σύνολο 170
LH 19 α/φ με διαρρύθμιση 28 Business 138 Economy = Σύνολο 166
ΤΡ 6 α/φ με διαρρύθμιση 42 Executive 114 Economy = Σύνολο 168
SK + SK Ireland 27 α/φ με διαρρύθμιση ΜΟΝΟ Economy = Σύνολο 174

Αν θέλει να καταντήσει σαν την VY με 180 θέσεις ή σαν τις PC & U2 με 186 θέσεις. :idea:
Υπάρχουν όμως εταιρείες όπως η ΒΑ που έχει διαρρύθμιση για Ευρώπη Σύνολο 150 θέσεις και πτήσεων Εσωτερικού Σύνολο από 154 έως 171
 
Top