Δικαιώματα επιβατών

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με την Αεροπορική νομοθεσία και τους κανονισμούς
Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 640
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 15 Αύγ 2019, 10:38

Κακοκαιρία μπορεί να θεωρηθεί σαν exceptional circumstances, και χωρίς να κλείνει πλήρως το αεροδρόμιο και είναι αδύνατο να γίνουν πτήσεις. Π.χ. σε μέρες με έντονη χιονόπτωση μπορεί να γίνουν πτήσεις, αλλά μόνο το ένα τρίτο των κανονικών.

Βέβαια, υπάρχουν και οι περιπτώσεις που οι αεροπορικές απλά λένε ότι φταίνε οι καιρικές συνθήκες. Στη συγκεκριμένη μέρα: υπήρχαν κι άλλες ακυρώσεις / καθυστερήσεις ή μόνο αυτή η πτήση;

Αν και δεν νομίζω ότι συμφέρει στην εταιρία να πληρώσει ξενοδοχείο και γεύματα και να πετάει την επόμενη μέρα χωρίς λόγο, δηλ. μάλλον εκεί όντως ήτανε λόγω καιρού (εκτός εάν υπήρχε τεχνικό πρόβλημα με το αεροπλάνο και απλά δικαιολόγησε την ακύρωση με τις καιρικές συνθήκες για να μην πρέπει να πληρώσει και αποζημίωση….).
0 x


stcp
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 14 Μαρ 2014, 21:22
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 3

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό stcp » 15 Αύγ 2019, 12:20

Αγαπητέ dvixos,
ο συντομότερος και πιο σίγουρος τρόπος να φτάσεις στην Κάλυμνο είναι μέσω Κω και μετά πλεούμενο από Μαστιχάρι. Τρεις φορές έχει χρειαστεί να ταξιδέψω αεροπορικώς στην Κάλυμνο παλιότερα (με Olympic), και τις τρεις είχε ακυρωθεί λόγω καιρού και οι περισσότεροι κατέληγαν στην παραπάνω λύση! Όλες τις φορές μας άλλαξαν δωρεάν τα εισιτήρια για Κω. Μία 4η φορά ήμουν πιο τυχερός. Η νέα Olympic Air τότε ακύρωσε το δρομολόγιο για δικούς της λόγους, μας έδωσε 250ΕυρώΧ2 άτομα και 2 εισιτήρια με την επόμενη πτήση για Κω (δε μας χάλασε που λένε...;).
0 x

nikath
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 17 Οκτ 2013, 09:18
x 6

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό nikath » 10 Σεπ 2019, 13:03

Καλησπέρα, συγγενής μου ταξίδευε πριν λίγες μέρες από Αθήνα για Βοστώνη μέσω Φρανκφούρτης με Lufthansa. Η πτήση από FRA έφτασε Αθήνα με καθυστέρηση, η οποία αυξήθηκε ακόμα περισσότερο εδώ με την κλασική δικαιολογία της μεγάλης εναέριας κυκλοφορίας με αποτέλεσμα να χάσουν την επόμενη πτήση για ΒΟS. Παρόλο που όταν έφτασε το αεροπλάνο στη Φρανκφούρτη η επόμενη πτήση δεν είχε αναχωρήσει ακόμα και παρόλο που ήταν γύρω στους 30 transit επιβάτες για Βοστώνη, δεν τους περιμένανε και φύγανε. Η επόμενη πτήση για Βοστώνη ήταν την επόμενη μέρα η οποία όμως ήταν γεμάτη, οπότε ενώ αρχικά τους λέγανε ότι θα πετάξουν σε 3-4 μέρες (!!) τους έστειλαν στη Βοστώνη την επόμενη μέρα με πτήση της ΤΑΡ μέσω Λισαβόνας. Τους πληρώσανε ξενοδοχείο και τους δώσανε voucher 20€ για φαγητό και εννοείται πως έστειλα claim άμεσα στη Lufthansa για την αποζημίωση. Παρόλα αυτά η εταιρεία αρνήθηκε να δώσει αποζημίωση γιατί όπως είπαν δεν ευθύνονται για την καθυστέρηση ("We would kindly like to advise you that the reason for the delay was restrictions by air traffic control authorities. [...] The EC regulation 261/2004 does not grant compensatory payment in this case.") Τί ισχύει σε αυτή την περίπτωση; Δεν είναι υπαιτιότητα της εταιρείας που έχασε το σλοτ με αποτέλεσμα να καθυστερήσει κι άλλο; Να επιμείνω;
0 x

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3794
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 205
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό jerry » 10 Σεπ 2019, 13:15

Η LH συχνά παίζει με τη δικαιολογία του ATC είτε είναι FRA είτε αλλού (και παρότι μπορεί η καθυστέρηση να έχει προέλθει από άλλα αίτια αρχικά και απλά να χειροτερεύει με το ATC). Μπορείς να κάνεις μία καταγγελία για διερεύνηση από τη γερμανική αρχή και αυτοί θα εξακριβώσουν αν όντως ισχύει ο λόγος της καθυστέρησης.
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA


Ulrike
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 640
Εγγραφή: 30 Δεκ 2011, 11:01
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 155

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό Ulrike » 10 Σεπ 2019, 13:48

Όχι μόνο η LH…. Και είναι πραγματικά δύσκολο μέχρι αδύνατο να κρίνεις εάν αυτός ήτανε ο πραγματικός λόγος ή απλά το λένε για να αποφύγουν την αποζημίωση.

Εφόσον ξέρω, περιορισμοί λόγω ATC restrictions όντως δεν θεωρούνται ευθύνη της αεροπορικής, εάν όμως έχασε τον αρχικό slot λόγω καθυστερήσεων στη επιβίβαση, στην εκφόρτωση / φόρτωση αποσκευών κλπ. φταίει η αεροπορική. Βέβαια, κι αυτό δύσκολο να το ξέρεις….

Η αλήθεια είναι ότι φέτος οι πτήσεις από / προς Αθήνα έχουν μεγάλο πρόβλημα με καθυστερήσεις (δεν ξέρω εάν φταίνε το αεροδρόμιο, τα ATC….). Κι όχι μόνο Αθήνα, αλλά κι αλλού (Γερμανία, Βρυξέλλες, Βιέννη, Ζυρίχη….) έγινε σχεδόν ο κανόνας να κάθεσαι στο αεροπλάνο και να ακούς ότι θα ήτανε όλα έτοιμο, αλλά πρέπει να περιμένουμε ακόμα 30 λεπτά στη θέση λόγω slots (που στα short connections μπορεί να είναι αρκετά να χάσεις την ανταπόκριση)….
0 x

Άβαταρ μέλους
jerry
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3794
Εγγραφή: 04 Ιαν 2003, 20:02
Τοποθεσία: Ψηλά, πολύ ψηλά...
x 205
Επικοινωνία:

Re: Δικαιώματα επιβατών

Δημοσίευσηαπό jerry » 10 Σεπ 2019, 14:28

Ulrike έγραψε:Εφόσον ξέρω, περιορισμοί λόγω ATC restrictions όντως δεν θεωρούνται ευθύνη της αεροπορικής, εάν όμως έχασε τον αρχικό slot λόγω καθυστερήσεων στη επιβίβαση, στην εκφόρτωση / φόρτωση αποσκευών κλπ. φταίει η αεροπορική. Βέβαια, κι αυτό δύσκολο να το ξέρεις….


Αυτό είναι και το πρόβλημα νομίζω σε αυτή την περίπτωση.

Αν η γερμανική ΥΠΑ το διερευνήσει και δε βρει κάτι κακώς καμωμένο, τότε ίσως κάποιο από αυτά τα sites π.χ. airhelp που το κυνηγάνε νομικά και κρατάνε μέρος της αποζημίωσης ως προμήθεια μόνο αν κερδίσουν.
0 x
-
Μην ταΐζεις το αδηφάγο κήτος!
"Οι παροικούντες αυτό το forum ΔΕΝ αποτελούν χαρακτηριστικό δείγμα κοινού. Είμαστε biased" by mrk
ΚΑΤΩ ΤΟ TRASH AREA



Επιστροφή σε “Αεροπορική νομοθεσία και κανονισμοί”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες