Lufthansa

Στο 1. θα απαντησω οτι αξιζει,υποθετω,οσο αξιζει και με Level, Norwegian..etc
 
Υπάρχει όπως φαίνεται ένα πρόβλημα με το κέντρο βάρους του A320 neo. Υπάρχει περίπτωση σε αεροσκάφη με συγκεκριμένη διαμόρφωση καμπίνας, το κέντρο βάρους του αεροσκάφους να είναι πιο πίσω από ότι επιτρέπεται. Η Lufthansa σε όλα τα A320 neo με διαμόρφωση 180 θέσεων αποφάσισε να αφήνει την τελευταία σειρά καθισμάτων άδεια, μέχρι η Airbus να βρει μια λύση.
http://aeronauticsonline.com/lufthansa- ... f-a320neo/
 
Δε νομίζω ότι είναι ακριβής ο όρος «το κέντρο βάρους του αεροσκάφους να είναι πιο πίσω από ότι επιτρέπεται». Σύμφωνα με το σχετικό airworthiness directive της EASA: https://ad.easa.europa.eu/ad/2019-0171R1

Analysis of the behaviour of the ELAC L102 installed on A321neo revealed a reduced efficiency of the angle of attack protection when the aeroplane is set in certain flight configurations and in combination with specific manoeuvres commanded by the flight crew, as described through Section 2 of Airbus Flight Operations Transmission 999.0029/19.

This condition, although never encountered during operations, if not corrected, could lead to excessive pitch attitude, possibly resulting in increased flight crew workload.

To address this potential unsafe condition, Airbus issued the AFM TR, limiting the centre of gravity envelope, which prevents the aforementioned condition, and the Flight Operations Transmission 999.0029/19, providing aeroplane loading recommendations.

Η έμφαση δική μου, για να επισημάνω ότι πρόκειται για θέμα με το software, κι όχι αεροδυναμικό ή τίποτα σχετικό. Η απόφαση της Lufthansa, όπως ανέφερες, είναι προσωρινή μέχρι την αναβάθμιση του software. Ουσιαστικά το α/φος απλά συμπεριφέρεται όπως ένα α/φος θα συμπεριφερόταν στις συγκεκριμένες συνθήκες (δεν υπάρχει δηλαδή αεροδυναμική αστάθεια), απλά το ζήτημα είναι να αναβαθμιστεί το λογισμικό ώστε η απόκριση να είναι αυτή που θα περιμένει ένα Airbus πλήρωμα.
 
Aris1979":391egh7w said:
Υπάρχει όπως φαίνεται ένα πρόβλημα με το κέντρο βάρους του A320 neo. Υπάρχει περίπτωση σε αεροσκάφη με συγκεκριμένη διαμόρφωση καμπίνας, το κέντρο βάρους του αεροσκάφους να είναι πιο πίσω από ότι επιτρέπεται. Η Lufthansa σε όλα τα A320 neo με διαμόρφωση 180 θέσεων αποφάσισε να αφήνει την τελευταία σειρά καθισμάτων άδεια, μέχρι η Airbus να βρει μια λύση.
http://aeronauticsonline.com/lufthansa- ... f-a320neo/
Νομίζω το πρόβλημα είναι στα Α320 με 186 θέσεις.
 
Aρα θα'χει θέμα και η easyjet, απο την οποια περιέργως δεν ακουστηκε κάτι γι'αυτο το ζητημα..Ουτε από άλλες λοκο με Νeo
 
Οι LoCo δεν νομίζω να ασχοληθούν καθώς δεν έχουν cargo οπότε λίγο πολύ μπορούν τα ρυθμίσουν (λέω εγώ τώρα).
 
lewton":hapu3iad said:
Aris1979":hapu3iad said:
Υπάρχει όπως φαίνεται ένα πρόβλημα με το κέντρο βάρους του A320 neo. Υπάρχει περίπτωση σε αεροσκάφη με συγκεκριμένη διαμόρφωση καμπίνας, το κέντρο βάρους του αεροσκάφους να είναι πιο πίσω από ότι επιτρέπεται. Η Lufthansa σε όλα τα A320 neo με διαμόρφωση 180 θέσεων αποφάσισε να αφήνει την τελευταία σειρά καθισμάτων άδεια, μέχρι η Airbus να βρει μια λύση.
http://aeronauticsonline.com/lufthansa- ... f-a320neo/
Νομίζω το πρόβλημα είναι στα Α320 με 186 θέσεις.

Σύμφωνα με τη Die Welt τα A320neo της Lufthansa έχουν 180 θέσεις. Σύμφωνα με την Frankfurter Allgemein 186, αλλα ας μη ξεχνάμε και τη ' business' με τις μεσαίες θέσεις που μένουν κενές. Ίσως εκεί είναι η διαφορά με τις loco και προφανώς γιαυτό δεν έχουν θέμα με το κέντρο βάρους.
Υπάρχει θέμα με την agle of attack σε συγκεκριμένα σενάρια και με συγκεκριμένη διαμόρφωση καμπίνας
 
Το πρόβλημα με το κέντρο βάρους είναι η αιτία που η εταιρεία αποφάσισε να αφαιρέσει και την 200 κιλών κεραία για το WiFi από το πάνω μέρος της ατράκτου στα a320 neo.. Μέχρι τα μέσα 2020 και βλέπουμε....
 
Άσκημα νέα από την LH, εκτός της 2μερης απεργίας του προσωπικού καμπίνας και τις ακυρώσεις πτήσεων, στις 28 Νοεμβρίου θα ξέρουμε εάν καταργηθεί :?: το 2ο ζεστό γεύμα στις πτήσεις μακράς διάρκειας στην economy & premium economy κατηγορία.
Μα τότε θα κατέβει επίπεδο και θα είναι σαν τις LX/OS που σου πασάρουν τα κουτάκια.
Κρίμα :(

https://samchui.com/2019/11/06/appallin ... cPqAiFG3x8
 
Είναι όντως άσχημα νέα για τους ταξιδιώτες η κατάργηση του δεύτερου γεύματος στις πτήσεις της Λουφτχάνσα και η αντικατάσταση τους με ένα κρύο σνακ.

Πρώτον γιατί σε μια πτήση π.χ. 12 ωρών δεν είναι πολυτέλεια ένα δεύτερο γεύμα ( στην καθημερινότητα μας μόνο μια φορά τρώμε σε αυτό το διάστημα;; ) και δεύτερον επειδή η κίνηση αυτή είναι αψυχολόγητη και δείχνει έλλειψη σεβασμού στους επιβάτες της.

Ο ανταγωνισμός της Λούφτι στις μακρινές πτήσεις δεν είναι ούτε η Ryanair ούτε η Wizzair ούτε η Easyjet... Είναι η Singapore Airlines, η Japan Airlines, η Cathay Pacific κλπ. οι οποίες μια χαρά προσφέρουνε ένα δεύτερο ζεστό γεύμα στις πτήσεις μακράς διαρκείας.

Εγώ όντως θα χάσω λοιπόν τον ύπνο μου για αυτό το θέμα ;) και καλά θα κάνει να τον χάσει και η Λουφτχάνσα που δεν θα αποτελεί πλέον επιλογή ούτε δική μου ούτε άλλων επιβατών.
 
Top