Smartwings ( Σάμος - Πράγα ) -Συνέχιση πτήσης με έναν μόνο κινητήρα

Οταν υπαρχει θεμα ασφαλειας της πτησης το τι θα γινει με το δρομολογιο, τους επιβατες, την καθυστερηση κλπ δεν σε απασχολει. Αυτα σε απασχολουν σε αλλες περιπτωσεις.
 
Air Greece":jvdfnmd3 said:
Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι κατέβαινε στην Αθήνα, ποιός θα έφτιαχνε τον κινητήρα, υπάρχει τεχνική βάση; Νομίζω όμως ότι αυτές είναι οι εταιρικές εντολές που είχε.

Όπως έλυσε το πρόβλημα και η Swiss στην Γροιλανδία! Και σίγουρα αντιμετώπισε πολύ δυσκολότερες συνθήκες. Ειδικά δε για τον τύπο του κινητήρα στο εν λόγω αεροπλάνο, άπλετη τεχνογνωσία,εργαλεία και εγκαταστάσεις στην Αθήνα!
 
Re: some ATC information

Από τα ATC archives του rdrinfo.net έβγαλα μερικά σημαντικά σημεία της πορείας του συμβάντος.

Σημειωτέον ότι η controller αναφέρεται στο OK-TVO με το callsign: skytravel 4MP, διότι
το αεροσκάφος για αυτή την πτήση εκπέμπει το callsign: TVS4MP.
TVS είναι το ICAO πρόθεμα της εταιρίας Smartwings, πρώην Travel Service.
To IATA πρόθεμά της είναι QS, και η εταιρία αντιστοίχησε την πτήση σαν QS-1125 (LGSM->LKPR).

Για τεχνικούς λόγους, σε μένα ακούγεται μόνο η controller του Makedonia Control(Kavala Radar).
Ενδιαφέροντα σημεία είναι το αρχικό direct στις 06:37Z, το descent στις 06:49Z και πάλι στις 06:57Z
αλλά και στο τέλος στις 07:03Z η οδηγία για την συχνότητα του LGTS Approach.
Μακάρι να είχαμε κάλυψη και στο LGTS.
θα τα ακούσετε στα 4 αρχεία με το αντίστοιχο όνομα.
 

Attachments

  • makedonia_control_22aug19_06_37Z.mp3
    213,6 KB · Προβολές: 120
  • makedonia_control_22aug19_06_49Z.mp3
    159,2 KB · Προβολές: 63
  • makedonia_control_22aug19_06_57Z.mp3
    85,1 KB · Προβολές: 52
  • makedonia_control_22aug19_07_03Z.mp3
    38,3 KB · Προβολές: 75
Φαίνεται οτι τα πράγματα ακολουθούν το δρόμο της λογικής:
Απο το AvHerald

On Sep 13th 2019 The Aviation Herald learned that an internal investigation conducted by Smartwings identified there was no systemic fault, but a crew error. The captain of the flight, at that time head of flight operations of Smartwings, is no longer head of flight operations, his deputy has now taken that position. The captain continues to fly for the airline and maintains privileges as instructor, examiner and TRE. Czechia's CAA is determined to ensure that such a decision is not taken again in the future and pledges very harsh penalties. Surrounding nations also show significant interest in the ongoing investigation, revocations of overflight permits are being discussed.
 
Δηλαδή για να καταλάβω και εγώ που δεν γνωρίζω την πολιτική των αεροπορικών εταιρειών. Η Εταιρεία αποφάσισε να του αφαιρέσει μόνο τα Διοικητικά καθήκοντα αλλά να του επιτρέπει να συνεχίζει κανονικά τις πτήσεις, να κάνει εκπαιδεύσεις και να εξετάζει-εξουσιοδοτεί άλλους χειριστές και προφανώς να τους διδάσκει να πράξουν το ίδιο σε παρόμοια περίπτωση.
The captain continues to fly for the airline and maintains privileges as instructor, examiner and TRE.
Έφταιγε δηλαδή η Διοικητική του ανικανότητα ή η χειριστική? Νομίζω από πληροφορίες που έχω, ότι κάτι παρόμοιο συνέβη και στην πρώην Ολυμπιακή με αντίστοιχο Διευθυντή που τράκαρε το ακροπτερύγιο ενός Α340 στην ΝΥ.
 
Προσγειωθηκε στην Πραγα με εναν μονο κινητηρα σε λειτουργία; Αυτα ειναι.... Οι επιβατες δεν καταλαβαν τιποτα αραγε;
 
Μία απλή αναφορά σε ένα (αντίστοιχου τύπου ? ! ) συμβάν της Αιγαίου που το διάβασα εδώ http://avherald.com/h?article=4cd9507c&opt=0 .....ενδιαφέρον έχουν μερικές εύστοχες παρατηρήσεις-σχόλια επαγγελματιών από κάτω..........................................................Υ.Γ σχετικά με το 737 προσγειώθηκε με 900 kg καύσιμο στην Πράγα τελικά,ποσότητα που δεν του έδινε χρόνο divert.-


...αν πρέπει το περιστατικό της Αιγαίου να αναρτηθεί κάπου αλλού για να υπάρχει ας γίνει από τους Μοντ.
 
Top