Κλείσιμο εταιριών

Αυτή τη στιγμή μονο κάποια από τα ATR και 737 της Jet έχουν μείνει ενεργά (συνολικά 7), οποτε είναι θέμα χρόνου το κλείσιμο, εκτος αν βρεθεί κάποιος επενδυτης άμεσα.

Όσο για την Alitalia, προφανώς, το καλοκαίρι θα είναι κρίσιμο..
 
Ο Εθνικός Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας της Βραζιλίας (ANAC) ανέστειλε ως προληπτικό μέτρο το Πιστοποιητικό Αερομεταφορέα (AOC) της Avianca Brasil

Αλλά και η μητρική εταιρεία έχει οικονομικά προβλήματα.
Μετά από 99 χρόνια ιστορία, κινδυνεύει να κλείσει. :( Θα την σώσει η United?
Ο Roberto Kriete, επικεφαλής της Kingsland και πρώην Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Grupo Taca, έχει τώρα διοριστεί από τη United ως ο νέος Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Avianca Holdings.
 
Σταμάτησε την πώληση εισιτηρίων η Avianca Argentina με 2 ATR72-600 έκανε δρομολόγια εσωτερικού. :(

https://www.airliners.gr/gallery/displa ... ?pid=25447

Η μητρική εταιρεία Avianca Colombia θα προλάβει να γιορτάσει τα 100 χρόνια ύπαρξης, ιδρύθηκε στις 5 Δεκεμβρίου 1919 :great:
 
Δύο τουρκικά UAV TB.2 Bayraktar τα οποία έπληξαν στόχους στην αεροπορική βάση Al-Jufra που ελέγχεται από τον Λιβυκό Εθνικό Στρατό (LNA) κατέστρεψαν δύο μεταφορικά αεροσκάφη IL-76 (στο έδαφος) της Ουκρανικής εταιρείας Europe Air (UR-CMC & UR-CRP).
Μετά από αυτό η εταιρεία διακόπτει τις επιχειρήσεις της στην Ευρώπη.
Τα UAV ελέγχονταν από τον έδαφος από Τούρκους χειριστές του συστήματος οι οποίοι βρίσκονται στη Λιβύη, και μάχονται εναντίον του στρατηγού Χαλίφα Χαφτάρ. Εάν επικρατήσουν οι δυνάμεις της Κυβέρνησησ Εθνικής Ενότητας (ΚΕΕ) που υποστηρίζονται από την Τουρκία τότε η Ελλάδα θα έχει σοβαρό πρόβλημα με την ΑΟΖ που μονομερώς ανακήρυξε με τον νόμο 40001/2011.
Η Ελλάδα προσπάθησε αρκετές φορές να οριοθετήσει την υφαλοκρηπίδα/ΑΟΖ στο Λιβυκό Πέλαγος, αλλά οι προσεγγίσεις των δύο κρατών παρέμεναν διαμετρικά αντίθετες. Η Ελλάδα υποστήριζε ότι η μέθοδος οριοθέτησης ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας, πρέπει να είναι αυτή της μέσης γραμμής, ενώ η Λιβύη προέκρινε τη μέθοδο της ευθυδικίας (equity) εμμένοντας στη νομιμότητα του κλεισίματος του κόλπου της Σύρτης και να δεχθεί ότι η Γαύδος δεν μπορεί να υπολογισθεί σε μια τέτοια οριοθέτηση.

https://www.pronews.gr/amyna-asfaleia/t ... rika-il-76
 
Κανόνι η Aigle Azur αφήνοντας 13.000 επιβάτες διασκορπισμένους.
https://www.insider.gr/epiheiriseis/die ... om4Dml19PM

Το γέλιο είναι το
«Πιστεύουμε ότι μέσα σε τρεις εβδομάδες θα έχουν επιστρέψει οι περισσότεροι επιβάτες»
Έλα μωρέ!!!! 3 βδομάδες διακοπές επιπλέον!!!! :mrgreen:
Φαντάσου δηλαδή αυτούς που δεν θα είναι μέσα στους "περισσότερους". Σε 2-3 μήνες νταν θα είναι σπίτι τους
 
H condor σε περίπτωση χρεοκωπίας του ομίλου Thomas Cook τι θα γινει άραγε.
 
Και ο στόλος της TCX/DE τι θα απογινει? Τα Α321,Α330 βλεπω να τα παιρνουν σε χρόνο ντετε..Τα 753 ομως? Δεν ειναι και για scrap..Λετε να τα μοιραστουν UA,DL,FI που ειναι απτους λιγους εναπομείναντες 753 operators..? Aλλά και τα 763..
 
Η Thomas Cook κατέρρευσε και σήμερα υποβάλλει αίτηση πτώχευσης στο δικαστήριο.

Μας άφησε αμανάτι κάτι χιλιάδες τουρίστες με πακέτα, κυρίως από Βρετανία, που πρέπει να δούμε πως θα τους στείλουμε πίσω, καθώς και άγνωστα απλήρωτα χρέη προς ξενοδοχεία.

spotterakis":2ptu56k2 said:
Και ο στόλος της TCX/DE τι θα απογινει?
Η εκκαθάριση είναι δύσκολη και αργή όταν πρόκειται για ιδιόκτητα αεροσκάφη. Αν είναι με leasing, τότε θα μοιραστούν στους ενδιαφερομένους σχετικά γρήγορα.
 
Top