Δικαιώματα επιβατών

Ακριβώς!
Έχεις δίκιο, σήμερα πέταξε η OS με δικό της αεροπλάνο, οπότε φαντάζομαι θα μπεί μόνιμα αντικατάσταση και ούτε γάτα ούτε ζημιά για μένα.
 
Από τη στιγμή που έχεις αγοράσει όλες τις πτήσεις σου, σε ενιαίο εισιτήριο και με αριθμό πτήσης OS (OS marketed), είσαι απόλυτα καλυμένος σε περίπτωση που σκάσει το κανόνι στην JP. Ισχύει αυτό που σου είπαν από το call centre της OS.


Code:
>DOOS705/25OCT/VIEPRG                                                            
*1A PLANNED FLIGHT INFO*              OS 705   29 FR 25OCT19                    
APT ARR   DY DEP   DY CLASS/MEAL          EQP  GRND  EFT   TTL                  
VIE          0950  FR JCDZPYBMUHQ/-       CR9         0:55                      
                      VWSTLK/-                                                  
PRG 1045  FR                                                0:55                
                                                                                
COMMENTS-                                                                       
 1.VIE PRG   - AIRCRAFT OWNER ADRIA AIRWAYS                                     
 2.VIE PRG   - OPERATED BY ADRIA AIRWAYS                                        
 3.VIE PRG   - ARRIVES TERMINAL 2                                               
 4.VIE PRG   - CHECK-IN /AUSTRIAN STAR ALLIANCE TERMINAL 3                      
              
CONFIGURATION-                                                                  
               CR9  C  11   M  64

Επίσης, η συγκεκριμένη πτήση δεν έχει κωδικό JP.
 
Νομίζω ότι η OS έχει 1 ή 2 CRJ9 της JP σε wetlease. Έτυχε σε μένα και στο VIE-SOF. Επομένως οι πτήσεις έχουν κανονικό κωδικό της OS, εκτελούνται όμως από την JP. Το ίδιο ισχύει και για κάποια δρομολόγια της LH (και της LX και της Luxair). Που τις τελευταίες μέρες οι 3 πτήσεις της LH op.by JP στο MUC-WRO έγιναν 2 τις LH με μεγαλύτερα αεροπλάνα, και 1 όντως ακυρώθηκε.

Αλλά αφού μέχρι τέλος Οκτωβρίου υπάρχει αρκετό χρόνο (και θα γίνει πιο σαφές τί θα γίνει με την JP), δεν νομίζω ότι θα ακυρώσουν τελευταία στιγμή. Ίσως θα γίνουν κάποιες αλλαγές στο πρόγραμμα (αν δεν έχουν αρκετά αεροπλάνα να εκτελούν όλες τις πτήσεις που προβλέπονται σε wetlease JP), ίσως θα βρουν άλλο wetlease partner...
 
...και η συνέχεια...:
Έκανα συνολικά 2 τηλεφωνήματα στην OS, από αυτά που καταγράφονται, από όπου με διαβεβαίωναν ότι η πτήση OS705 είναι προγραμματισμένη και θα γίνει κανονικά με α/φ της OS. Φύγαμε από Αθήνα στην ώρα μας, φτάσαμε VIE στις 8πμ τοπική. Στη VIE απίστευτη ομίχλη! Κατά την προσέγγιση, περνώντας κοντά από το πάρκο των ανεμογεννητριών, βλέπαμε τα πτερύγια που περιστρέφονταν και τα σύννεφα ήταν από κάτω! Το έδαφος σε εμένα τουλάχιστον έγινε ορατό 1-2sec πριν ακουμπήσουμε! Στον πίνακα ανακοινώσεων λοιπόν στη VIE, έγραφε στην OS705 delayed και next info στην προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης (9:50πμ). Πήγα στα γραφεία της OS στο σημείο και μου είπαν ότι θα έχει καθυστέρηση γιατί δεν ξέρουν τι ώρα θα φτάσει στη Βιέννη το αεροπλάνο που θα έκανε την πτήση μας. Στις 10πμ μας ενημερώνουν ότι η πτήση ακυρώνεται "due to technical reasons" και μας έδωσαν ένα χαρτί με τα δικαιώματά μας, μας είπαν να πάμε σε ένα συγκεκριμένο εστιατόριο να γευματίσουμε δωρεάν και ότι θα μας βάλουν όλους στη μεσημεριανή πτήση στις 1:05μμ. Να θυμίσω ότι επέλεξα την OS έναντι πχ της ΑΕΕ γιατί ήθελα να είμαι πρωί στην Πράγα για επαγγελματικούς λόγους. Διαβάζοντας τα δικαιώματα και με αρκετά νεύρα που μου χάλασαν το πρόγραμμα, χωρίς να φταίω σε κάτι, ρώτησα την υπεύθυνη αν δικαιούμαι αποζημίωση. Με προέτρεψε να στείλω email στην εξυπηρέτηση πελατών της OS και "εκείνοι θα μου πουν αν δικαιούμαι, διότι στο "due to technical reasons" εμπίπτουν περιπτώσεις που δεν διακαιούνται αποζημίωση". Το email το έστειλα, απάντηση ακόμα δεν έχω λάβει. Το γεύμα που πρόσφεραν στο εστιατόριο ήταν τελικά αξίας 12Ε max (και με τις τιμές που είχε πρακτικά ένα πιάτο σαλάτα ή σπαγγέτι). Φτάνει η ώρα για να πάω στο gate για τη μεσημεριανή πτήση (η ομίχλη πλέον έχει διαλυθεί)...Όπου ανακοινώνεται ότι και αυτή θα είναι delayed. Μετά από μισή ώρα μας ανακοινώνουν ότι η πτήση είναι overbooked και θέλουν 3 εθελοντές που δεν βιάζονται να πάνε με τη βραδυνή, προσφέροντάς τους και 250Ε στο χέρι αυτή τη φορά! Μετά από 3-4 ανακοινώσεις βρέθηκαν οι εθελοντές και φύγαμε... Να υποθέσω θα επικαλεστούν την ομίχλη και αποζημίωση δε θα δω, ε? Τουλάχιστον ήταν καλό το σπαγγέτι! :rolleyes:
...και το τελος:
Με ειδοποιησαν οτι εγκριθηκε αποζημιωση 250Εx2=500E! :banana:
 
Καλησπέρα. Μια βοήθεια όποιος ξέρει.

Σε εισιτήριο κλεισμένο από τη σελίδα της aegean με μίλια και πτήσεις μόνο με Lufthansa για αύριο το πρωί, κάλεσαν πριν λίγο και ακύρωσαν επικαλούμενοι overbooked πτήση. Λένε πως δεν υπάρχει αποζημίωση, μόνο πληρωμή κάποιων επιπλέον εξόδων αν προκύψουν. Η ώρα άφιξης στον τελικό προορισμό ήταν για τις 12:00 το μεσημέρι και με την επιλογή που πρότειναν από την Lufthansa η άφιξη πάει για τις 00:00 περίπου. Μιλάμε για 12 ώρες μετά και η ειδοποίηση για την αλλαγή έγινε σε λιγότερο από 24 ώρες. Το σκέλος είναι CPH-ATH.
 
Γιατί να μην υπάρχει αποζημίωση; Επειδή το εισιτήριο πληρώθηκε με μίλια; Ο τρόπος πληρωμής δεν έχει σχέση με το ζήτημα της αποζημίωσης. Οπότε, θα κινηθείς σχετικά μετά το πέρας του ταξιδιού σου και θα ζητήσεις την αποζημίωση που δικαιούσαι. Και φυσικά τα επιπλέον έξοδα που θα προκύψουν (ξενοδοχείο κτλ.).

Καλές γιορτές ;)
 
Καλησπέρα. Θα σταλεί e-mail προς τη Lufthansa μετά το ταξίδι, αλλά λογικά θα κάνουν πάλι τους "Κινέζους", όπως στο τηλέφωνο πιο πριν. Αν έχω δει σωστά, η αποζημίωση είναι στα 400€.

Αν αρνηθούν και μετά το e-mail, ποιο πρέπει να είναι το επόμενο βήμα ;

Και κάτι ακόμα για τα επιπλέον έξοδα. Αν γινόταν κανονικά η πτήση, δε θα γινόταν καθόλου χρήση ταξί, αλλά με την νέα ώρα άφιξης (μετά τα μεσάνυχτα), αναγκαστικά θα γίνει, γιατί μπορεί να υπάρχει το X95, αλλά τρόλεϊ/λεωφορείο δεν θα υπάρχει. Το κόστος του ταξί υπάρχει περίπτωση να το πληρώσουν είτε γίνει χρήση από το αεροδρόμιο, είτε από αλλού ;

Ρωτάω αρκετά το ξέρω, αλλά δεν μου έχει ξανά τύχει η περίπτωση.

Καλές γιορτές!!
 
Καλά ξεμπερδεματα, με Easyjet ή Ryanair θα είχες περισσότερες πιθανότητες να βγάλεις άκρη. Είχα αντίστοιχα θέματα με την "κόρη" Eurowings και δεν έβγαλα άκρη. Προφανώς και η Mutti αντίστοιχη αντιμετώπιση θα έχει στους πελάτες της...
 
Σε πτήση της Aegean με εξαργύρωση μιλίων της aegean μου έκαναν την παπια σε ανάλογη περίπτωση.
 
Τελικά πήρες αποζημίωση ;

Τι να πω, ελπίζω με αυτά που θα γραφτούν στο mail, να δώσουν ο,τι λέει ο νόμος. Είναι και 5 star airline...
 
Top