Βεβαια δεν θα μάθει κανείς αν το κέρδος της προέρχεται απο υπερτιμολογημένες πωλήσεις στους ομίλους της thomas cook, των εισιτηρίων με μείωση margin στα κερδη του πακέτου από το ξενοδοχείο. Φημολογείτε (χωρίς απόδειξη) οτι γινόταν αυτό με σκοπό να δειξουν φουσκομένα κέρδη στην εταιρία για να πωληθεί με μεγαλύτερο τίμημα. Ηδη ο ομιλος ειχε προσπαθήσει να πωλήσει την Condor στο παρελθόν. Αυτό το σχέδιο, αν πετύχαινε, θα ειχε ως αποτέλεσμα μεγαλύτερα εσοδα από την Πώληση, και λογιστική την επόμενη χρονιά μειωμένα έξοδα για τον tour operator γιατι τα έξοδα για τις πτήσεις θα ήταν πλεόν λιγότερα απο τα υπερτιμολογημένα.
Εχει λογική αν σκεφτεί κανείς τον μέσο ορο ηλικίας των αεροπλάνων της condor. Συμφωνα με το airfleet περα απο τα Α321 και το Α330 τα υπόλοιπα αεροπλάνα ειναι πάνω από 20 ετών, δεν το λες και επενδυτικό κελεπούρι.
Από την Αλλη, Η μή λύση θα ηταν να μεινουν στο αέρα όχι μονο πτήσεις του ομίλου Thomas Cook GmbH, αλλα και άλλων tour operator που χρησιμοποιούν την condor, με αποτέλεσμα ενα ντομινο σε ολο το τουριστικό κομμάτι.
Νομίζω οτι μακροπρόθεσμα δεν θα την γλιτώσει, ειλικρινά το εύχομαι καθώς εχω ταξιδέψει πολύ συχνά με την εταιρία, εδώ και πολλά χρόνια απο Χανιά.