AIA επεκτάσεις

Εκ των οποίων φωτογραφιών αυτές που απεικονίζουν διαβατηριακό έλεγχο είναι ήδη εν λειτουργία από τον Ιούνιο καθώς πέρασα από το σημείο με τις αυτόματες πύλες.
 
Ξεκινάει επέκταση του STB.

Athens International Airport S.A.(...) is inviting
companies or consortia/ joint ventures to tender for the Works in title at
Athens International Airport "Eleftherios Venizelos".
The overall scope includes all required works for the full, complete, faultless
and ready-to-use implementation of the STB Enhancement Project - Phase
III.
Phase III of the project is mainly characterized by the eastern expansion
of the building by 1400m², split into two (2) levels (arrivals & departures),
with certain operational re-arrangements throughout the terminal that may
be briefly summarized as follows:

Following the successful implementation of phases 1 & 2 of the Satellite
Terminal Building (STB) Enhancement project, AIA is further developing
the operational, commercial and aesthetic ambience of the STB. In view of
phase 3 of the project, AIA is launching the present scope, which is mainly
characterized by the following:

1. The construction of two (2) additional STB Intra-Schengen Walkout Gates, to be designed at the western side of level 1;
2. The construction of two (2) STB Extra-Schengen Walk-out Gates,
to be designed at the eastern side of level 1, outside the building
envelope;
3. The widening of the passport control queueing area at both
departures’ & arrivals level, to accommodate additional passport
booths, for serving the increased traffic demand.

More details will be included in the Tender Documents which will be
dispatched to the interested applicants.


Estimated award: February 2020
Construction Completion: June 2020
Term completion (including Liability Period): June 2022

The estimated total contract value amounts to € 7,7 million
 
Τελικά η φωτογραφία της μακέτας με την μικρή επέκταση είναι όπως θα είναι όταν τελειώσει η επέκταση. Σημερινές δικες μου φωτογραφίες από το ΑΙΑ, δείχνουν την τελική του μορφη. Ήμουν σε αυτοκίνητο γιαυτο δεν έχουν βγει ωραίες.
 

Attachments

  • IMG_1903.JPG
    IMG_1903.JPG
    391,3 KB · Προβολές: 1.451
  • IMG_1905.JPG
    IMG_1905.JPG
    335,1 KB · Προβολές: 1.450
Από το δελτίο τύπου του ΑΙΑ:

Μια ιδιαίτερα τιμητική αρχιτεκτονική διάκριση του αεροδρομίου της Αθήνας: Το έργο της νέας πτέρυγας επέκτασης του νότιου άκρου του τερματικού σταθμού επελέγη στο τελικό στάδιο ανάμεσα σε υποψηφιότητες από όλο τον κόσμο, στο πλαίσιο των πολύ σημαντικών βραβείων «Prix Versailles Airports 2021».
Τα κριτήρια της επιτροπής του διεθνούς πάνελ για την επιλογή των υποψήφιων αεροδρομίων εξετάζουν την καινοτομία, τη δημιουργικότητα, την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς, καθώς και την ενεργειακή αποδοτικότητα.
Η τελετή των Βραβείων θα πραγματοποιηθεί στις κεντρικές εγκαταστάσεις της UNESCO στο Παρίσι, στο τέλος του έτους. Σημειώνεται ότι τα αρχιτεκτονικά γραφεία που ανέλαβαν τον σχεδιασμό της νέας πτέρυγας επέκτασης του νότιου άκρου του τερματικού σταθμού είναι το ‘Γραφείο Μελετών Αλέξανδρου Ν. Τομπάζη’ και οι «AVW Architecture».


Τα 6 αεροδρόμια - φιναλίστ είναι:
image001.jpg
 
Τελικά η φωτογραφία της μακέτας με την μικρή επέκταση είναι όπως θα είναι όταν τελειώσει η επέκταση. Σημερινές δικες μου φωτογραφίες από το ΑΙΑ, δείχνουν την τελική του μορφη. Ήμουν σε αυτοκίνητο γιαυτο δεν έχουν βγει ωραίες.
Συγνώμη δεν κατάλαβα εγώ, φαίνεται. Για ποιά επέκταση μιλάτε; Πέρασα σήμερα από το αεροδρόμιο γιατί ήμουν κοντά και δεν είδα καμμία αλλαγή πουθενά. Το satellite είναι όπως το είχα αφήσει. Φυσούνες Α38 και Α39 επάνω, Α30 και Α31 κάτω. Είχε και δύο Ryanair παρκαρισμένες χωρίς τις φυσούνες στο Α34 με Α36.
 
Όπως λέει το δελτίο τύπου: "Το έργο της νέας πτέρυγας επέκτασης του νότιου άκρου του τερματικού σταθμού"
Την επέκταση του επιπέδου αναχωρήσεων (φωτο Γιώργη Γερόλυμπου)
 

Attachments

  • image004.jpg
    image004.jpg
    52,5 KB · Προβολές: 36
Ωρε, ανοίξαν οι δουλειές μας :laola:

 
Εγω συμπεραινω ενα ακριβες αντιγραφο του νεου τμηματος στη νοτια πλευρα με το lounge της aegean στον τελευταιο οροφο και απλα χωρους με μαγαζια και εστιατορια οπως ειναι στις αναχωρησεις και επιπλεον χωρος στις αφιξεις για δημιουργια ακομα ενος ιμαντα αποσκευων.Αλλα αυτο που γραφει σε ψιλα γραμματα ειναι η δημιουργια του mirror terminal που υπαρχει στα σχεδια απο το 2018.:mrgreen:
 
Ωρε, ανοίξαν οι δουλειές μας :laola:

Ήδη έχει αναφερθεί εδώ και 2 εβδομάδες εδώ: LGAV satelite terminal

Υπάρχει μια μικρή σύγχυση διαβάζοντας και τα δύο άρθρα για το αν αυτό το έργο αφορά τον δορυφορικό σταθμό ή το κύριο τέρμιναλ.
Γνώμη μου είναι ότι αφορά τον δορυφορικό σταθμό. Αν ήταν απλά mirroring της υφιστάμενης επέκτασης του 2018, τότε το κόστος παρά είναι μικρό, ειδικά με τα σημερινά δεδομένα

( Είναι κρίμα να διαβάζεις ένα ολόκληρο κατεβατό σε ΜΜΕ και τελικά να μην μαθαίνεις τα βασικά...)

"Γελάω" επίσης με το παρακάτω: "Το μεγάλο αυτό project ( του νέου αεροσταθμού ) για το οποίο οι εκτιμήσεις το έφερναν μεταξύ 300-400 εκατ. ευρώ στοχεύει στην αύξηση της δυνατότητας του αεροδρομίου της Αθήνας να εξυπηρετεί πάνω από 40 εκατ. επιβάτες και να καλύψεις τις ανάγκες του ΔΑΑ για τα επόμενα 15-20 έτη."

Συγγνώμη αλλά ακόμη και αν τα κόστη είναι του 2019, τι ακριβώς θα έφτιαχναν με 300 και 400 εκατομμύρια; Παράπηγμα από λάσπη και άχυρο με μουσαμάδες για οροφή;;

Θέλω να πιστεύω ότι ο νέος αεροσταθμός αν και όποτε κατασκευαστεί θα είναι εκτός από λειτουργικός ( βλέπε διπλές φυσούνες για widebodies ) και με απείρως καλύτερη αισθητική από αυτό που έχουμε σήμερα.
 
Top