Adria

Μετά τα Τίρανα, η εταιρεία επεκτείνεται και από το Lodz (LDJ) της Πολωνίας όπου συνδέει την πόλη με το MUC με 6 πτήσεις την εβδομάδα και σκοπεύει να τις διπλασιάσει. Επίσης σχεδιάζει να συνδέσει το LDJ με το AMS όλα αυτά με CRJ700 που θα αντικαταστήσουν τα CRJ200 που αποσύρονται το 2015
 
Σταματά τις πτήσεις προς Κωνσταντινούπολη. Τελευταία πτήση από Κωνσταντινούπολη 12 Ιανουαρίου 2016. Μάλλον λόγω των οικονομικών της προβλημάτων και της μελλοντικής της πώλησης, ελπίζουν να έχουν βρει αγοραστή μέχρι το τέλος Ιανουαρίου.
 

Attachments

  • adria.doc
    109,5 KB · Προβολές: 108
H Adria αναδιοργανώνει το πτητικό της έργο. Μεταφέρει το α/φ από ΤΙΑ που έκανε τα δρομολόγια TIA-CDG (JP396)-TIA-BRU (JP492) τα οποία και τα καταργεί. Από ΤΙΑ παραμένουν τα δρομολόγια προς LJU, FRA (2.4.6.7) MUC (1.3.5.6)

Επίσης καταργεί το δρομολόγιο LJU-ARN (JP53:cool: 2.7 και τα δρομολόγια LJU-CGN (JP182) 2, & (JP184) 2.4

Η Πρίστινα παραμένει όπως έχει με δρομολόγια προς FRA (JP114) D MUC (JP156) 1,3,5,6 LTN (JP426) 4,7 MMX (JP592)2

Επεκτείνεται όμως στην Πολωνία, όπου από το Lodz (LCJ) πραγματοποιεί τις πτήσεις προς AMS (JP496) x6 και 2 καθημερινές προς MUC (JP152 & JP174) και θα ξεκινήσει η πτήση προς CDG (JP324) 2.4.6.
Σχεδιάζει να επεκτείνει το δίκτυο της και από τις πόλεις Rzeszow (RZE) προς CDG και από την Olsztyn (SZY) προς MUC

To Ταλλίν (TLL) δραστηριοποιείται προς AMS (JP7173) D, ARN (JP7121 & JP7123) 2D, TXL (JP7157) D, MUC (JP7165 & JP7167) 2D OSL (JP7133 & JP7137) 2D, EDI (JP7107)x2.7 NCE (JP7271)2.6 ODS (JP7317)3.6 CDG (JP7171)2.4.7 RJK (JP7241) 2.6 SPU (JP7243) 3.4.7 TRD (JP7431)5.7 VIE (JP7193)x2.6 VNO (JP7351)x6. Είναι οι πτήσεις της Nordica απόγονος της Estonia Air που δεν έχει εμπειρία.
 
Η Adria αναλαμβάνει να καλύψει το κενό της SkyWork και αρχίζει πτήσεις από την άλλη εβδομάδα BRN για TXL, HAM, MUC, VIE. Τα Λονδίνο και Άμστερνταμ τι θα γίνουν; ποιος θα τις κάνει;

https://www.adria.si/sl/novice/2017/adr ... -iz-berna/
 
Ακριβώς τις ίδιες χρονοθυρίδες της SX θα χρησιμοποιήσει η JP.
BRN-TXL JP144 14:05-15:40 X6
BRN-HAM JP148 06:45-08:25 X6
BRN-MUC JP132 06:30-07:30 X6
BRN-MUC JP146 16:40-17:40 D
BRN-VIE JP142 09:45-11:15 D

To πρώτο της α/φ ξεκινά στις 06:30 και τελειώνει τα δρομολόγια στις 19:10
και το δεύτερο α/φ ξεκινά στις 06:45 και τελειώνει στις 17:55

Ακόμη δεν έχουν δοθεί:
BRN-AMS SX300 12:00-13:40 1,4,5,7
BRN-LCY SX500 11:00-11:35 1,4,5,7
 
Δεν ξέρω τι θα γίνει ή τι έγινε με τα σχέδια αποβασης της Adria στη Βέρνη. Η Skywork ωστόσο βρήκε τους εγγυητές και σήμερα, τουλάχιστον σύμφωνα με τον ελβετικό τύπο,πέταξε πάλι κανονικά.
 
Στο χείλος του γκρεμού και η Adria με την εταιρία να αναστέλλει όλες τις πτήσεις της για σήμερα και αύριο, πλην ενός αλε-ρετούρ για Φρανκφούρτη (γιατί άραγε...)

https://www.adria.si/en/press-centre/20 ... s-flights/

Η εταιρία ζητάει χρηματοδότηση από το κράτος αλλά η σλοβενική κυβέρνηση αρνείται να την παράσχει γιατί θα αντίκειται στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, καθώς παρείχε βοήθεια το 2011 και δεν μπορεί να παράσχει άλλη χρηματοδότηση πριν το 2021

https://www.exyuaviation.com/2019/09/st ... outes.html
 
Η Adria υπέβαλε αίτηση πτώχευσης.

https://www.adria.si/en/press-centre/20 ... e-company/

Ποιος θα μπορούσε να αναλάβει το πτητικό της έργο; Eurowings, Ryanair; Ή μήπως καμιά Austrian (λόγω Star Alliance);

Όπως πάει το πράγμα θα μείνουν δυστυχώς στην Ευρώπη ένας-δυο μεγάλοι όμιλοι. Εντάξει δε θα είναι μονοπώλιο, θα είναι... διπώλιο (ή δίπολο ή πείτε το όπως θέλετε, βρείτε λέξεις, νεωτερισμούς...). Περιμένω τον επόμενο, κρίμα.
 
O Μαυροβούνιος επιχειρηματίας Izet Rastoder αγόρασε για 45.000 ευρώ το AOC της Adria (αλλά όχι και τα εμπορικά σήματα).

Αυτό σημαίνει ότι η εταιρεία του, Air Adriatic (που ιδρύθηκε τον Οκτώβριο), θα μπορεί να πετάει οπουδήποτε στην ΕΕ, εφόσον πρώτα πετύχει την ανάκληση της ακύρωσης του AOC από τις σλοβενικές αρχές και εκπληρώσει τις σχετικές προϋποθέσεις.

Αν και απέκτησε το AOC και άλλα σχετικά δικαιώματα (slots, συμφωνίες συμμετοχής κ.λπ.) δεν είναι ακόμα σαφές αν θα αποκτήσει και τα εμπορικά σήματα (θα δημοπρατηθούν σύντομα).

Ο Izet Rastoder αποκαλείται και «βασιλιάς της μπανάνας» καθώς είναι ιδιοκτήτης μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις εμπορίας μπανάνας στην Ευρώπη.

https://www.total-slovenia-news.com/bus ... ences-adds
 
Top