Air Europa

  • Thread starter IATA
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ξέχασα να αναφέρω ότι στην πτήση υπήρχαν :

7 επιβάτες business class (πληρότητα 31,82%)
197 επιβάτες οικονομικής + 2 βρέφη (πληρότητα 71,90%)
σύνολο 204+2 (πληρότητα 68,92%)

+ 1 commuting πιλότος της Volotea
 
dtrach":2zz0khww said:
Λέει ο άλλος άσχημα τα νέα γιατί θα φέρνει Α330 αντί για το 787...... :D :D :D :D

Τα α/φ που έστειλε ή προγραμματίζει η εταιρεία είναι:
Κυρ. 23/6 Α332 = 24Β275Υ =299ΡΑΧ
Πεμ. 27/6 B787-8 = 22B276Y =298PAX
Κυρ. 30/6 B787-9 = 30B303Y =333PAX
Πεμ. 04/7 Β787-8 = 22B276Y =298PAX
Μάλλον αναλόγως των κρατήσεων, δρομολογεί τα α/φ. :?:
Το 787 είναι πολύ ανώτερο από οποιοδήποτε Β777 ή Α330, διότι είναι το μοναδικό με καθαρό και φρέσκο αέρα καμπίνας. Όλοι οι άλλοι τύποι παίρνουν τον αέρα από την εξαέρωση του κινητήρα.
Τα 787, A350 και A380 καταφέρνουν πίεση θαλάμου, του υψομέτρου 6000 πόδια, το οποίο είναι ανώτερο των 8000 πόδια, επίσης περιέχει περισσότερο οξυγόνο και υδρατμούς, που σημαίνει ότι αισθάνεσαι λιγότερη κόπωση στο τέλος της πτήσης.
 
Ανέβασε το καλοκαιρινό πρόγραμμα η εταιρεία
Από 14 Ιουνίου 2 πτήσεις την εβδομάδα και από Ιούλιο 3 πτήσεις.

ΑΤΗ-ΜAD UX1088 12:40-15:30 B789 2
ATH-MAD UX1088 17:00-19:50 A332 4,7
ATH-MAD UX1090 01:55-04:50 B73H 7

Κόστος εισιτηρίου από €177 με επιστροφή χωρίς βαλίτσα.
 
Επόμενος προορισμός για την Air Europa η Σαντορίνη η οποία θα συνδέεται με την Μαδρίτη από 3 Ιουλίου έως 1 Σεπτεμβρίου 2020 με Boeing 737-800.

Αναλυτικά ώρες και ημέρες των πτήσεων:

UX1105: 20:25 - 01:15 +1 κάθε 1,5
UX1106: 02:15 - 05:10 κάθε 2,6

:arrow: https://www.routesonline.com/news/38/ai ... ce-in-s20/

Καλή αρχή!!!
 
Madrid – Athens 19JUN23 – 10SEP23 Increase from 2 weekly in NS22 to 4 weekly, 737-800 replaces 787-9

Madrid – Thira 20JUN23 – 09SEP23 New seasonal route, 3 weekly 737-800
 
Επανθέρμανση του ενδιαφέροντος από τον όμιλο IAG για να εξαγοράσει το εναπομείναν 80% της Air Europa. Υπενθυμίζεται πως το προηγούμενο deal δεν προχώρησε το 2019 λόγω κορονοϊού (τότε δίναν 1 δις, τώρα δίνουν 500 μύρια). Το deal υπόκειται στην έγκριση από επιτροπές ανταγωνισμού κλπ (για παράδειγμα ο όμιλος IAG θα βρεθεί να ελέγχει 67% των slot στο Barajas και επί της ουσίας δε θα έχει ανταγωνισμό στις μακρινές γραμμές και δη της Λατινικής Αμερικής, αλλά μην ανησυχείτε θα βρεθεί τρόπος να φανεί πως γίνεται για το καλό μας).
 
Κι όλοι εύχονται να μην πιστολιάσει ο Ο'Λίγδης κανένα domestic και κινδυνεύσει να φανεί πως καταλήγει ολόκληρο το δίκτυο εσωτερικού στην IAG (τουλάχιστον μέχρι να κλείσει το deal, μετά ας κάνει ό,τι θέλει).
 
Εμπρός γκρεμός και πίσω ρέμα η υπόθεση. Αν αφήσουν την air Europa να καταρρεύσει η Iberia με τον ένα η τον άλλο τρόπο θα πάρει το μεγαλύτερο μέρος της πελατείας με ένα scale up στα long haul που δεν έχει παρουσία η Iberia. Αν η επιτροπή επιτρέψει την εξαγορά θα υπάρχει μεγάλη συγκέντρωση, αλλά ίσως μπορέσει να πιέσει την εισαγωγή κάποιου ανταγωνιστή. Αλλά και πάλι, με δεδομένες τις συνθήκες ακόμα και η FR να έμπαινε ως μεγαλύτερη σφήνα, θα πρόσφερε μια ποιο χαμηλή τιμή για ξεκάρφωμα, δεν θα χτύπαγε τους υπόλοιπους γιατί δεν θα κερδίσει κάτι.
Το ότι δεν υπάρχει συνωστισμός να αγοράσει κάποιος άλλος μερίδιο στην air europa είναι μια ένδειξη της κατάστασης. Ίσως πάλι να παρά είναι niche για να προσελκύσει μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Παρά το γεγονός ότι την έχω τιμήσει σε κάτι Santa Cruz de la Sierra, Medellin κλπ., δεν θα μου έλειπε κιόλας. Έχει το κλασικό κοινό που είτε πρακτικά δεν έχει άλλη επιλογή η δεν έχει το budget.
Ίσως επιδεινώθηκε η κατάσταση με τον COVID αλλά δεν παύει να έχει θεοβρώμικες καμπίνες, πολύ μικρό χώρο για τον επιβάτη, απαθέστατα πληρώματα καμπίνας και η λίστα δεν έχει τελειωμό.
 
Το deal υπόκειται στην έγκριση από επιτροπές ανταγωνισμού κλπ (για παράδειγμα ο όμιλος IAG θα βρεθεί να ελέγχει 67% των slot στο Barajas και επί της ουσίας δε θα έχει ανταγωνισμό στις μακρινές γραμμές και δη της Λατινικής Αμερικής, αλλά μην ανησυχείτε θα βρεθεί τρόπος να φανεί πως γίνεται για το καλό μας).
Αυτές οι επιτροπές θα είναι οι ίδιες που δεν έχουν κανένα θέμα με τα ποσοστά της LH σε 4 χώρες;
Αν είναι οι άλλες που έκριναν τα 9Δις Ευρώ επιχορήγηση αποδεκτά για την LH και ότι δεν υποσκάπτουν τον ανταγωνισμό;

Τότε σίγουρα θα κρίνουν ότι είναι ένα fair level playing field και όλα καλά!
 
Τότε σίγουρα θα κρίνουν ότι είναι ένα fair level playing field και όλα καλά!
Αυτό ακριβώς. Εξάλλου, επίκειται η πώληση της ΙΤΑ (γιαυτό στήθηκε όλο το τσίρκο) και της TAP. Οπότε αν πάρει η IAG την UX (και τη βάλει στην Oneworld), η LH την ΙΤΑ (και τη βάλει στη *Α) και η AF-KLM την TP (και τη βάλει στη Skyteam) θα είναι όλοι ευχαριστημένοι!
 
Top