LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Aς λειτουργησει πρωτα ο διαδρομος των 3,5 χιλιομετρων και βλεπουμε για τα υπολοιπα!
 
Επιτέλους λόγω της παρέλασης καταφέραμε και μπήκαμε πρώτοι!!!
 

Attachments

  • IMG_20191028_122359.jpg
    IMG_20191028_122359.jpg
    93,5 KB · Προβολές: 3.068
υπαρχει εφαρμογή ?
 
Σημερινή επίσκεψη.
Κατασκευάστηκε νέα πρόσβαση γέφυρα για τις αφίξεις που καλύπτει και το κτήριο της επέκτασης.
Ο χώρος στο gate 6 είναι αποκλεισμένος και προφανώς επανακατασκευαζεται.
Στο ύψος του lounge της aegean κατασκευάζεται οριζόντια επέκταση από τις σκάλες προς το νέο κτηριο.
 
Θυμάμαι που πολλοι αντιδρουσαν στην παραχωρηση των αεροδρομιων, μιλουσαν για ξεπούλημα της δημοσιας περιουσιας. Σε ένα χρονο εχουν σηκώσει ολοκληρο τερμιναλ, εάν εμενε στο δημοσιο τιποτε από αυτό δεν θα βλέπαμε.
 
Σωστά , μόνο που αμέσως μετά θα πληρώνουμε αυξημένα τέλη κατά 5.2€ στη συντριπτική πλειοψηφία των πτήσεων , ενώ δεν πρόκειται να δούμε φυσούνες .
 
5,2€ είναι δεν μιλάμε για το τέλος του κόσμου ..Εκανε και το δημόσιο αντιστοιχα έργα στο ίδιο χρονικό διαστημα ; Αν ναι τότε ας παραπονεθούμε για τα 5€ που θα μας στοιχίσουν ανα πτήση
 
Τα αεροδρόμια φτιάχνονται για να καλύψουν τις ανάγκες των επιβατών που τα χρησιμοποιούν. Το αεροδρόμιο θα αντιστοιχεί στο προφίλ του μέσου επιβάτη που το χρησιμοποιεί. Δε φτιάχνουν κοτετσι, αλλά δε φτιάχνουν και Changi. Το κοτετσι θα ήταν τζάμπα, το Changi με τις Φυσουνες, τα ενυδρεία και τους καταρράκτες πανάκριβο. Οπότε 5,2 ευρώ, για ένα ευπρεπές και λειτουργικό αεροδρόμιο που θα καλύπτει τις ανάγκες του μικρού /μεσαίου budget επισκεπτών του (σχεδόν μηδενικό ποσοστό business) , δεν το βρίσκω παράλογο.
 
Η αντίδραση, αν μου επιτρέπεις , γιατί έχει γίνει μεγάλη παρανόηση, ίσως και σκόπιμα είναι στο οτι έμπαινε το δίλημμα "θέλεις ανάπτυξη με τη Fraport που θα φτιάξει , θα βελτιώσει κλπ ή θέλεις τη κακομοιριά του Δημοσίου και να μείνουν όπως είναι" ......ΚΑΝΕΙΣ δεν υποστήριξε οτι η κατάσταση των αεροδρομίων πρίν την 11/4/2017 ηταν ιδεατή.. όλοι απαιτούσαν να γίνουν επενδύσεις απο τα χρήματα που εισέπρατταν τα αεροδρόμια τόσα χρόνια και δεν επέστρεφε τίποτα σε αυτα. Το ίδιο το Δημόσιο μπορούσε να φτιάξει αυτά που κανει τώρα η Fraport ( και αυτή χρησιμοποιεί εργολάβους και υπεργολάβους των υπεργολάβων, για όσους κατάλαβαν) με τα λεφτά που εισέπραττε τόσα χρόνια , εστω και ενα 10% να εμενε στα αεροδρόμια. Ενώ τώρα έχασε περίπου το 90% των εσόδων που έμπαιναν στα ταμεία του... Και για να προλάβω κάποιους που θα πούν οτι δεν είχε γίνει τίποτα επι Δημοσίου, να πώ οτι όπου υπήρχε θέληση, κυρίως απο τοπικούς παράγοντες έγινε δουλειά... Χανιά, Ζάκυνθος, Καβάλα και τελευταία Γιάννενα, έγιναν με χρήματα του Δημοσίου- εμμεσα του φόρου επιβατών.. .τα 3 πρώτα τα πήρε ουσιαστικά έτοιμα η fraport , άλλαξε τα ποσοστά κοινόχρηστων με εμπορικά τετραγωνικά, δίνοντας περισσότερο χώρο για εμπορική χρήση και άρα πρόσθετα ενοίκια. σε βάρος του ωφέλιμου χώρου για τους επιβάτες.και ταυτόχρονα αύξησε και το φόρο στα 18,5 ευρώ.
Σίγουρα δεν θα γινοταν με την ταχύτητα που μπορεί μια ιδιωτική εταιρεία όταν μάλιστα έχει ζεστό χρήμα απο τις 3 τουριστικές σαιζόν μέχρι σήμερα, την πρώτη χρονιά μαλιστα να έχει έσοδα χωρίς ουσιαστικά καμία επένδυση... Ομως ας κρατάμε μικρό καλάθι, για να δουμε το τελικό αποτέλεσμα, γιατί η ταχύτητα σε συνδυασμό με το ποσοστό κέρδους του εργολάβου, υπεργολάβων και υπεργολάβων των υπεργολαβων δεν προμηνύεται και τόσο ποιοτικό !!
 
Top