Istanbul International Airport (IST/LTFM)

Περιμένοντας ...το Νέο Lounge του IST που θα ονομάζεται :arrow:
Exclusive Lounge.
Όπως καταλαβαίνετε δεν θα είναι για τους τσαμπατσίδες Gold ούτε για τους απλούς θνητούς.
Θα είναι για αυτούς που θα έχουν εισιτήριο Business και κάρτα M&S Top Tire Elite Plus με δυνατότητα εξυπηρέτησης 180 ατόμων .

Οι υπόλοιποι επιβάτες business της ΤΚ ή επιβάτες με κάρτες Gold θα χρησιμοποιούν το υπάρχον
TK Business Lounge
που μπορεί να δεχθεί 765 επιβάτες και διαθέτει και 13 σουίτες για ντουζ.

Οι υπόλοιποι επιβάτες με M&S Elite & Elite Plus και επιβάτες Business άλλων εταιρειών μπορούν να χρησιμοποιούν το απέναντι
TK Miles & Smiles Lounge
που μπορεί να δεχθεί 765 επιβάτες και διαθέτει και 11 χώρους για ντουζ

Εάν σκοπεύετε να πετάξετε σε πτήσεις εσωτερικού, υπάρχει το
TK Domestic Lounge

Είναι σε διαδικασία εγκρίσεων και το
TK Arrival Lounge
με δυνατότητα εξυπηρέτησης 120 ατόμων.

https://www.ausbt.com.au/turkish-airlin ... paign=news
 
Pegasus και Sabiha Gökçen, φαίνεται πως είναι μέχρι στιγμής οι κερδισμένοι από το κλείσιμο του αεροδρομίου Atatürk και την έναρξη λειτουργίας του Νέου Αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, παρουσιάζεται αύξηση στις πωλήσεις της Pegasus, που έχει βάση το SAW, λόγω της προβληματικής διασύνδεσης του Νέου Αεροδρομίου με την Πόλη, κάτι που έφερε το αεροδρόμιο της Ασιατικής Πλευράς, πιο «κοντά» στο κέντρο της Κωνσταντινούπολης.

Παράλληλα, οι Τουρκικές Αερογραμμές, φαίνεται πως πιέζονται αρκετά, δεδομένου ότι έχουν να αντιμετωπίσουν αυξημένα ενοίκια και τέλη χρήσης των εγκαταστάσεων στο ημιτελές Νέο Αεροδρόμιο.

http://www.kathimerini.gr/1029900/artic ... -ths-polhs
 
Eιναι ομως πραγματι έτσι οσον αφορα την μεταβαση από/προς κεντρο; Θελω να πω οτι τα λεωφορεία της HAVABUS τοσο από SAW όσο κ από το IST πανω κατω την ιδια ωρα δεν κανουν, 90'? Αν εξαιρεσεις οτι το νέο αεροδρομιο θελει πολυ περπατημα πια,γιατι να πας στο SAW?
 
To Sabiha συνδέεται με το μέτρο τον Νοέμβριο.του 2019, το καινούργιο θέλει 3 χρόνια ακόμα τουλάχιστον.
Επιπλεον το Sabiha ειναι μόνο 14 km από τον σταθμό τρένων του Pendik (Marmaray)και σύνδεση με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο

Επίσης δεν ξέρουμε τι θα γίνει με τις καιρικές συνθήκες στο νέο αεροδρόμιο και πιθανότητα 'diversions'1
 
Προσγειώθηκαν επιτέλους στο καινούργιο αεροδρόμιο. Πτήση της Aegean.
Εντυπώσεις, ένα 20 λεπτό κάναμε γύρω γύρω στο αεροδρόμιο μέχρι να πάει στη γέφυρα. Οι αφίξεις σαν χώρος οκ, τίποτα το ιδιαίτερο, ευτυχώς η γέφυρα μας ήταν μπροστά στο έλεγχο διαβατηρίων οπότε δεν είχε πολύ περπάτημα.

Πρόβλημα εντόπισα στα λεωφορεία για την μεταφορά στο κεντρο. Είχε 2 αφίσες στην μια γράφει περιοχη, αριθμό και κόστος μεταφοράς. Πχ 20 Taksim 18 λίρες. Αν μείνεις στο 20 κ πας στο διάδρομο την πατήσεις. Γιατί έχει μια ακόμα αφίσα που γράφει 14 Taksim, αυτός είναι ο διάδρομος του λεωφορείου. Χρόνος μεταφοράς περίπου 1 ώρα.
 
Εντωμεταξύ οι Τούρκοι έχουν έμμονη ιδέα να βαφτίζουν τις αεροπορικές τους εταιρείες με ελληνικά ονόματα μόνο. Μοναδική εξαίρεση η Turkish Airlines....

Pegasus
Atlas
Anadolu = Anadole.

Πήγασος, Άτλας και.... Ανατολή λοιπόν. Μας κλέβουν και τα ονόματα, συν τοις άλλοις.
 
Κάποιος έπρεπε να τα πει!
Και λίγα λες! Θυμήσου τις ιστορικές Air Alpha, Air Anatolia, Bosphorus European Airways, Marmara Air, Pan Havacılık, Talia Airways, Tayfunair (tayfun = τυφών), Toros Air...
 
Και όχι μόνο αυτό σύντροφοι, αλλά η ΤΗΥ σερβίρει δικό της κρασί που το έχει πει Egeo...
 

Attachments

  • egeo.png
    egeo.png
    505 KB · Προβολές: 2.142
aakunz":15kf60y1 said:
Κάποιος έπρεπε να τα πει!
Και λίγα λες! Θυμήσου τις ιστορικές Air Alpha, Air Anatolia, Bosphorus European Airways, Marmara Air, Pan Havacılık, Talia Airways, Tayfunair (tayfun = τυφών), Toros Air...

Aυτες εχουν κλεισει ολες πλεον ε;
 
Ναι, αλλά να το κόψουμε κάπου εδώ, γιατί είμαστε off-topic και γινόμαστε κουραστικοί.
 
Top