Ryanair

Μια ερώτηση για Bergamo.

Αν κλείσουμε συνδιαστικές πτήσεις χωρίς επίσημη ανταπόκριση από την εταιρία, όπου η πρώτη φτάνει στις 12:35 και η δεύτερη αναχωρεί στις 14:00, πόσο πιθανό είναι να χάσουμε την δεύτερη αν η πρώτη πτήση δεν έχει καθυστέρηση;
Για αρχή πάμε με βάση το αισιόδοξο σενάριο. :D
Φθάνοντας στο Bergamo, και εφόσον δεν έχεις παραδόσει βαλίτσα στο check-in, μπορείς να πας κατευθείαν στην πύλη της επόμενης πτήσης σου ή πρέπει να βγεις και να ξαναπεράσεις έλεγχο εισιτηρίων;
 
Το Bergamo είναι σχετικά μικρό αεροδρόμιο και κανονικά θα σου εφτανε η ώρα, υπό την προϋπόθεση να μην έχεις (καθόλου) καθυστέρηση και εννοείται check in. Η άποψη μου είναι ότι είναι ριψοκίνδυνο και αποφεύγω οτιδήποτε κάτω από 3 ωρες αν δεν είναι ίδιο εισιτήριο.

Μην ξεχνάς ότι αν προσγειώνεται 12.35 εσύ μπορεί να είσαι στο τέρμιναλ μετά από αποβίβαση, λεωφορείο κλπ στη 1. Και μην ξεχνάς ότι η θύρα κλείνει κανένα 20λεπτο πριν, οπότε 1:40 για την δεύτερη πτήση. Δες τα στατιστικά για την πραγματική άφιξη της πρώτης πτήσης, καθώς ως γνωστόν η εν λόγω εταιρεία αρέσκεται στο να παραφουσκώνει τους χρόνους της για να βγαίνει πάντα on time..
 
Την IAG στο χώρο των low cost θέλει να φτιάξει ο O'Leary. Ήδη ο όμιλος Ryanair μετρά 5 εταιρείες (Ryanair, Ryanair UK, Buzz Air, Lauda και Malta Air- :wall: ).
Κάποιες πληροφορίες για την τελευταία : Ξεκινά επισήμως από το ερχόμενο φθινόπωρο με τα 10 αεροπλάνα που ήδη η Ryanair έχει στο νησί. Το ενδιαφέρον είναι ότι τα αεροπλάνα στις βάσεις της Ryanair σε Ιταλία, Γαλλία και Γερμανία θα αρχίσουν να παίρνουν σταδιακά μαλτεζικο νηολογιο (ευνοϊκότερη φορολογία;) Ήδη 12 αεροπλάνα από τις βάσεις στη Bordeaux, Marseille και Cologne έχουν αλλάξει νηολογιο.

Η Ryanair ευελπιστεί να γίνει με αυτόν τον τρόπο πιο ευέλικτη και να διορθώσει τα νούμερα των κερδών της που, κυρίως λόγω των ζημιών της Lauda, δεν ικανοποιούν το αφεντικό. Προς αύξηση των κερδών αποσκοπεί και η διακοπή από το φθινόπωρο όλων των δρομολογίων εντός της Γερμανίας .
https://simpleflying.com/malta-air-ryanair-bases/
 
Η Easyjet έκλεισε πριν λίγα χρόνια τη βάση στο Αμβούργο εξαιτίας της Ryanair. Τώρα με τη σειρά της κλείνει στις 08.01.2020 και η Ryanair τη βάση της εκεί... Επίσημα ο λόγος είναι η καθυστέρηση στην παραλαβή των MAX....

https://www.aerotelegraph.com/ryanair-s ... in-hamburg
 
Θα μείνουμε στο έλεος της Eurowings...
 
Εδώ και μερικές μέρες οι τιμές/προσφορές της Ryanair ξεκινούν από 19.99€/19.99GBP σε όλη την Ευρώπη (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων). Μας είχε συνηθίσει σε πιο χαμηλές τιμές, και μου κάνει εντύπωση που συμβαίνει αυτό, ενώ ακόμα είμαστε στο χειμώνα και λόγω Κορονoϊού η κίνηση είναι πεσμένη
 
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το αεροπλάνο με το οποίο ταξίδεψε η θετική στον κορονοϊό επιβάτης από το Μιλάνο στη Θεσσαλονίκη παραμένει καθηλωμένο στο 'Μακεδονία' για απολύμανση.... Ισχύει; Υπάρχουν ακυρώσεις πτήσεων;
https://brf.be/international/1360656/
 
Μετά την άρνηση των πιλότων της Ryanair/Malta Air να δεχτούν μείωση 20% για 4 χρόνια(!), κλείνει την βάση της στη Φρανκφούρτη (Hahn) η Ryanair από 1η Νοεμβρίου, με την προειδοποίηση ότι και οι βάσεις στο Dusseldorf και Tegel μπορεί να κλείσουν σύντομα,
Εικάζεται ότι θα κάνουν bid για μερικά slots στο "κανονικό" αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης αφού η Lufthansa υποχρεώθηκε να δώσει μερικά.

Διακολογημένη η άρνηση των πιλότων κατ'εμέ. Η πρόταση με εγγυημένη μη-απόλυση μέχρι το Μάρτιο του 2021, αλλά μείωση για 4 χρόνια παραήταν, ιδιαίτερα για την αεροπορική με το δεύτερο καλύτερο liquidity στην Ευρώπη. Εύχομαι καλό κουράγιο στους πιλότους.
 
H FR είναι μακράν ο μεγαλύτερος χρήστης του Hahn. Αρα ή θα φυτοζωίσει το αεροδρόμιο ή θα επεκταθεί η Wizz Air που δεν ξέρει τι να κάνει όλα τα ΝΕΟ που παράγγειλε.
Και με το κλείσιμο της βάσης της FR χάνεται και η πτήση προς Θεσσαλονίκη ή θα γίνεται από αεροπλάνο based στο SKG?
 
Top