FLYGR8

'Aποψή μου είναι ότι με ένα νοικιασμένο α/φος και μάλιστα αυτής της ηλικίας δεν κάνεις εταιρεία. Προφανώς είναι για το ξεκίνημα με την προϋπόθεση να νοικιάσουν και άλλο για back up, διαφορετικά κλάψτα Χαράλαμπε από την πρώτη κιόλας βλάβη. Υπάρχει και μια παροιμία που λέει: "τα φθηνά τα πίτουρα δεν τα τρώνε ούτε οι κότες". Παραμένει άσπρο διότι είναι νοικιασμένο και για να μπορεί εύκολα να χρησιμοποιηθεί από πολλούς operators. Έχω όμως μια απορία. Που τα βρίσκουν αυτά τα ονόματα και βαφτίζουν τις αεροπορικές εταιρείες? Καλή τους τύχη.
 
Δεν νομίζω ότι σχετίζεται με προγραμματισμένα δρομολόγια ο συγκεκριμένος αερομεταφορέας όσο με παροχή ACMI υπηρεσιών, κάτι που εξάλλου έχει ιδιαίτερη άνθιση τα τελευταία χρόνια με αρκετά ελληνικά παραδείγματα κιόλας (orange2fly, olympus, lumiwings)
 
ACMI θα είναι και μια χαρά, πιστεύω, θα βρίσκει πελάτες. Δείτε αντίστοιχες εταιρίες με παρόμοια αεροσκάφη. Πόσο μάλλον όσο τα ΜΑΧ παραμένουν καθηλωμένα επ αόριστον...
 
Το συγκεκριμένο α/φος (όπως και ένα ακόμη) που εσφαλμένα αναφερθήκαμε φαίνεται ότι είναι Dry Leased στην Ellinair. https://www.airfleets.net/ficheapp/plane-b737-24332.htm. Καλοτάξιδο.
 
Συνεπαρμένος από το άλλο νήμα και διαβάζοντας για οικονομικά είπα να βάλω εδώ τα οικονομικά της νεοσύστατης : "Απογείωση" με ζημιές για τη νεοσύστατη αεροπορική εταιρεία FlyGR8 .... https://www.capital.gr/epixeiriseis/339 ... eia-flygr8
 
Καλησπέρα!
Είμαι αεροσυνοδός και καινούργια στο forum.
Σχετικά με την Fly Gr8 ειδοποιήθηκα πριν λίγες μέρες τηλεφωνικώς και μου είπαν ότι θα με καλέσουν για συνέντευξη .
Μου είπαν ότι η βάση μου θα ειναι Ηράκλειο και χειμώνα( αν ολα πάνε καλά )Θεσσαλονίκη.
Διαβάζοντας τα σχόλια σας για τον τύπο του αεροσκάφους όπως και τα χρόνια του όμως αμφιταλαντεύομαι και θέλω να μου πείτε την άποψή σας.
Αξίζει να ρισκάρω και να εργαστώ σ αυτην την εταιρεία ή να ψαχτώ για αλλού;

Ευχαριστώ :) :D
 
Δε νομίζω ότι κανείς θα σε προτρέψει ή αποτρέψει στο να ρισκάρεις με την εταιρία αυτή. Ούτως ή άλλως ακόμα δεν έχει ξεκινήσει οπότε ότι ειπωθεί θα είναι πιθανότητες. Σαφώς αν μπορείς να ψαχτείς και να βρεις κάποια αεροπορική πιο αξιόπιστη θα ήταν καλό. Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις όμως την πορεία της εκάστοτε εταιρίας. Απλά συνήθως αν μπεις σε μια εταιρία από την αρχή και αυτή πάει καλά, εδραιώνεις καλύτερα και τη θέση σου σε αυτήν.
Καλή συνέχεια σε ότι αποφασίσεις
 
Γιώργο ,έχεις δίκιο !
Και σχετικά με το θέμα της "εδραίωσης" και γω κάπως έτσι το σκέφτομαι ,αλλά προέχει η ασφάλεια που προσφέρει και η εταιρεία στις πτήσεις της (και εννοείται εύχομαι να πάει καλά, είτε εργαστώ εκεί ,είτε όχι) :!:
..Για να δούμε!

Σε ευχαριστώ πολυυυ :) :)

Καλή συνέχεια σε όλους μας και Καλή χρονιά να έχουμε :great:
 
Ως γενικό κανόνα, κράτα το ότι, οποιοδήποτε αεροσκάφος μεταφέρει επιβάτες, αυτήν την στιγμή, είναι θεωρητικά ασφαλή, διότι έχει θεωρητικά, περάσει όλους τους απαραίτητους ελέγχους που πρέπει, εκεί λήγει η ιστορία και όλα είναι καλά. Καλή επιτυχία!
 
Φαινεται να υπαρχει κινηση στα της εταιειας...

Boeing 737-4Q8 24332/1866 SX-DRA - air-test at CRA 05nov20 prior delivery
 
Top