Ιπτάμενο προσωπικό Ellinair

Εδώ όλες οι συζητήσεις σχετικά με το Ιπτάμενο Προσωπικό - Αεροσυνοδοί
Thelo
Tourist
Tourist
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 28 Σεπ 2019, 00:13
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ELB
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS

Re: Ιπτάμενο προσωπικό Ellinair

Δημοσίευσηαπό Thelo » 18 Οκτ 2019, 12:22

Γειά σας. Είμαι 19 χρόνων, πέρασα πριν ένα χρόνο σε σχολή πληροφορικής στην Θεσσαλονίκη όμως δεν με "τραβάει" τελικά και πολύ όλο αυτό με την πληροφορική. Υπήρχε ένα γενικό ενδιαφέρον αλλά δυστυχώς ποτέ δεν ήμουν τρελαμένος με την πληροφορική. Δεν υπήρχε και κάτι άλλο να μου αρέσει τότε οπότε.. δήλωσα μόνο σχολές πληροφορικής. Τα τελευταία δύο χρόνια έχω ένα τεράστιο ενδιαφέρον για την αεροπορία και.. σκέφτομαι να γίνω ιπτάμενος φροντιστής. Έχω κάποιες σκέψεις που θέλω να μοιραστώ και θέλω φυσικά την βοήθεια όσων μπορούν να απαντήσουν (εννοείτε). Θα με ενδιέφερε η Ellinair μιας και κάθε χρόνο δημιουργούν τμήματα εκπαίδευσης πληρωμάτων θαλάμου επιβατών (και προλαμβάνουν και άντρες). Θέλω την άποψη σας στο εξής : από ξένες γλώσσες έχω lower PTE Αγγλικών και Γερμανικά Α2. Για τα αγγλικά πάρα το γεγονός ότι είμαι μόνο στο lower είχα πολύ μεγάλη ευχαιρια στον λόγο, λόγω της καλής προετοιμασίας. Ακόμη και τώρα δεν είμαι σε άσχημο επίπεδο αν και.. πάλι θα έκανα εξάσκηση ώστε να είμαι σε καλό επίπεδο. Τι προσέχουν οι εταιρίες όσον αφορά το κομμάτι της ξένης γλώσσας στις συνεντεύξεις ? Πχ, αν μιλήσω καλά και τους αφήσω ικανοποιημένους μπορεί να με "κόψουν" λόγω του ότι έχω μονάχα το lower?.. Επίσης, άπαξ και στείλω βιογραφικό, με επιλέξουν και με πάρουν για εκπαίδευση, τα θέματα που θα μας εκπαιδευτούν σε βιβλία κλπ η οτιδήποτε άλλο είναι στα αγγλικά ή στα ελληνικά η και τα δύο? Είναι το επίπεδο αγγλικών πολύ υψηλό? Σορυ αν κάνω χαζές ερωτήσεις.. αλλά προφανώς με ενδιαφέρει να μάθω! Αν κάποιος / καποια γνωρίζει επιπλέον πληροφορίες για σύμβαση, μισθό, συνεντεύξεις κλπ ας πει, θα είναι μεγάλη βοήθεια, ευχαριστώ και... εύχομαι αυτά τα "πλην" να μην είναι πρόβλημα, αλλιώς.. δεν ξέρω..
0 x


IATA/TASOS
V.I.P.-Class
V.I.P.-Class
Δημοσιεύσεις: 1467
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 21:18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
Τοποθεσία: THESSALONIKI/KILKIS
x 36
Επικοινωνία:

Re: Ιπτάμενο προσωπικό Ellinair

Δημοσίευσηαπό IATA/TASOS » 19 Οκτ 2019, 11:41

Αρχικά θα ηθελα να σου πω, να μην παρατήσεις τη σχολή σου για αυτό το επάγγελμα. Σε περίπτωση που καταφέρεις να μπεις σε μια αεροπορική, τη σχολή σου να την συνεχίσεις. Εχεις και μια πολύ καλή σχολή.
Εκτος από τα αγγλικά, κοιτούν εμφάνιση, στήσιμο γενικότερα , να μην εχεις άγχος και γενικά κοβουν με το ματι τον/την κάθε υποψήφιο.
Οι εκπαιδεύσεις είναι 50-50 αγγλικα-ελληνικά και δεν είναι κατι το δύσκολο, σίγουρα έχει διάβασμα.
Τελος ξανα θα το πω , μην παρατήσεις τη σχολή σου!!!
4 x
Γουστάρω το ξεκατινιασμα σ'αυτό το φορουμ.

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 108

Re: Ιπτάμενο προσωπικό Ellinair

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 19 Οκτ 2019, 17:20

Συμπληρώνοντας τον IATA/Taso θα έλεγα ότι δεν είναι επάγγελμα. Μην μπερδεύουμε και ισοπεδώνουμε τα πράγματα. Επάγγελμα είναι κάτι που το σπουδάζουμε χρόνια και παίρνουμε και αναγνωρισμένο Πτυχίο. Αυτή είναι μια εξειδικευμένη εργασία- απασχόληση μετά από μια 20ημερη ενημέρωση επί των καθηκόντων που σχετίζονται με την ειδικότητα. Όσον αφορά την γνώση των Αγγλικών θα πρέπει να γνωρίζουν πολύ καλά και να επικοινωνούν όχι μόνο για τα θέματα του α/φους αλλά και για πληροφορίες που ενδέχεται να ζητήσουν οι επιβάτες. Τα Manual του α/φους είναι όλα γραμμένα στα Αγγλικά. Οι αναγγελίες γίνονται σε πολλές Γλώσσες ανάλογα με την χώρα προορισμού. Άποψή μου και συγνώμη αν ενοχλούνται κάποιοι. !!!!!
0 x

ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02
x 59

Re: Ιπτάμενο προσωπικό Ellinair

Δημοσίευσηαπό ECO » 20 Οκτ 2019, 12:31

Αγαπητέ CHRISTOS55 συγνώμη αλλά καλό θα είναι να μην εκφράζουμε απόψεις όταν δεν γνωρίζουμε την ακριβή ετυμολογία κάποιας λέξης.
Επάγγελμα χαρακτηρίζεται το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", ανεξάρτητα από τον κλάδο παραγωγής μέσα στον οποίο συντελείται ή παρέχεται αυτή η εργασία και ανεξάρτητα από τη θέση που κατέχει το άτομο σ΄ αυτή.
1 x


CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 108

Re: Ιπτάμενο προσωπικό Ellinair

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 20 Οκτ 2019, 19:05

Φίλε ECO, προφανώς να γνωρίζεις καλύτερα την ετυμολογία της λέξης "επάγγελμα" που βρήκες και αντέγραψες από την Βικιπαίδεια αλλά δεν το διάβασες όλο. Παρακάτω λέει: "Από τότε έχουν καθιερωθεί πολλοί περιορισμοί στην εφαρμογή της αρχής αυτής βάσει των οποίων η εξάσκηση πολλών επαγγελμάτων "να εξαρτάται από σχετική άδεια Αρχής". Εκδίδεται άραγε κάποια σχετική Άδεια από Κρατική Αρχή και δεν το γνωρίζω? (μέχρι 31/12/2003 την εξέδιδε η ΥΠΑ και μετά καταργήθηκε). Προσωπικά δεν με απασχολεί, θεώρησέ το όπως νομίζεις και καλό επάγγελμα να έχεις.
0 x

ECO
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 07 Ιουν 2007, 22:02
x 59

Re: Ιπτάμενο προσωπικό Ellinair

Δημοσίευσηαπό ECO » 21 Οκτ 2019, 09:42

Αγαπητέ CHRISTOS55 πιστεύοντας ότι αφενός κάνουμε ένα καλόπιστο διάλογο και δεν βιαζόμαστε να απαντήσουμε ως προπέτες με δηκτικά σχόλια και αφετέρου επειδή δεν γνωρίζεις την επαγγελματική μου ιδιότητα, απλά και ευγενικά σου απαντώ ότι δεν διαφωνώ με τα όσα αναφέρονται στη σχετική νομοθεσία στη Βικιπαίδεια που εσύ ανέτρεξες, καθότι όλα αυτά έπονται, εγώ απλά σχολίασα την βασική ετυμολογία “ δηλαδή πως ερμηνεύεται ο ορισμός - επάγγελμα” που εσύ λανθασμένα μάλλον αρχικά κατενόησες.
Ως εκ τούτου λοιπόν σου επαναλαμβάνω ότι επάγγελμα χαρακτηρίζεται οποιαδήποτε εργασία και ή απασχόληση που αφορά βιοπορισμό, καλημέρα σας
1 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 385
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 108

Re: Ιπτάμενο προσωπικό Ellinair

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 22 Οκτ 2019, 08:37

Αγαπητέ ECO επειδή είμαστε εκτός θέματος πρέπει να το σταματήσουμε και ας το αποκαλεί ο καθένας όπως νομίζει. Δεν γνωρίζω αν είσαι ο συντάκτης της Βικιπαίδεια, ο Μπαμπινιώτης ή ο Τζαρτζάνος, απλά εγώ ανέτρεξα εκεί για να δω από που διαβάζεις αυτές τις ετυμολογίες. Δεν λες όμως τίποτα για την εκπαίδευση και για την άδεια- βεβαίωση εκπαίδευσης. Καλό ταξίδι.
0 x


Άβαταρ μέλους
aakunz
Concorde-Class
Concorde-Class
Δημοσιεύσεις: 3494
Εγγραφή: 27 Σεπ 2003, 19:02
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGKC
x 545

Re: Ιπτάμενο προσωπικό Ellinair

Δημοσίευσηαπό aakunz » 22 Οκτ 2019, 10:05

Αγαπητέ Thelo,

Είναι συναρπαστικό επάγγελμα αυτό που θέλεις να κάνεις, αλλά θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός με την επιλογή σου. Αρχικά θα πρέπει να βελτιώσεις τα αγγλικά σου. Είναι η γλώσσα της αεροπορίας και θα είσαι υποχρεωμένος να τη χρησιμοποιείς σε καθημερινή βάση, σε βαθμό μεγαλύτερο και από τη μητρική σου. Αυτό σημαίνει, ότι θα πρέπει να έχεις καθαρή άρθρωση και να μιλάς με αυτοπεποίθηση και χωρίς λάθη. Συνεπώς, θα πρέπει να δουλέψεις επάνω στα αγγλικά σου, εάν κρίνεις ότι το επίπεδο είναι μέτριο. Σε κάθε περίπτωση, εξακολουθείτε και αξιολογείστε καθημερινά, ακόμα και αφού γίνεται δεκτοί προς εκπαίδευση. Οι περισσότερες αεροπορικές ζητούν και δεύτερη ξένη γλώσσα ως πρόσθετο προσόν.

Στην Ελλάδα, μη θεωρήσεις ότι θα βγεις στη σύνταξη κάνοντας αυτό το επάγγελμα. Τα περισσότερα μέλη θαλάμου επιβατών δε μένουν για πολύ στις αεροπορικές εταιρείες της Ελλάδα α) γιατί οι απολαβές είναι χαμηλές. β) γιατί οι συνθήκες δεν είναι οι καλύτερες και υπάρχει έντονος ανταγωνισμός και γ) γιατί ο εργοδότης συνήθως προτιμά μόνο νέα/ευπαρουσίαστα άτομα για αυτή τη δουλειά. Στα 30-35 σου είσαι συνήθως παρελθόν για μια ελληνική εταιρεία, με εξαίρεση φυσικά τους προϊσταμένους, που είναι λίγοι.

Από πολλούς ακούω, ότι το να πας σε μία «σχολή» είναι πεταμένα λεφτά. Ουσιαστικά κάθε εταιρεία που σε προσλαμβάνει, αναλαμβάνει να σε εκπαιδεύσει (δωρεάν ή επί πληρωμή). Συνεπώς, αν αναζητάς καλύτερες συνθήκες εργασίας, πιο ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον ίσως θα έπρεπε να δοκιμάσεις κάποια εταιρεία του εξωτερικού. Ακόμα και οι low cost, οπως η Ryanair και η EasyJet ενδεχομένως να σου προσφέρουν καλύτερη εργασιακή εμπειρία σε σχέση με μία αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα. Ειδικά στη Ryanair, από τη στιγμή που καλείσαι εσύ να πληρώσεις για την εκπαίδευσή σου, δείχνει ότι είσαι πραγματικά αποφασισμένος να κάνεις το επόμενο βήμα και να επενδύσεις στην καριέρα σου.

Όπως είπε και ο ΙΑΤΑ/TASOS, μην παρατήσεις αυτό που κάνεις για να αλλάξεις την καριέρα. Ολοκλήρωσε τις σπουδές σου πρώτα. Στην Ελλάδα, τα αεροπορικά επαγγέλματα είναι ακόμα ευάλωτα σε μία σειρά παραγόντων. Ενδεικτικά, κάποιες ελληνικές αεροπορικές, φαίνεται πως αντιμετωπίζουν ήδη σοβαρά προβλήματα ρευστότητας, ενώ κάποιες άλλες φαίνεται πως έχουν φτάσει στο απόγειο της ανάπτυξής τους, βάσει του υφιστάμενου μοντέλου. Από την άλλη πλευρά, οι low cost φαίνεται πως εξακολουθούν να αναπτύσσονται και να εδραιώνονται.
1 x



Επιστροφή σε “Ιπτάμενο Προσωπικό - Αεροσυνοδοί”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες