LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για το αεροδρόμιο «Μακεδονία»
airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 18

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό airfan » 04 Νοέμ 2019, 08:31

Σε ενα πρόσφατο ταξίδι μου στη Βιέννη παρατήρησα οτι εκεί οι Low Cost εταιρείες,, οι περισσότερες γνωστές σε εμας, Lauda (Ryanair), Easyjet, Wizz χρησιμοποιούσαν κανονικά τις φυσούνες.. Περαν δηλαδή των θεωρούμενων ακριβών εταιρειών με με διηπειρωτικά δρομολόγια, δεν υπήρχε φυσούνα άδεια, ενώ αναγκαστικά υπήρχαν και τα λεωφορεία σε πολλά gates..Αυτό σημαίνει οτι ειναι θέμα κόστους και όχι αρχών μιας εταιρείας...Αν λοιπόν στη Θεσσαλονίκη η fraport έχει ώς τακτική να κάνει απόσβεση της αγοράς τους σε 3-4 χρόνια τότε σίγουρα το κόστος που θα μετακυλιόταν στις εταιρείες θα ήταν μεγάλο... και βλέπουμε οτι οντως η τακτική της είναι αυτή, γρήγορη απόσβεση, Με δεδομένο δέ οτι δίπλα (σχετικά) υπάρχει το νεο α/δ της Κων/πολης, με αρκετά χαμηλότερα τέλη, όπως φαίνεται και τραβάει εκεί τις περισσότερες εταιρείες που θα έκαναν χρήση τέτοιων ανέσεων, και σε συνδυασμό με τον αγώνα που κάνουν να τελειώσουν ακόμα πιό γρήγορα ώστε να ενεργοποιήσουν την αύξηση των τελών στα 18,5 ευρώ και ίσως και περισσότερα στο σύνολο, δεν σκέφτονται τέτοιες "πολυτέλειες". Γρήγορα κέρδη για απόδοση μερισμάτων στους γερμανούς μετόχους.!
0 x


Aris1979
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 19 Αύγ 2017, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 33

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό Aris1979 » 04 Νοέμ 2019, 10:18

Σαφώς και οι low cost χρησιμοποιούν τις γέφυρες στην Ευρώπη. Αλλά ας μη ξεχνάμε το ποσοστό των business routes που εξυπηρετούν, συν επίσης έναν από τους βασικότερους λόγους ύπαρξης των φυσουνων... Την προστασία από τα καιρικά φαινόμενα.

Το συσχετισμό με την κωνπολη δεν τον κατάλαβα.
0 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 18

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό airfan » 04 Νοέμ 2019, 13:26

ο συσχετισμός με το νεο α/δ της Κων/πολης έχει να κανει με τη προοπτική που ενδεχομένως να είχε η Θεσ/κη μετα τη βελτίωση των υποδομών , να φέρει εταιρείες κυρίως ασιατικές που θα ήθελαν να φέρουν κοσμο στην Ευρώπη και τώρα χρησιμοποιούν το φτηνότερο IST..Αυτες θα μπορούσαν να θέλουν υποστήριξη με φυσούνες ( δηλαδή να μην ειναι οι φτηνιάρικες που λέμε)...Ομως το ανοιγμα του IST , νομίζω οτι φρέναρε τα όποια πιθανά σχέδια θα ,μπορούσε να εχει η Fraport ,αφου με τίποτα δεν ειναι ανταγωνιστική με τους τούρκους.. Οσον αφορά τα business routeς ,στη λίστα των αναχωρήσεων των loco, έβλεπα τους κλασσικούς προορισμούς διακοπών, Ισπανίας, Πορτογαλίας, Τουρκίας, Αιγούπτου και Ελλάδας...
0 x

Aris1979
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 19 Αύγ 2017, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDDL
x 33

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό Aris1979 » 04 Νοέμ 2019, 14:12

Θες να πεις ότι η Θεσσαλονίκη θα γινόταν hub ή κόμβος αν η κωνπολη είχε ακριβότερο αεροδρόμιο; Ότι λόγω Fraport και ακριβών τελών δε μπορεί η Θεσσαλονίκη να ανταγωνιστεί την Κωνπολη; Αν υποστηρίζεις κάτι τέτοιο, τότε οποια επιχειρηματολογια και να γράψω εδώ νομίζω δεν έχει κανένα νόημα.

Για τις Φυσουνες, και σταματάω εδώ, ας μη ξεχνάμε ότι στην Ευρώπη οι loco ανταγωνιζονται σε πολλές γραμμές τις non loco, ενώ στο lgts στην πλειοψηφία των δρομολογίων οι loco πετούν μονοπωλιακα
2 x


airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 18

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό airfan » 04 Νοέμ 2019, 15:14

Δεν υποστήριξα οτι η Θεσ/κη θα μπορούσε να γίνει hub και να "κλέψει τη δόξα" της Κων/πολης.. ειναι σίγουρο ομως οτι κάποιες εταιρείες θα μπορούσαν να μεταφέρουν κάποια απο τα δρομολόγιά τους στη Θεσ/κη αν ήταν πιό ανταγωνιστική.. το θέμα Hub για τη νοτιοανατολική Ευρώπη νομίζω έχει κλείσει !!! Για τις φυσούνες πάντως επιμένω οτι είναι θέμα κόστους, αφού το παράδειγμα της Βιέννης που προανέφερα έχω δεί και σε πολλά άλλα αεροδρόμια στην Ευρώπη - δεν αναφέρω εκτός Ευρώπης, γιατί δεν εχει νόημα η συγκριση !
0 x

Άβαταρ μέλους
thanosp
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 914
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2005, 04:59
Τοποθεσία: U.K. / KVA
x 68
Επικοινωνία:

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό thanosp » 04 Νοέμ 2019, 17:30

Καλό είναι η κριτική να γίνεται βάση στοιχείων και όχι βάση σκόπιμης "αντιπάθειας" γιατί τότε μετατρέπεται σε γενικολογίες και αερολογίες και δεν βγαίνει άκρη.

Ποιά δρομολόγια χάνονται στην Θεσσαλονίκη επειδή δεν έχει φυσούνες το αεροδρόμιο? Έχεις κάποιο συγκεκριμένο παράδειγμα μοιραστείς μαζί μας? Το ότι δεν υπάρχει η επιβατική κίνηση για να υποστηρίξει περισσότερα premium (κατα τα λεγόμενα σου) δρομολόγια δεν σου περνάει από το μυαλό? H έλλειψη από φυσούνες δεν εμποδίζει την Qatar να πετάει προς την Θεσσαλονίκη. Ήρθε και η "φθηνιάρα" Flydubai και τα μάζεψε, έφταιγαν οι φυσούνες για αυτό?

Ο συσχετισμός Άγκυρας και Θεσσαλονίκης είναι άκυρος. Δεν έχεις κάτι ουσιαστικό να συγκρίνεις. Δηλαδή να διαλέξει κάποιος την Θεσσαλονίκη αντί της Άγκυρας, γιατί? Και γιατί να μην πάει στην Αθήνα και από εκεί να κάνει κάποιο Interline agreement?

Η Easyjet στη βάση της στο Gatwick χρησιμοποιεί λεωφορεία, ακόμη και όταν υπάρχουν δεκάδες πύλες/φυσούνες διαθέσιμες. Περνάς τον έλεγχο διαβατηρίων στη πύλη και εκεί που λες, ωραία θα μπούμε σε φυσούνα σου λένε κατέβα τα σκαλιά και περπάτα στο αεροπλάνο που είναι σταθμευμένο μπροστά αχρησιμοποίητη φυσούνα.
Η Ryanair στη βάση της στο Stansted χρησιμοποιεί εξωτερικές σκάλες ακόμη και όταν το αεροπλάνο σταθμεύει μπροστά από διαθέσιμη πύλη/φυσούνα.

Επιμένεις να αναφέρεις την περίπτωση της Βιέννης. Είναι σίγουρο ότι ο λόγος που ορισμένες loco χρησιμοποιούν τις φυσούνες είναι το χαμηλό κόστος. Έχεις αποδείξεις για αυτό? Έχεις να παρουσιάσεις κάποια στοιχεία που να αποδεικνύνουν τα λεγόμενα σου? Μήπως υπάρχουν και άλλοι λόγοι που μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο? Π.χ. οι καιρικές συνθήκες? Απαιτεί ο καιρός της Θεσσαλονίκης αναγκαστικά φυσούνες για λόγους ασφάλειας των επιβατών?

Το ότι βλέπει τα αεροπλάνα να είναι σταθευμένα μπροστά από φυσούνες δεν είναι απαραίτητο να τις χρησιμοποιούν.
3 x
Mind is like a parachute, it's better when it's open.
Statistics: http://my.flightmemory.com/thanosp

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 18

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό airfan » 04 Νοέμ 2019, 17:52

Η βιασύνη στο διάβασμα δεν κανει καλό, γιατί παρερμηνεύεται το νόημα...Δεν έγραψα οτι επειδή ΔΕΝ εχει φυσούνες η Θεσ/κη, αυτος ειναι ο λογος που δεν έρχονται εταιρείες...Λυπάμαι αν δεν το κατάλαβες...
Εγραψα, σε απάντηση άλλων σχολίων για την απόφαση της Fraport να μήν βάλει φυσούνες, οτι πιθανόν να βασίζεται στην ταχυτητα που θέλουν να τελειώσει η "αναβάθμιση¨, ώστε να αρχίσουν να παίρνουν τα 18,5 ευρώ απο τα 13,5, που μεταφράζεται σε επιπλέον 10+ εκ το χρόνο αλλά και οτι δεν στοχεύουν σε προσέλκυση εταιρειών που πιθανόν να ήθελαν φυσούνες, γιατί το παιγνίδι έχει χαθεί απο το IST , ιδίως απο εταιρείες Ασίας. Καποιες απο αυτές πιθανόν να δρομολογούσαν κάποιο δρομολόγιο στοχεύοντας στη Β.Ελλάδα, Αλβανία και Σκόπια.
Ακριβώς επειδή στο Stansted & Gatwick η Easyjet χρησιμοποιεί λεωφορεία, ενώ στη Βιέννη φυσούνες ( πιθανόν οχι παντα, αλλά εγω τουλάχιστον με τη Lauda είχα στην άφιξη, ενώ έβλεπα και πολλές γνωστές loco σε αλλες φυσούνες), αποδεικνύει οτι είναι θέμα κόστους, αφου ο καιρός δεν νομίζω να είναι καλύτερος στη Βρετανία απο οτι στην Αυστρία, ετσι δεν είναι ? Αυτό αρκεί σαν στοιχείο ή χρειάζεται κάποια εμπεριστατωμένη μελέτη πριν κανω το σχόλιό μου ?
Υ.Γ Εχω παρατηρήσει σε κάποιες περιπτώσεις που αν και το α/φ είναι σε φυσούνα, οδηγούν τους επιβάτες των πίσω θέσεων απο σκάλα της φυσούνας και να ανεβουν απο την πίσω πόρτα, στοχεύοντας σε περαιτέρω μείωση του ground time !! Γίνονται και αυτά !!
0 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 358
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 377

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 04 Νοέμ 2019, 21:05

Έχει δίκιο ο Airfan και κακώς αμφισβητούνται τα γραφόμενα του.
Αν το SKG είχε φυσούνες οι Asiana, China Southern, Emirates, Korean Air, Singapore Airlines θα το είχαν προτιμήσει σε σχέση με το IST. Αν όχι όλες οι περισσότερες σίγουρα.
Την IndiGo δεν την βάζω γιατί είναι Loco μπασκλασαρία.
4 x

nanas44
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 25 Αύγ 2003, 15:38
x 16

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό nanas44 » 04 Νοέμ 2019, 23:45

thanosp έγραψε:Επιμένεις να αναφέρεις την περίπτωση της Βιέννης. Είναι σίγουρο ότι ο λόγος που ορισμένες loco χρησιμοποιούν τις φυσούνες είναι το χαμηλό κόστος. Έχεις αποδείξεις για αυτό? Έχεις να παρουσιάσεις κάποια στοιχεία...


Ο λόγος που η εταιρείες δεν χρησιμοποιούν φυσούνα είναι καθαρά και μόνο οικονομικός. Η χρήση της φυσούνας έχει μεγάλες χρεώσεις. Επίσης είναι και πιο χρονοβόρος γιατί χρησιμοποιείται μία μόνο πόρτα αεροπλάνου. Έτσι σε κάποια αεροδρόμια σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρίες οι επιβάτες που κάθονται απο το μέσο της καμπίνας και πίσω, κατεβαίνουν στη πίστα από τη σκάλα της φυσούνας και επιβιβάζονται στο αεροπλάνο απο τη πίσω πόρτα.
2 x
να μπορούσα στα σύννεφα να είχα βενζινάδικο

d|m|tr|s
First-Class
First-Class
Δημοσιεύσεις: 553
Εγγραφή: 04 Ιαν 2007, 19:39
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): ΑΕΕ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): EDLW
Τοποθεσία: Mosquito land
x 27

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό d|m|tr|s » 08 Νοέμ 2019, 08:02

Προφανώς η Fraport έχει υπόψη της την παρακάτω έρευνα και διστάζει να κάνει μεγάλες μακροχρόνιες επενδύσεις. Αργότερα μπορεί βέβαια να δούμε το (Νέο) Μακεδονία σε τεχνητό νησί με φυσούνες, εσωτερικούς κήπους, 5-6 lounges κλπ. :mrgreen:

https://www.tovima.gr/2019/11/07/scienc ... tou-aiona/
0 x


Άβαταρ μέλους
Καραμήτρος Air
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 358
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2014, 18:48
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAV
x 377

Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δημοσίευσηαπό Καραμήτρος Air » 08 Νοέμ 2019, 12:31

Nέο κέντρο διαλογής της DHL στο αεροδρόμιο "Μακεδονία"- Επένδυση €7 εκατ.

Τα 7 εκατομμύρια ευρώ ξεπερνάει η επένδυση που θα πραγματοποιήσει η εταιρεία ταχυμεταφορών DHL στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" της Θεσσαλονίκης. Ο λόγος για τη δημιουργία ενός νέου, υπερσύγχρονου κέντρου διαλογής, το οποίο θα ξεκινήσει να υλοποιείται τον Ιανουάριο 2020 και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, ενώ φέρει την υπογραφή του αρχιτεκτονικού γραφείου Aris Architects.

Η επένδυση έχει ως στόχο την αναβάθμιση της παρουσίας της DHL Express στη χώρα, με την εταιρεία ταχυμεταφορών να είναι η μοναδική στον κλάδο της που διαθέτει απευθείας πτήση σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με το διεθνές δίκτυο 220 χωρών, γεγονός που ενισχύει την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων στη Βόρεια Ελλάδα.

Όπως έγινε γνωστό σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου, των DHL Express Ελλάδας και Fraport Greece, οι πλήρως αυτοματοποιημένες εγκαταστάσεις του χώρου λειτουργικών διεργασιών θα περιλαμβάνουν ράμπα φόρτωσης – εκφόρτωσης για 24 αυτοκίνητα και κυλιοδιάδρομους αυτόματης διαλογής για έως και 2.000 αποστολές την ώρα. Επίσης, στις νέες εγκαταστάσεις θα υπάρχει πλέον χώρος εξυπηρέτησης μεγάλων φορτηγών, γεγονός που θα επιτρέψει τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης απ’ ευθείας με το ευρωπαϊκό δίκτυο οδικής μεταφοράς της DHL.

Λεπτομέρειες εδώ: https://www.capital.gr/epixeiriseis/3392415/neo-kentro-dialogis-tis-dhl-sto-aerodromio-makedonia-ependusi-7-ekat
1 x



Επιστροφή σε “Αερολιμένας Θεσσαλονίκης”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 

 

cron