Η βιασύνη στο διάβασμα δεν κανει καλό, γιατί παρερμηνεύεται το νόημα...Δεν έγραψα οτι επειδή ΔΕΝ εχει φυσούνες η Θεσ/κη, αυτος ειναι ο λογος που δεν έρχονται εταιρείες...Λυπάμαι αν δεν το κατάλαβες...
Εγραψα, σε απάντηση άλλων σχολίων για την απόφαση της Fraport να μήν βάλει φυσούνες, οτι πιθανόν να βασίζεται στην ταχυτητα που θέλουν να τελειώσει η "αναβάθμιση¨, ώστε να αρχίσουν να παίρνουν τα 18,5 ευρώ απο τα 13,5, που μεταφράζεται σε επιπλέον 10+ εκ το χρόνο αλλά και οτι δεν στοχεύουν σε προσέλκυση εταιρειών που πιθανόν να ήθελαν φυσούνες, γιατί το παιγνίδι έχει χαθεί απο το IST , ιδίως απο εταιρείες Ασίας. Καποιες απο αυτές πιθανόν να δρομολογούσαν κάποιο δρομολόγιο στοχεύοντας στη Β.Ελλάδα, Αλβανία και Σκόπια.
Ακριβώς επειδή στο Stansted & Gatwick η Easyjet χρησιμοποιεί λεωφορεία, ενώ στη Βιέννη φυσούνες ( πιθανόν οχι παντα, αλλά εγω τουλάχιστον με τη Lauda είχα στην άφιξη, ενώ έβλεπα και πολλές γνωστές loco σε αλλες φυσούνες), αποδεικνύει οτι είναι θέμα κόστους, αφου ο καιρός δεν νομίζω να είναι καλύτερος στη Βρετανία απο οτι στην Αυστρία, ετσι δεν είναι ? Αυτό αρκεί σαν στοιχείο ή χρειάζεται κάποια εμπεριστατωμένη μελέτη πριν κανω το σχόλιό μου ?
Υ.Γ Εχω παρατηρήσει σε κάποιες περιπτώσεις που αν και το α/φ είναι σε φυσούνα, οδηγούν τους επιβάτες των πίσω θέσεων απο σκάλα της φυσούνας και να ανεβουν απο την πίσω πόρτα, στοχεύοντας σε περαιτέρω μείωση του ground time !! Γίνονται και αυτά !!