LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Έχει δίκιο ο Airfan και κακώς αμφισβητούνται τα γραφόμενα του.
Αν το SKG είχε φυσούνες οι Asiana, China Southern, Emirates, Korean Air, Singapore Airlines θα το είχαν προτιμήσει σε σχέση με το IST. Αν όχι όλες οι περισσότερες σίγουρα.
Την IndiGo δεν την βάζω γιατί είναι Loco μπασκλασαρία.
 
thanosp":7h1zcik7 said:
Επιμένεις να αναφέρεις την περίπτωση της Βιέννης. Είναι σίγουρο ότι ο λόγος που ορισμένες loco χρησιμοποιούν τις φυσούνες είναι το χαμηλό κόστος. Έχεις αποδείξεις για αυτό? Έχεις να παρουσιάσεις κάποια στοιχεία...

Ο λόγος που η εταιρείες δεν χρησιμοποιούν φυσούνα είναι καθαρά και μόνο οικονομικός. Η χρήση της φυσούνας έχει μεγάλες χρεώσεις. Επίσης είναι και πιο χρονοβόρος γιατί χρησιμοποιείται μία μόνο πόρτα αεροπλάνου. Έτσι σε κάποια αεροδρόμια σε συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρίες οι επιβάτες που κάθονται απο το μέσο της καμπίνας και πίσω, κατεβαίνουν στη πίστα από τη σκάλα της φυσούνας και επιβιβάζονται στο αεροπλάνο απο τη πίσω πόρτα.
 
Προφανώς η Fraport έχει υπόψη της την παρακάτω έρευνα και διστάζει να κάνει μεγάλες μακροχρόνιες επενδύσεις. Αργότερα μπορεί βέβαια να δούμε το (Νέο) Μακεδονία σε τεχνητό νησί με φυσούνες, εσωτερικούς κήπους, 5-6 lounges κλπ. :mrgreen:

https://www.tovima.gr/2019/11/07/scienc ... tou-aiona/
 
Nέο κέντρο διαλογής της DHL στο αεροδρόμιο "Μακεδονία"- Επένδυση €7 εκατ.

Τα 7 εκατομμύρια ευρώ ξεπερνάει η επένδυση που θα πραγματοποιήσει η εταιρεία ταχυμεταφορών DHL στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" της Θεσσαλονίκης. Ο λόγος για τη δημιουργία ενός νέου, υπερσύγχρονου κέντρου διαλογής, το οποίο θα ξεκινήσει να υλοποιείται τον Ιανουάριο 2020 και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους, ενώ φέρει την υπογραφή του αρχιτεκτονικού γραφείου Aris Architects.

Η επένδυση έχει ως στόχο την αναβάθμιση της παρουσίας της DHL Express στη χώρα, με την εταιρεία ταχυμεταφορών να είναι η μοναδική στον κλάδο της που διαθέτει απευθείας πτήση σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με το διεθνές δίκτυο 220 χωρών, γεγονός που ενισχύει την εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων στη Βόρεια Ελλάδα.

Όπως έγινε γνωστό σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου, των DHL Express Ελλάδας και Fraport Greece, οι πλήρως αυτοματοποιημένες εγκαταστάσεις του χώρου λειτουργικών διεργασιών θα περιλαμβάνουν ράμπα φόρτωσης – εκφόρτωσης για 24 αυτοκίνητα και κυλιοδιάδρομους αυτόματης διαλογής για έως και 2.000 αποστολές την ώρα. Επίσης, στις νέες εγκαταστάσεις θα υπάρχει πλέον χώρος εξυπηρέτησης μεγάλων φορτηγών, γεγονός που θα επιτρέψει τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης απ’ ευθείας με το ευρωπαϊκό δίκτυο οδικής μεταφοράς της DHL.
Λεπτομέρειες εδώ: https://www.capital.gr/epixeiriseis...-dhl-sto-aerodromio-makedonia-ependusi-7-ekat
 
H Volotea θα πεταει από Θεσσαλονικη προς Ηρακλειο, Μυκονο, Σαντορινη και Ροδο από 2 x week, May 15 - September 30
 
Οι πτήσεις θα γινονται σε W-pattern με τα α/φη της Αθήνας;
 
CaptainChris":3eywpxvl said:
H Volotea θα πεταει από Θεσσαλονικη προς Ηρακλειο, Μυκονο, Σαντορινη και Ροδο από 2 x week, May 15 - September 30
Έχουμε κάποιο λινκ,για την παραπάνω πληροφορία;
Ευχαριστώ.
 
CaptainChris":31he7a80 said:
H Volotea θα πεταει από Θεσσαλονικη προς Ηρακλειο, Μυκονο, Σαντορινη και Ροδο από 2 x week, May 15 - September 30

Οντως πέρα από φήμη υπάρχει και κάπου επίσημα;
 
Στα Omorfa Taxidia στο Facebook εχει δημοσιευθη στις 5 Δεκεμβριου
 
Top