Hellenic Seaplanes

Εδώ όλες οι πληροφορίες, ερωτήσεις & φήμες για τις υπόλοιπες αεροπορικές εταιρίες με έδρα την Ελλάδα και την Κύπρο
C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 15

Ελληνικά Υδροπλάνα... πάπαλα.

Δημοσίευσηαπό C421 » 07 Αύγ 2016, 22:26

"Ο Σπίρτζης τορπιλίζει και τις επενδύσεις στα υδατοδρόμια με το νέο Νομοσχέδιο με το οποίο επιχειρείται η αλλαγή του αδειοδοτικού καθεστώτος. Αναλυτικά, σύμφωνα με όσα αναφέρει η εταιρεία Hellenic Seaplanes, το νέο νομοσχέδιο των υδατοδρομίων ακυρώνει όλα τα ιδιωτικά υδατοδρόμια με το Δημόσιο να υφαρπάζει όλες τις εκκρεμείς άδειες των ιδιωτικών επενδυτικών προσπαθειών. “Η εταιρεία μας θεωρεί ως ουσιαστικές και αναγκαίες τις βελτιωτικές μεταρρυθμίσεις για τις αδειοδοτήσεις των υδατοδρομίων και αυτός ήταν και ο κύριος λόγος που αρχικά ξεκίνησε η διαδικασία συγγραφής ενός νέου νόμου, βελτιωμένου χρονικά και απλουστευμένου σε διαδικασίες, η οποία ομολογουμένως ενίσχυε τις ελπίδες μας για την σύντομη έναρξη του πτητικού μας έργου.… Ποτέ δεν αναμέναμε ότι 3,5 χρόνια προσπαθειών μας θα τα ακύρωνε το νέο νομοσχέδιο και θα ενεργούσε μονομερώς ει βάρος της ιδιωτικής πρωτοβουλίας ανατρέποντας το μέχρι τώρα θετικό κλίμα της κυβερνητικής στήριξης για την ανάπτυξη των υδατοδρομίων στην χώρα μας” σημειώνει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaplanes Νικόλας Χαραλάμπους. Όλα αυτά τη στιγμή που η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ απέτυχε να υλοποιήσει κατά τη φετινή τουριστική περίοδο έστω και ένα περιορισμένο δίκτυο υδροπλάνων παρά τις αρχικές εξαγγελίες του υπουργού Ανάπτυξης Γ. Σταθάκη και της αναπληρώτριας υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά για στήριξη των συγκεκριμένων επενδύσεων. Όπως εξηγεί ο κ. Χαραλάμπους, το νομοσχέδιο απαξιώνει πλήρως και υποβαθμίζει το ρόλο του ιδιώτη επενδυτή και ακυρώνει όλα τα ιδιωτικά υδατοδρόμια, ή το ολιγότερο ανατρέπει πλήρως τα δεδομένα που υπήρχαν μέχρι σήμερα σχετικά με την ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων στην Ελλάδα, τουλάχιστον όλων όσων έχουν ξεκινήσει με ιδιωτική πρωτοβουλία. Γι’αυτό, όπως αναφέρει ο κ. Χαραλάμπους, η εταιρεία θα αντιδράσει δυναμικά και θα εργασθεί σκληρά για αποτροπή και αναχαίτιση της αρνητικής πορείας που προδιαγράφει το νέο νομοσχέδιο σε βάρος της λειτουργίας ενός πραγματικά αναπτυξιακού μοντέλου. Σύμφωνα με τον ίδιο, το νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο γιατί ακυρώνει την φιλοσοφία εισαγωγής νέων επενδύσεων στην χώρα, εξουδετερώνει το ρόλο των ιδιωτικών υδατοδρομίων, εκθεμελιώνει και εκτροχιάζει βίαια τη μέχρι σήμερα πορεία υλοποίησης των υδατοδρομίων από ιδιώτες και ανατρέπει το μοντέλο ανάπτυξης του δικτύου υδατοδρομίου, μεταφέροντας την ιδιοκτησία σε δημόσιους φορείς. Το καινούριο νομοσχέδιο ακυρώνει τα ιδιωτικά υδατοδρόμια και δεν αφήνει πλέον τους ιδιώτες να επενδύσουν παρά μόνο με σύμπραξη με το δημόσιο, συγκεκριμένα στο Άρθρο 2 παρ. 2 αναφέρει: Η άδεια ίδρυσης υδατοδρομίου χορηγείται μόνο στο Δημόσιο, σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, ΟΤΑ Α΄ και Β΄ βαθμού, και σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου των οποίων την πλειοψηφία των μετοχών έχει το Δημόσιο… Ενώ στις μεταβατικές διατάξεις το δημόσιο υφαρπάζει όλες τις εκκρεμείς άδειες των ιδιωτών, συγκεκριμένα την ιδιοκτησία (άδεια ίδρυσης) την παίρνει το λιμενικό ταμείο ή δήμος και ο ιδιώτης επενδυτής παρακολουθεί την επένδυσή του να κρατικοποιείται.. Ακόμη το άρθρο 32 παρ. Α αναφέρει: Οι διατάξεις του παρόντος νόμου έχουν εφαρμογή και επί των εκκρεμών αιτήσεων οι οποίες κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου δεν έχουν λάβει άδεια ίδρυσης και λειτουργίας υδατοδρομίου. Στις περιπτώσεις αυτές εφόσον έχει εκδοθεί απόφαση του αρμόδιου φορέα για την παραχώρηση του χώρου της χερσαίας ζώνης λιμένα για την ίδρυση και λειτουργία υδατοδρομίου η άδεια ίδρυσης χορηγείται στον φορέα που προέβη στην παραχώρηση αυτή. Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της εταιρείας κ. Ευάγγελο Ζαγοράκη, ο αποκλεισμός των ιδιωτών στερεί τη δυνατότητα λειτουργίας υδατοδρομίων σε πολλούς προορισμούς: “Πολλά Λιμενικά Ταμεία δεν έχουν τους πόρους για να καλύψουν το κόστος της αδειοδότησης και κατασκευής των υδατοδρομίων και παραχωρούν χώρο της χερσαίας ζώνης λιμένα για την ίδρυση και λειτουργία υδατοδρομίου από ιδιώτη επενδυτή. Έτσι λοιπόν σε περίπτωση που αποκλειστεί η λύση του Ιδιώτη, περιορίζουμε δραματικά τις επιλογές των Λιμενικών Ταμείων με σίγουρο αποτέλεσμα, να μην προχωρήσουν λόγω έλλειψης πόρων και τελικά να χαθούν πολλοί προορισμοί”. Ενώ συνέχισε αναφέροντας ότι η εν λόγω ρύθμιση αποτελεί άμεσο χτύπημα στην βιωσιμότητα της Hellenic Seaplanes, η οποία τα τελευταία 3,5 χρόνια έχει επενδύσει σημαντικά ποσά στην ανάπτυξη δικτύου ιδιωτικών υδατοδρομίων και μέχρι τώρα έχει εξασφαλίσει μέσα από διαγωνιστικές διαδικασίες τα δικαιώματα για 15 υδατοδρόμια τα οποία τα περισσότερα είναι έτοιμα προς κατασκευή: Σκύρος, Αλόννησος, Σκόπελος, Αμφιλοχία, Τήνος, Πάτμος, Θάσος, Σητεία, Αιδηψός, Κάρυστος, Χαλκίδα, Κύμη, Χίος, Ψαρά, Οινούσσες. Για τα ανωτέρω υδατοδρόμια η εταιρεία έχει επενδύσει εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, έως σήμερα που αφορούν κυρίως μισθώματα των προηγούμενων ετών, εγγυητικές επιστολές και τα έξοδά τους, έξοδα μελετών (Περιβαλλοντικών και Τεχνικών), αμοιβές προσωπικού, παράβολα αιτήσεων κτλ. Η Hellenic Seaplanes δραστηριοποιείται τα τελευταία 3,5 χρόνια έχοντας ως αντικείμενο πέραν του πτητικού έργου και την εξασφάλιση της λειτουργίας όσο το δυνατόν περισσότερων Υδατοδρομίων στην Ελλάδα ιδιωτικών ή δημοσίων. Μέχρι σήμερα έχει λάβει άδεια λειτουργίας μόνο το υδατοδρόμιο της Κέρκυρας, ενώ πέραν των 50 υδατοδρομίων σε όλη την Ελλάδα βρίσκονται στη φάση αδειοδότησης ή αλλιώς στην κατηγορία “εκκρεμούσες άδειες”. Είναι εμφανές ότι σε αυτή την κρίσιμη στιγμή πρέπει να απομακρυνθεί ο κίνδυνος δημιουργίας αρνητικού επενδυτικού κλίματος αφού είναι βέβαιο ότι η κρατικοποίηση των ιδιωτικών υδατοδρομίων θα αποθαρρύνει τυχόν νέους επενδυτές να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα καταλήγουν οι επικεφαλής της εταιρείας.

http://www.pesotithes.gr/o-%CF%83%CF%80 ... B1-%CF%84/ "

Η Ελληνικά Υδροπλάνα πάπαλα, διότι σε λίγο θα δούμε την νέα εταιρία που θα εμφανιστεί αντ αυτής...
0 x


CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 384
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 108

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 08 Αύγ 2016, 14:32

Κύριοι, επιτρέψτε μου να εκφράσω την άποψή μου. Πρώτον ο τίτλος είναι λάθος και θα έπρεπε να είναι Ελληνικά Υδατοδρόμια. Αυτός είναι και ο κύριος σκοπός και στόχος των δύο εταιρειών και όχι τα Υδροπλάνα. Δεύτερον τα υδατοδρόμια θα είναι απαραίτητα μόνο όταν κάποια εταιρεία αποφασίσει να επιχειρήσει με υδροπλάνα. Επειδή όμως δεν φαίνεται εφικτό κάτι τέτοιο, ας αφήσουμε τα περαιτέρω. Την άποψή μου την έχω εκφράσει πολλές φορές ότι δεν είναι επιχειρησιακά και οικονομοτεχνικά εφικτό το operation των υδροπλάνων στην Ελλάδα. Κουράγια σε αυτούς που το πιστεύουν και ακόμη μεγαλύτερο κουράγιο σε όποιον επενδύσει.
0 x

C421
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: 25 Μάιος 2011, 22:51
x 15

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό C421 » 08 Αύγ 2016, 15:16

1) H Ελληνικά Υδροπλάνα έδωσε την συνέντευξη. Η Ελληνικά Υδατοδρόμια δεν έχει βγάλει ανακοίνωση ούτε έδωσε συνέντευξη ακόμη. 2) Βεβαίως η Κροατία έχει καλύτερο επιχειρησιακό και οικονομοτεχνικό περιβάλλον έναντι της Ελλάδος.
3 x

gioannis13
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 16 Ιουν 2015, 10:15
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): EDW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGMG
x 14
Επικοινωνία:

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό gioannis13 » 05 Νοέμ 2019, 19:27

Ένα ακόμα ΝΕΟ κεφάλαιο φαίνεται να ξανανοίγει σε σχέση με τα υδροπλάνα (ήμουν νιος και γέρασα ... ) Θα γεμίσει η Ελλάδα υδατοδρόμια! Από την Αττική μέχρι το πιο ακριτικό νησί! ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: 05.11.2019 | 15:48 https://www.newsit.gr/ellada/tha-gemise ... s/2909048/
0 x


Άβαταρ μέλους
TOGA
Economy-Class
Economy-Class
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2006, 10:49
x 44

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό TOGA » 06 Νοέμ 2019, 10:26

Καλά κρασά…
Πάλι έρχονται «επενδυτές» με σανό.

As a general rule, if the height of the waves from trough to crest is more than 20 percent of the length of the floats, takeoffs should not be attempted except by the most experienced and expert seaplane pilots.

http://republicseabee.com/Files/chapter15.pdf

Το float του DH6 twin otter έχει μήκος 9.53μ, που σημαίνει ότι δεν φεύγει με κύμα μεγαλύτερο του 1.9μ περίπου.

Δηλαδή έτσι κι ο αέρας είναι ισχυρότερος από 4 μποφώρ περίπου
http://www.pofs.gr/page.php?id=29

Για κανένα Κέρκυρα-Λίμνη Ιωαννίνων, μπορεί. Όποιος φαντασιώνεται seaplanes στο Αιγαίο ή είναι αδαής (που για κάτι τοπικούς δημάρχους παίζεται), είτε το κάνει από μπίζνα.

Ας φτιάξουνε πρώτα κυματοθραύστες για τα πλοία (ποιος ξεχνάει αυτό: https://youtu.be/GTZ59j7hIlk ) κι ας αφήσουν τα υδροπλάνα κατά μέρος.
1 x

airfan
Low-Cost-Class
Low-Cost-Class
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 11 Φεβ 2018, 17:02
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGTS
x 18

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό airfan » 06 Νοέμ 2019, 13:50

Στην Κέρκυρα, το υδατοδρόμιο που υπήρχε στην περιοχή των Γουβιών ( εκεί λειτουργουσε και απο την εποχή του WWI) δεν τους έκανε και το μετέφεραν στο Λιμάνι της πόλης... που ειναι το μεμπτό ? μα, ο λογος της μεταφοράς ήταν για να βρίσκεται δίπλα στα κρουαζιερόπλοια και να κανουν sightseeing tour οι επιβάτες τους.. οσον αφορά δρομολόγια για άλλους λόγους, μενει να δουμε προορισμούς και τις τιμές, γιατί πολλοί νομίζουν οτι θα πηγαινοέρχονται Πατρα, Γιάννενα κλπ, ενώ ουτε με την προηγούμενη προσπάθεια της AirSea Lines πέτυχαν ..... Επίσης, σημειωτέον οτι η περιοχή του υδατοδρομίου είναι πανω στην τελική προσέγγιση του αεροδρομίου...να δούμε πώς θα "αντιδράσουν" τα TCAS !!!
0 x

CHRISTOS55
Business-Class
Business-Class
Δημοσιεύσεις: 384
Εγγραφή: 12 Ιαν 2014, 12:43
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code): OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code): LGAT
x 108

Re: Hellenic Seaplanes

Δημοσίευσηαπό CHRISTOS55 » 06 Νοέμ 2019, 18:06

Επιπρόσθετα: “1/2 height of the floats, assuming that 1/2 of the float is submerged and the other 1/2 is above. So if the waves are greater then the prop will get hit”. Αν λοιπόν οι τυχών επενδυτές δεν μελετήσουν τις καιρικές συνθήκες της κάθε περιοχής και παρασυρθούν από κάποιους φιλόδοξους ????? τότε θα πάθουν ότι και ο προηγούμενος. Καλές και ασφαλής πτήσεις, όταν και όποτε, αν θα ......
0 x



Επιστροφή σε “Λοιπές ελληνικές και κυπριακές εταιρείες”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες