Hellenic Seaplanes

Καλά κρασά…
Πάλι έρχονται «επενδυτές» με σανό.

As a general rule, if the height of the waves from trough to crest is more than 20 percent of the length of the floats, takeoffs should not be attempted except by the most experienced and expert seaplane pilots.
http://republicseabee.com/Files/chapter15.pdf

Το float του DH6 twin otter έχει μήκος 9.53μ, που σημαίνει ότι δεν φεύγει με κύμα μεγαλύτερο του 1.9μ περίπου.

Δηλαδή έτσι κι ο αέρας είναι ισχυρότερος από 4 μποφώρ περίπου
http://www.pofs.gr/page.php?id=29

Για κανένα Κέρκυρα-Λίμνη Ιωαννίνων, μπορεί. Όποιος φαντασιώνεται seaplanes στο Αιγαίο ή είναι αδαής (που για κάτι τοπικούς δημάρχους παίζεται), είτε το κάνει από μπίζνα.

Ας φτιάξουνε πρώτα κυματοθραύστες για τα πλοία (ποιος ξεχνάει αυτό: https://youtu.be/GTZ59j7hIlk ) κι ας αφήσουν τα υδροπλάνα κατά μέρος.
 
Στην Κέρκυρα, το υδατοδρόμιο που υπήρχε στην περιοχή των Γουβιών ( εκεί λειτουργουσε και απο την εποχή του WWI) δεν τους έκανε και το μετέφεραν στο Λιμάνι της πόλης... που ειναι το μεμπτό ? μα, ο λογος της μεταφοράς ήταν για να βρίσκεται δίπλα στα κρουαζιερόπλοια και να κανουν sightseeing tour οι επιβάτες τους.. οσον αφορά δρομολόγια για άλλους λόγους, μενει να δουμε προορισμούς και τις τιμές, γιατί πολλοί νομίζουν οτι θα πηγαινοέρχονται Πατρα, Γιάννενα κλπ, ενώ ουτε με την προηγούμενη προσπάθεια της AirSea Lines πέτυχαν ..... Επίσης, σημειωτέον οτι η περιοχή του υδατοδρομίου είναι πανω στην τελική προσέγγιση του αεροδρομίου...να δούμε πώς θα "αντιδράσουν" τα TCAS !!!
 
Επιπρόσθετα: “1/2 height of the floats, assuming that 1/2 of the float is submerged and the other 1/2 is above. So if the waves are greater then the prop will get hit”. Αν λοιπόν οι τυχών επενδυτές δεν μελετήσουν τις καιρικές συνθήκες της κάθε περιοχής και παρασυρθούν από κάποιους φιλόδοξους ????? τότε θα πάθουν ότι και ο προηγούμενος. Καλές και ασφαλής πτήσεις, όταν και όποτε, αν θα ......
 
:shock: Απίστευτη Ελληνική δημοσιογραφία,αντικρουόμενοι τίτλοι στο ίδιο θέμα από δύο ειδησεογραφικές σελίδες .... Ακάθεκτη η Hellenic Seaplanes: Η επέλαση της πανδημίας δεν κόβει τα φτερά των υδροπλάνων
Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 16 Απριλίου 2020, 09:21, https://www.zougla.gr/money/etairika-ne ... idroplanon ........ και Πώς χάθηκε και το φετινό καλοκαίρι για τα υδροπλάνα Πέμπτη, 16-Απρ-2020 08:06 .... https://www.capital.gr/oikonomia/344652 ... -udroplana ...! https://el-gr.facebook.com/HellenicSeaplanes.SA & https://hellenic-seaplanes.com/
 
Όταν, άμα, όποτε, με την βοήθεια του Θεού, την επιθυμία επενδυτών, την βούληση των Υπηρεσιών και αν θα ???? τότε
"Έως 10 ευρώ το τέλος υπέρ του ελληνικού δημοσίου για κάθε επιβάτη που αναχωρεί από υδατοδρόμιο"
https://www.metaforespress.gr/aeroporik ... 8d-%ce%b4/
 
ήρθε το πρώτο αεροσκάφος της εταιρίας στα Μέγαρα. Δεν έχω καταφέρει να βρω ακόμα στοιχεία για το Cessna 208 αφού παίζει η ίδια φωτογραφία χωρίς νηολόγιο σε όλα τα sites

Οπότε μπορεί το θέμα να μεταφερθεί στις ενεργές εταιρίες
 
ήρθε το πρώτο αεροσκάφος της εταιρίας στα Μέγαρα. Δεν έχω καταφέρει να βρω ακόμα στοιχεία για το Cessna 208 αφού παίζει η ίδια φωτογραφία χωρίς νηολόγιο σε όλα τα sites

Οπότε μπορεί το θέμα να μεταφερθεί στις ενεργές εταιρίες
Ενεργή εταιρεία θα καταστεί όταν και όποτε ??? αποκτήσει δικό της AOC!!!. Πρός το παρών προσπαθεί να ενεργήσει κάτω από την σκέπη της HiFly όπως και η Cycladic. Πολύς ντόρος για το τίποτα.
 
Για τα δεδομένα του παρόντος φόρουμ, των συζητήσεων, του στόλου κλπ είναι ενεργή από τη στιγμή που παρέλαβε αεροσκάφος και θα ξεκινήσει πτήσεις. Δεν συζητάμε για το νομικό κομμάτι ούτε τι ισχύει στα χαρτιά. Αφού παρέλαβε αεροσκάφος (έστω και με άλλο AOC) θα την βρίσκουμε και θα συζητάμε γι αυτήν στις "ενεργές εταιρίες" και όχι στις "υπό ίδρυση". Μην μπερδεύετε τη διάταξη θεμάτων του φόρουμ με το νομικό πλαίσιο μιας εταιρίας.
Δε συμφωνώ επίσης με το "πολύ ντόρος για το τίποτα". Δηλαδή αν υπάρχει μια εταιρία με υδροπλάνα που θα ξεκινήσει επιτέλους να κάνει interisland πτήσεις μετά από τόσα χρόνια από την Air Sea Lines. είναι "τίποτα" για την κατάσταση της αεροπορίας στην Ελλάδα; Τι σχέση έχει με ποιανού το AOC πετάει για το επιβατικό κοινό και τη σύνδεση νησιών; Δεν παύει να είναι ένα καινοτόμο, για την Ελλάδα, εγχείρημα και καλώς γίνεται. Αυτό ίσως ανοίξει τους ορίζοντες των υδροπλάνων στην Ελλάδα, που δεν κατάφερε να συνεχίσει η Air Sea Lines. Tα νομικά και τα της ιδιοκτησίας κλπ είναι άλλο κομμάτι που θα συζητηθεί εδώ αλλά σε καμία περίπτωση δεν ακυρώνεται μια προσπάθεια επειδή πετάει με άλλο AOC
Post automatically merged:

Ένα Falcon 8 βρίσκω και με φετινές φωτογραφίες...:rolleyes:
 
Last edited:
Nα δω πτήσεις με υδροπλάνα στην Ελλάδα και να μην το πιστέψω. Κάτι σαν το μετρό της Θεσσαλονίκης..
 
Top