Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Σχετικά με τις θέσεις που εμφανίζονται σαν "Χ" στα 47:59:59 πριν την πτήση: Υπάρχει περίπτωση το σύστημα να έχει ήδη επιλέξει μία θέση κυρίως για τον κάθε silver / gold και να τις έχει δεσμεύσει πριν ανοίξει το τσεκ-ιν;
Έτσι, όταν πχ εγω μπαίνω ακριβώς στις 48 ώρες πριν το Αθήνα-Θεσσαλονίκη και βλέπω το μισό σχεδόν αεροπλάνο γκρί, ουσιαστικά να βλέπω τις θέσεις που έχει ήδη επιλέξει και δεσμεύσει το σύστημα για αρκετούς απο εμάς απο μόνο του, άσχετα με το πότε θα κάνουμε τσεκ-ιν;
Μεθαύριο που θα ξανακάνω το δρομολόγιο σκέφτομαι να αφήσω σχεδόν τελευταία στιγμή το τσεκ-ιν, για να δω τι θα μου δώσει.

Συμφωνώ πάντως για τους gold, είναι πολύ "φθηνό" να μην τους αφήνουν να κάθονται όπου θέλουν.
Αλλά και απο την άλλη τους αναγνωρίζω πως αν σε ένα αεροπλάνο υπάρχουν 10 άδειες θέσεις, θα "τύχει" σχεδόν πάντα η μία να είναι δίπλα μου. Να τα λέμε και αυτά.
 
Σημαντικό για όσους έχουν Bonus πόντους της Alpha Bank και θέλετε να τους κάνετε μίλια στο Miles&Bonus, πρέπει να το κάνετε μέχρι 31/12/2019 γιατί από 1/1/2020 σταματάει η μεταφορά πόντων απ' τις λοιπές κάρτες της Alpha Bank, παρά μόνο από την Aegean Bonus Visa. Δηλαδή, από 1/1/2020 θα μπορούν να μετατραπούν σε μίλια ΜΟΝΟ οι πόντοι Bonus που έχουν συλλεχθεί με την Aegean Bonus Visa και όχι το σύνολο των πόντων που υπάρχουν στον λογαριασμό Bonus σας (που πιθανώς να μαζεύετε και από άλλες κάρτες της Alpha Bank)
 
Leon_94":2u29i74d said:
Εχω μπει απειρες φορες σε lounges οντως χρυσος με τις 3 μεγαλες συμμαχιες, και παλαιοτερα κατοχος καρτας Priority Pass.
Τα μοναδικα lounges που εχω δει επανειλημενως γεματα ειναι μονο αυτα της Λουφθχανσα σε Φρανκουρτη και Μοναχο και της Αεροφλοτ στην Μοσχα. Στο lounge της Αιγαιου μπαινω 2 φορες το μηνα τα τελευταια 12 χρονια. Ουδεποτε εχει υπαρξη περιπτωση να μη βρω καθισμα, εστω και να μοιραστω το τραπεζακι με αλλον.

Το θέμα στην Ευρώπη δεν είναι το αν βρεις να κάτσεις στα lounge, αλλά το ότι τα lounge είναι ΑΘΛΙΑ.
Καλά για ΑΙΑ δε συζητάμε, ένα lounge της προκοπής δεν υπάρχει, άαααντε με εξαίρεση το τελευταίο της Aegean που είναι αποδεκτό.

Αλλά:
α) πινακιδούλες και σημειωματάκια μην παίρνετε τις εφημερίδες. ΕΛΕΟΣ. Σε όλον τον κόσμο παίρνεις εφημερίδες και περιοδικά χωρίς θέμα από κάθε lounge (μέχρι και στις Σεϋχέλες, και το Kigali, παρεμπιπτόντως), εδώ πέρα πληρώνεις διπλά/τριπλά λεφτά για business και φοβούνται μην τους πάρεις την εφημερίδα των 2 ευρώ.
β) Πανάθλια ποιότητα φαγητού και ποτών - διαχρονικά χωρίς ένα καλό κρασί ή σαμπάνια.
γ) Σέρβις ΜΗΔΕΝ. Ένας άνθρωπος να εξυπηρετήσει δεν υπάρχει, δε συζητάμε για έναν μπάρμαν ή σεφ.
δ) Τουαλέτες και showers - εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά. Έχεις ανταπόκριση ανάμεσα σε πτήσεις και δε μπορείς να κάνεις ένα μπάνιο να πας στο meeting σου χωρίς να βρωμάς. Τουαλέτες ανεπαρκείς και γενικώς βρώμικες (εκτός του lounge της Α3 που ομολογουμένως είναι καθαρές τουλάχιστον).
ε) Quiet rooms, ή έστω ανάκλιντρα, μηδέν.

Γενικώς το lounge αντιμετωπίζεται ως αναγκαίο κόστος, και όχι ως παράγοντας που βελτιώνει την πιθανότητα να κερδίσεις ένα layover ως αεροδρόμιο ή ως εταιρία. Ok, ούτε IST, ούτε FRA, ούτε DXB, ούτε SIN είμαστε, αλλά δυο lounge της προκοπής θα βελτίωναν την κατάσταση, και υπάρχει κόσμος που πλέον την κοιτάει την Αθήνα ως mini hub, ειδικά ανάμεσα σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή.
 
MerNion":2nv0rhz9 said:
Σημαντικόαπό 1/1/2020 θα μπορούν να μετατραπούν σε μίλια ΜΟΝΟ οι πόντοι Bonus που έχουν συλλεχθεί με την Aegean Bonus Visa και όχι το σύνολο των πόντων που υπάρχουν στον λογαριασμό Bonus σας (που πιθανώς να μαζεύετε και από άλλες κάρτες της Alpha Bank)

Σοκ και δέος. Έχουν αρχίσει και ζορίζουν τα πράγματα, στο Bonus της Alpha Bank. Τον Ιούλιο διέκοψαν απροειδοποίητα τη συλλογή πόντων των μέσω του MyAlpha POS για τους επαγγελματίες, για όλες τις κάρτες, εκτός από τις Diners.
 
Πως ακριβώς υπολογίζω τα μίλια που θα πάρω, όταν ταξιδεύω με άλλες εταιρείες Star Alliance, στο M&B ; Βλέπω στον πίνακα που έχει στο M&B, για έναν ναύλο λέει, minimum μίλια 600 και ποσοστό συγκέντρωσης 100%. Θα πάρω 600 ή παραπάνω και πως βγαίνει αυτό ;
 
Εγώ συνήθως μπαίνω στο gcmap.com, βλέπω την απόσταση ανάμεσα στα αεροδρόμια που πετάω και πολλαπλασιάζω με τον αντίστοιχο συντελεστή της Α3 με βάση τον ναύλο μου.
 
Αγαπητέ MerNion, φαντάζομαι δουλεύεις σε μια από τις 2 εταιρίες αλλιώς είναι αδύνατο να μάθει κάποιος τις υποβαθμίσεις παροχών τόσο της Αλφα όσο και της Α3.
 
Κάνει λάθος, είμαι ένας απλός κάτοχος Aegean Bonus Visa της Alpha Bank και με ενημέρωσαν σχετικά στον τελευταίο λογαριασμό της κάρτας που μου ήρθε. Δεν ειναι μυστικό, το έχουν στείλει σε όλους τους κατόχους της συγκεριμένης κάρτας.
 
Που και να ήταν δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το επιβεβαιώσει ''δημοσίως'' στο φόρουμ. Μπορεί να έχει κάποιον φίλο που να του το πε. Σημασία έχει να δίνουμε αξιόπιστες πληροφορίες.

Να προσθέσω την άποψη μου στα προηγούμενα:

- Το lounge της aegean είναι όντως πολύ μικρό. Όχι μόνο είναι για τους κατόχους των καρτών της Α3, αλλά και για όλους τους gold της star alliance. Και δεν νομίζω ότι κανείς senator ψάχνεται να πάει σε αυτό της lufthansa αν μπορεί να μπει στης Α3.
- Μου κάνει εντύπωση που δεν σερβίρει ζεστό φαγητό. Δεν ψάχνω την υπερπαραγωγή της IST αλλά περιμενω κάτι παραπάνω.
- Παραμένει ίσως το πιο εύκολο πρόγραμμα να είσαι χρυσός, παρόλα αυτά τα μίλια είναι λίγο της πλάκας όταν θες να εξαργυρώσεις. ΠΧ δεν μπορείς να ζητάς 20Κ μίλια συν 150Ε φόρους γιατί για μερικά ευρώ διαφορά θα πάρω κανονικό εισιτήριο έτσι και αλλιώς (που βέβαια αυτό θέλουν, απλά τα μίλια μου με το που φτάσω να κρατήσω το επίπεδο, τα πάω στην Lufthansa όπως μετά μπορώ να τα πουλήσω αν θέλω σε εταιρείες - απλά ποια η έννοια της επιβράβευσης; ).
- Εκτιμώ πολύ την άδεια θέση δίπλα μου σχεδόν πάντα αν υπάρχει διαθεσιμότητα. Μού κάνει το ίδιο με την αναβάθμιση business class (μόνο το φαί αλλάζει) και αν μπορούσα να έχω 4 κουπούνια με εγγυημένη άδεια θέση στην economy από τα 4 στην business και χαιρέτα μου τον πλάτανο, θα το προτιμούσα.
 
GP707":3bxc77c2 said:
Στην κλήρωση καλής θέσης παίζει σημαντικό ρόλο το πότε θα κάνεις δωρεάν τσεκ ιν. Αν το κάνεις κοντά στο 48ωρο είναι πιθανότερο να πάρεις θέση πίσω και στη μέση. Αν το κάνεις τελευταία στιγμή ή τέλος πάντων κοντά στην ώρα αναχώρησης είναι πιθανό να πάρεις καλή θέση αφού το σύστημα έχει δώσει ήδη τις "χάλια" θέσεις στους ήδη έχοντες κάνει τσεκ ιν νωρίς. Όλα αυτά πάντα με πιθανότητες και στην περίπτωση που ταξιδεύεις μόνος. Αν έχεις συνταξιδιώτη δεν σε παίρνει να περιμένεις τελευταία στιγμή γιατί μπορεί να μη βρεις θέσεις διπλανές.
joker2013":3bxc77c2 said:
Επίσης έχω παρατηρήσει πως και 47.59.59 πριν την πτήση να μπεις, το μισό και βάλε αεροπλάνο είναι πιασμένο, οκ ένα μέρος είναι απο γραφεία που κάνουν αυτά έναντι αμοιβής το τσεκ-ιν αλλά και πάλι μου φαίνεται αρκετά παράξενο γιατί συμβαίνει κάθε φορά.
Είναι πολλοί οι λόγοι που μπορεί να συμβαίνει αυτό και δε συμβαίνει μόνο στην Aegean αλλά και στις ξένες εταιρίες. Κατ' αρχήν υπάρχουν πολλοί που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν θέση (και εγώ το κάνω αυτό κάποιες φορές. Ειδικά όταν είσαι με συνεπιβάτη ή παρέα 5-6 άτομα, πληρώνεις από πριν να είσαι σίγουρος ότι θα κάτσετε μαζί. Κάποιες επίσης είναι προεπιλογή των gold, που δεν είναι και λίγοι. Το ρημάδι το lounge είναι μια ζωή πήχτρα στον κόσμο και δεν βρίσκεις ούτε να κάτσεις. Και δεν μιλάω μόνο για της Aegean. Και στου εξωτερικού γίνεται πανικός ακόμα και σε μεγάλα lounges (AMS, CDG, MXP κλπ). Επίσης κάποιες θέσεις παίζει να είναι από πριν μη διαθέσιμες από την εταιρία λόγω κατανομής βάρους ή για άλλους λόγους.
Οπότε να αμέσως αμέσως το μισό αεροπλάνο και βάλε...

Τη Δευτέρα που πετάω ξανά θα δοκιμάσω να κάνω τσεκ-ιν τελευταία στιγμή να δω μήπως πιάσει. Γιατί οι δωρεάν θέσεις της δε παλεύονται, βασικά είναι επιπέδου loco και δεν είμαι και ψηλος σαν τον Αντετοκούμπο. Ταξιδεύω άλλωστε μόνος μου οπότε θα το ρισκάρω

(και το βλέπω να κάθομαι τελευταία σειρά μέση :p )
 
Top