A380

Δεν καταλαβαίνω καθόλου την συζήτηση. Στο παράδειγμα της Τενερίφης ήταν πρόβλημα των 747; Ότι ρίξαν το 777 της Malaysian στην Ουκρανία έχει κάποια σχέση με λάθος στην κατασκευή του εξοπλισμού; Το ιδιο με το 747 στο Λόκερμπι; Ή για το Α320 του ψυχοπαθή πιλότου της Germanwings; Μην γράφουμε ότι να'ναι.
 
Βλεπω παντελη ελλειψη αντεπιχειρηματων. Απο το 1995 και μετα που πετουν Α340 και μετεπειτα τα Α380, δεν ειχαμε κανενα νεκρο θυμα σε ατυχηματα των τετρακινητηριων Airbus. Τα Β747 ακομα και μετα το 1995, συνεχιζε να εχει θανατηφορα ατυχηματα και δεν ηταν ολα αποτελεσμα λαθων χειριστη...
 
Kalamariotis δεν φταίω εγώ ακριβώς αν δεν καταλαβαίνεις τα αυτονόητα. Μπορώ να θυμηθώ 3-4 καταρρίψεις ή αεροπειρατίες 747 που ο τύπος αεροσκάφους δεν έπαιζε κανένα ρόλο . Μπορείς να βρεις λεπτομερή λίστα εδώ: https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_747_hull_losses

Αν δηλαδή η KLM πετούσε A340 και το χτυπούσε αντιεροπορικό, δεν θα έπεφτε; Είναι κρίμα να λέμε σε αεροπορικό φόρουμ ότι το 747 δεν είναι ασφαλές αεροσκάφος μετά από καριέρα 40+ ετών (έχοντας δουλέψει στην Airbus στο παρελθόν, το βρίσκω μέχρι και διασκεδαστικό).

Επίσης δεν καταλαβαίνω ποια η σχέση με τα τετρακινητήρια, δηλαδή τα Α330 που έπεσαν δεν ήταν καλά αεροσκάφη; Ή αν η φωτιά που είχε πιάσει o κινητήρας του Α380 -χτύπα ξύλο - το έριχνε, τώρα το αεροσκάφος δεν θα ήταν το ίδιο ασφαλές;

Βγαίνουμε και εκτός θέματος προσπάθωντας να μιλήσουμε για τα αυτονόητα.
 
Αρκετά με το off topic. :3:
 
Πραγματοποιήθηκε η πρώτη αποσυναρμολόγηση Α380 στη Γαλλία και ετοιμάζεται η δεύτερη.
(πρέπει να είναι τα 9V-SKA & SKB)
Μάλλον θα ακολουθήσουν τα 9V-SKD & SKE.
Έχει και η QF 3 του 2008 (VH-OQA & OQB & OQC) αλλά συνήθως πετούν για SIN-LHR, LAX, DFW.

https://samchui.com/2019/11/20/first-a3 ... dY1giFG3x8
 
Κρίμα για ένα τόσο νέο αεροσκάφος
 
τα πρώτα Α380 (συγκεκριμένα, αυτά που πάνε για αποσυναρμολόγηση) είχαν αρκετές κατασκευαστικές ιδιαιτερότητες, κυρίως στην καλωδίωση, η οποία έγινε σχεδόν 'με το χέρι'. Αυτό αυξάνει δραματικά κάθε κόστος κυρίως συντήρησης και ασφάλειας, τόσο που να καθιστά τα συγκεκριμένα ΑΦ ακόμα πιο ασύμφορα. Εξ' ου και η αποσυναρμολόγησή τους.
 
Η Air France αποσύρει όλα τα A380 που είχε στο στόλο της άμεσα, παρόλο που αρχικά προγραμμάτιζε αυτό να γίνει σταδιακά μέχρι το 2022.

:arrow: https://www.forbes.com/sites/ericrosen/ ... mediately/
 
Top