Turkish Airlines

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Όχι βέβαια! Μην το ξαναπείς αυτό! :twisted:
 
Πράγμα που δεν μπορεί να συμβεί εντός Ε.Ε...
 
Σαφώς και ενισχύεται και όχι μονο οικονομικά αλλά η ΤΗΥ είναι πλατφόρμα της γενικότερης ''επεκτατικής'' προπαγανδας των γειτόνων μας σε πολλές χώρες.

Τώρα αν θέλουμε να έχουμε ξανα στην Ευρώπη ''δημόσιες'' υπηρεσίες στις αερομεταφορές έχει συζητηθεί προ 20ετιας και αποφασίσαμε (σωστα για μένα μιας που το πληρώνουμε ακόμα) πως όχι. Δεν ξέρω πώς θα αισθάνοταν ο μέσος Τούρκος των 500Ευρω εισοδήματος αν καταλάβαινε πόσα πληρώνει για να διαφημίζει ο Κομπι Μπραιαν και ο Μέσι την ΤΗΥ. Αλλά στην γείτονα η λογική έχει χαθεί προ πολλού: φαραωνικά αεροδρόμια όσο η λίρα κατρακυλάει, αεροσκάφη με το τσουβάλι που σε πανε στο Τζιμπουτί και στην Κινσάσα, μια φορά τα δυο χρόνια ένα συμβάν μεταξύ του τραγικού και του κωμικού, και ένας πρόεδρος που δεν χωρούσε σε Α340 και λαμβάνει δώρο μισού δις για 748BBJ από τους φίλους μας στο Κατάρ.
 
Τις τιμές των εισητηρίων τους, τις θεωρείτε υψηλές ή όχι;
 
Θεωρώ ότι -τηρουμένων των αναλογιών- είναι χαμηλότερες από τον ανταγωνισμό. Βέβαια, ισχύει το ό,τι πληρώσεις, παίρνεις, κατά τη γνώμη μου.
 
Συμφωνώ με τον aakunz και ειδικά business class οι διαφορές είναι τεράστιες πχ ΕΥΡΩ2500 από Γερμανία όταν οι άλλες το δίνουν με 4Κ. Βέβαια οι αεροσυνοδοί πρέπει να μάθουν και 5 κουβέντες αγγλικά αλλά τελος πάντων. Εκο νομίζω είναι μικρές αναλογικά οι διαφορές και για Ευρωπη έχει μειονέκτημα λόγω τοποθεσίας.
 
Εμφανίσθηκε και το πρώτο από 25(+5) Α350 της εταιρείας.
Μάλλον θα ξεκινήσουν τις πτήσεις εξοικείωσης προς LHR στις 13 Απριλίου και DXB 14 Απριλίου.

Τα κανονικά δρομολόγια θα ξεκινήσουν στις 25 Οκτ. για JFK TK01 και YUL TK35, 26 Οκτ. για IAD και 27 Οκτ. ΒΚΚ (1 από τις 3 ημερήσιες πτήσεις).

Στις 9 Ιουνίου θα πετούν προς την MNL ΤΚ85 και
στις 14 Ιουλίου για GRU/EZE TK15 και LAX ΤΚ179 (η 2η ημερήσια πτήση)
στις 4 Σεπτ. ICN ΤΚ88 (η 2η ημερήσια πτήση).

https://airwaysmag.com/airlines/photo-f ... rolls-out/
Η διαμόρφωση της καμπίνας θα είναι 28 business 297 economy =325

Τα άλλα 6 (από 30) σύγχρονα α/φ της εταιρείας Β787-9 πετούν προς:
DPS TK66
MEX TK181
ATL TK31
IAD TK07
BOG/PTY TK800
AMS TK1953 (1/W) :!:
DXB TK762 (1/W) :!:
Η διαμόρφωση της καμπίνας είναι 30 business 270 economy =300
 
30 Α350 και 30 789 συν καμιά 40αρια 773ER και μερικές δεκάδες Α330.

Τι επεκτατισμός... σε όλη την υφήλιο θέλουν να πετάνε.....
 
Τα 10 Α321neo της εταιρείας που πετούν από πέρυσι προς:
CDG TK1823 από 5 καθημερινές πτήσεις
LHR TK1983 από 4 καθημερινές πτήσεις
MXP TK1873 από 4 καθημερινές πτήσεις
FRA TK1597 από 4 καθημερινές πτήσεις
ZRH TK1908 από 3 καθημερινές πτήσεις
STR TK1706 από 3 καθημερινές πτήσεις
LIS TK1755 από 2 καθημερινές πτήσεις
GYD TK334 από 4 καθημερινές πτήσεις
TAS TK368 από 2 καθημερινές πτήσεις
RUH TK144 από 2 καθημερινές πτήσεις

Έχουν 20 θέσεις Business και 162 economy και όλες οι θέσεις έχουν προσωπικές οθόνες. :!:

https://www.youtube.com/watch?v=Ns0sgLZ1aE4

περιμένει και άλλα 81 α/φ να παραλάβει, αν και έχει μεταφέρει τις παραδόσεις μετά το 2020

https://travelupdate.boardingarea.com/f ... s-a321neo/
 
Top