Norwegian

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
AirNamibia":14mqhwfh said:
όχι σαν εμάς που τι πήραμε για να δώσουμε το δρομολόγιο Αθήνα-Νέα Υόρκη;
Μη διαβάζεις θεωρίες συνωμοσίας, κάνουν κακό στον εγκέφαλο.
 
Διακόπτονται οι πτήσεις μακρινών αποστάσεων από Κοπεγχάγη και Στοκχόλμη, λόγω χαμηλής ζήτησης και των συνεχιζόμενων προβλημάτων με τους κινητήρες των Β787.
 
Έχει ακόμα να παραλάβει Α320LR ή τα έχει ακυρώσει επίσημα;
Στη Wikipedia τα δείχνει ακόμα ως orders.
 
Τα Α320/1LR προορίζονται για τo Leasing Joint Venture που έχει η Norwegian με έναν κινεζικό όμιλο.
 
Μεγάλη επιτυχία της εταιρείας που της έδωσαν 3προσγ.+3 απογ. χρονοθυρίδες στο LHR. :?:
Αναπροσαρμόζει τα δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων, διέκοψε τα GIG + EZE καθώς και τα μακρινά δρομολόγια από ARN + CPH διατηρεί τα δρομολόγια από OSL για
JFK DY7001 4/W
FLL DY7031 2/W
BKK DY7201 3/W ανταγωνίζεται την TG955 D
KBV DY7255 2/W
Έτσι και αλλιώς από OSL δεν υπάρχουν και πολλές πτήσεις μακρινών αποστάσεων
EWR SK907 D
MIA SK955 2/W
ICN KE542 3/W

Καθώς μπαίνει στο LHR με μάλλον πτήσεις για Βόρειο Αμερική, θα ανταγωνισθεί και εκεί την IAG όπως και στα δρομολόγια
BCN-JFK DY7025 5/W
BCN-LAX DY7109 3/W
BCN-SFO DY7075 2/W
MAD-JFK DY7703 4/W
MAD-LAX DY7743 2/W

Το καλοκαίρι μάλλον θα επεκτείνει και το δίκτυό τηw από FCO καθώς τώρα έχει μόνον την
JFK DY7023 5/w
Από 29 Μαρτ. θα κάνει BOS DY7143 4/W
από 29 Μαρτ. θα κάνει LAX DY1875 4/W
από 30 Μαρτ. θα κάνει ΟΑΚ DY7077 4/W
από 3 Ιουνίου θα κάνει ORD DY7157 4/W
όπως κάνει η ΑΖ.

Το AMS παραμένει με την JFK DY7701 D
Ενώ σκοπεύει το καλοκαίρι να επεκτείνει το CDG που τώρα κάνει τις
JFK DY7022 D
LAX DY7098 D
SFO DY7080 2/W
FLL DY7060 1/W
MCO DY7060 1/W

Από 29 Μαρτίου θα κάνει το ATH-JFK DY7029 B787 1,5,7 κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €309,80
 
Το δικό μας με Α343 ενώ το ξεκίνησε με 789
 
AirNamibia":33yoxeip said:
Μεγάλη επιτυχία της εταιρείας που της έδωσαν 3προσγ.+3 απογ. χρονοθυρίδες στο LHR. :?:
Την εβδομάδα. Δεν ξέρω αν με αυτήν τη συχνότητα μπορεί να απειλήσει την IAG σε οποιοδήποτε δρομολόγιο. Παρά ταύτα ίσως είναι μια καλή αρχή, αν γίνει.
 
Weat lease νομίζω από HiFly
 
Από πού τις βρήκε αυτές τις εβδομαδιαίες LHR χρονοθυρίδες που αξίζουν πάνω από U$100 εκατ. :?: τις πλήρωσε;
Η μόνη που έχασε χρονοθυρίδες είναι η Tunisair, ξέρει κάποιος τον τρόπο απόκτησης;
Πουλήθηκε η Norwegian Argentine στην JetSMART της Χιλής (θυγατρική της Indigo), λέτε από κει να βρήκε τα λεφτά; :)

Πάντως για ΑΤΗ προγραμματίζει Κ20 να κάνει την ΝYC με Β787 τώρα αν μας προκύψει ο κουραμπιές Α340 της Μάλτας…..
 
Top