(Νew) Cyprus Airways

Το Παρίσι προς το παρών δεν είναι στα σχέδια της εταιρίας αλλά η Βερόνα ξαναρχίζει από 25 Ιουνίου, μέσα Δεκεμβρίου το καλοκαιρινό πρόγραμμα της εταιρίας.
 
Καλοκαιρινά δρομολόγια από Λάρνακα,
:arrow: Γενεύη (29 Μάιου)
:arrow: Κέρκυρα (6 Ιουνίου)
:arrow: Λευκάδα (8 Ιουλίου)
 
aakunz":3rogeerx said:
Νέο δρομολόγιο στο δίκτυο των Κυπριακών Αερογραμμών, από 21.12.2019: Πάφος - Αθήνα!

CY320

21DEC19 04JAN20 _2_4_6_ 319 PFO 1405 ATH 1540 J Y144

08JAN20 25MAR20 __3___7 319 PFO 1805 ATH 1940 J Y144

10JAN20 27MAR20 ____5__ 319 PFO 1645 ATH 1820 J Y144

CY321

21DEC19 04JAN20 _2_4_6_ 319 ATH 1135 PFO 1310 J Y144

08JAN20 25MAR20 __3___7 319 ATH 1535 PFO 1710 J Y144

10JAN20 27MAR20 ____5__ 319 ATH 1415 PFO 1550 J Y144

Επίσης μερικές μέρες μετά την CYP φόρτωσε και η A3 πτήσεις ATH-PFO στο πρόγραμμα της κάθε Πέμπτη και Κυριακή, ξεκινώντας από 12 Δεκέμβρη. Πολύ ενδιαφέρον ξαφνικά για ένα δρομολόγιο που έχει μείνει πλήρως ανεκμετάλλευτο πολλές φορές στο παρελθόν, όταν σταμάτησαν να το εκτελούν η (παλιά) CYP, αργότερα η RYR και τελευταία η Cobalt...
 
Σαντορίνη από 15 Ιουλίου και φτάνουμε τα έξι ελληνικά νησιά από Λάρνακα,
:arrow: ξεκινάει και το Πάφος - Τελ αβίβ από 18 Ιουνίου.
 
Από 13 Ιουνίου θα συνδέει την Λάρνακα με την Ρώμη.(από της Κ.Α. είχαμε να δούμε σύνδεση με Ιταλία. :great:
 
Επίσης, από την άνοιξη του 2020, αλλάζει και πάλι την πολιτική χειραποσκευών για τους ναύλους BASIC. Με τη νέα πολιτική, θα επιτρέπεται στην καμπίνα ΜΟΝΟ μια πολύ μικρή χειραποσκευή. Η μεγαλύτερη χειραποσκευή (10 κιλά), η οποία μέχρι τώρα παραδίδεται δωρεάν υποχρεωτικά για φόρτωση, καταργείται από τους BASIC ναύλους.
 
Η εταιρεία εμφανίζει πτήση από 18/6-22/10/20
ATH-TLV 12:15-14:25 4
ATH-TLV 14:00-16:10 7
Αλλά ΔΕΝ μπορείς να αγοράσεις εισιτήριο, ξέρουμε τον λόγο; :?:
 
Συνεργασία με τουριστικό πρακτορείο του Ισραήλ.
 
Κάτι που ακουγόταν τουλάχιστον από πέρυσι το καλοκαίρι, τώρα και πιο επίσημα. Θα κάνει άραγε η Aegean κίνηση?

"Ο όμιλος S7, ο μεγαλύτερος ιδιωτικός όμιλος αεροπορικών εταιρειών στη Ρωσία, ο οποίος περιλαμβάνει την S7 Airlines, σχεδιάζει να πουλήσει το 36,875% της μετοχής της στην Cyprus Airways"

Russia’s S7 to sell off Cyprus Airways stake

 
Σε προ-covid εποχές, με τα ταμεία πιο γεμάτα, θα έπαιρνα όρκο ότι οι Ρώσοι θα ενεργούσαν όπως η MIG και ότι η CY θα κατέληγε κάποια στιγμή στα νύχια των Γλάρων. Όμως, βλέποντας το πιο ορθολογικά, δε βλέπω να έχει να κερδίσει κάτι η Αιγαίου, παίρνοντας τη CY, πέρα από το AOC της και παρά το ότι έχει ιδρύσει μία θυγατρική στην Κύπρο από την εποχή των capital controls κι έχει επίσης επενδύσει στην AnimaWings.

Τα πιθανά αρνητικά:
α) στόλος από 2 παλαιά Α319 (κι αυτά από την S7).
β) κυπριακό νηολόγιο που δεν της επιτρέπει να πετάξει επάνω από την Τουρκία (περισσότερα καύσιμα και διάρκεια ταξιδίου για πτήσεις προς Ρωσία και Ανατολική Ευρώπη. Η πτήση για Μόσχα διαρκεί περίπου μια ώρα παραπάνω σε σχέση με την Aeroflot).
γ) περιορισμένο δίκτυο χωρίς επιδοτούμενες γραμμές, που τόσο αγαπάνε στην Κηφισιά. Για σλοτς σε φιλέτα, ούτε συζήτηση.
δ) μηδενικές προοπτικές ένταξης στην Star Alliance, έστω και σαν connecting partner, λόγω δεδομένου βέτο από την ΤΚ.
ε) πιθανότερο υψηλότερο εργοδοτικό κόστος στην Κύπρο.

Τα μόνα λογικά (πάντοτε κατά τη γνώμη μου) κίνητρα για να την πάρει είναι:
α) το AOC
β) οι διακρατικές με τρίτες χώρες
γ) το brand ως ψυχολογικός παράγοντας για την τοπική αγορά (το είδαμε κι εδώ με την ΟΑ, που υπάρχει απλά για να υπάρχει στην σκιά της Α3). Δημιουργείται μια Aegean με έδρα την Κύπρο, που φέρει το όνομα της ένδοξης CY, χωρίς τις νοοτροπίες και τις παθογένειες του παρελθόντος.
δ) με WizzAir και SkyExpress, δε θα υπάρχει κίνδυνος μονοπωλίου (λέμε τώρα).

Ξέχασα κάτι;

Επίσης, η αεροπορική αναφέρει ότι έχει βρίσκονται σε εξέλιξη διοικητικές αλλαγές, οι οποίες θα ανακοινωθούν σύντομα, εν όψει του θερινού προγράμματος.

 
Last edited:
Top