Norwegian

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ελπίζω να μη μετανιώσουν τα λεφτά που έδωσαν για slots στο LHR.
Θα προτιμούσα να συνεχίσουν να βάζουν τάξη στα οικονομικά τους πριν την "απόβαση" στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης.
 
lewton":11x6ljoo said:
Ελπίζω να μη μετανιώσουν τα λεφτά που έδωσαν για slots στο LHR.

Στην Ευρωπαικη Ενωση τα slots δεν αποτελούν προιόν αγοραπωλησίας. Οπότε δεν έδωσαν χρήματα για να τα αποκτήσουν.
 
Υπάρχουν πολλές εταιριες τα τελευταία χρόνια που έχουν αγοράσει slots στο LHR από άλλους χρήστες . Όσο αφορά τις χρονοθυρίδες της Norwegian τις απέκτησε μέσω αίτησης στην αρμόδια αρχη , αν δεν τις χρησιμοποιήσει / νοικιάσει σε άλλη εταιρία θα τις χάσει
 
Ο CFO της Norwegian ανέφερε ότι η εταιρεία εξετάζει ακόμα και την ακύρωση της παραγγελίας των ΜΑΧ.

Δήλωσε πως, καθώς η αδυναμία παράδοσης αεροσκαφών πλησιάζει το ένα έτος, η εταιρεία θα έχει δικαίωμα να προβεί σε ακυρώσεις, δεν διευκρίνισε αν εννοεί μέρος της παραγγελίας ή ολόκληρη. Φυσικά, μπορεί να είναι απλώς μια απειλή στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης. Έχουν παραγγείλει 110, έχουν παραλάβει 18.

Σε περίπτωση δε που συμβεί το χειρότερο στα ΜΑΧ, "θα συνεχίσουμε να πετάμε τα NG" (έχουν περίπου 100).

Στο μεταξύ 11 ή 12 Dreamliner είναι καθηλωμένα λόγω των γνωστών προβλημάτων των RR κινητήρων.

https://www.flightglobal.com/fleets/nor ... 37.article
 
Όπως φαίνεται το 2019 δεν έκλεισε καλά για μια ακόμη χρονιά, καθώς κατέγραψε ζημιές 140 εκατομμυρίων.
Ελπίζουν στο τέλος της χρονιάς να δουν κέρδη, αλλά τα προβλήματα με τα max και τους RR των 787 δεν τους αφήνουν να ορθοποδήσουν, παρά τις φιλότιμες τους προσπάθειες.
https://www-bloomberg-com.cdn.ampprojec ... -this-year
 
Απολύει το μισό προσωπικό η εταιρία.
 
Η Norwegian κλείνει κάποιες θυγατρικές και προχωρά σε απολύσεις.
https://www.thelocal.dk/20200420/norweg ... banktuptcy

The companies declared bankrupt include:
Norwegian Pilot Services Sweden AB
Norwegian Pilot Services Denmark ApS
Norwegian Cabin Services Denmark ApS
Norwegian Air Resources Denmark LH ApS

Στο Forbes διάβασα ότι η Norwegian αν επιβιώσει αυτήν την κρίση έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές της επειδή δεν έκανε hedge όσο άλλες εταιρίες και τώρα με την τιμή του σε τρομακτικά χαμηλά επίπεδα μπορεί να αποκτήσει καύσιμα φθηνότερα από όλους.
https://www.forbes.com/sites/willhorton ... 6b0a4cd6d8
 
Η Norwegian αλλάζει χέρια και περνάει στους πιστωτές της, δημιουργώντας τη "Νέα Norwegian", με έναρξη περιορισμένης λειτουργίας σε 10-11 μήνες ( Β' τρίμηνο του 2021) και σημαντικά μικρότερο στόλο και δίκτυο. Αυτά αν τα συμφωνήσουν μεταξυ τους στις επόμενες 7 μέρες, διότι στα μέσα Μαϊου τελειώνει η ρευστότητα.......
Το σχέδιο διάσωσης θα απελευθερώσει το υπόλοιπο 90% της κρατικής βοήθειας των €260 εκατ που έχει εγκριθεί, με το 10% να έχει ήδη εκταμιευτεί. Η συμφωνία με τους πιστωτές, δηλαδή με τους ομολογιούχους και τις εταιρίες leasing, προβλέπει την ανταλαγή χρέους με μετοχές, με συνέπεια τον αφανισμό των υφισταμένων μετόχων (το ποσοστό τους θα περιοριστεί στο 5,2%), με τις εταιρίες leasing να παίρνουν το 53,1% και τους ομολογιούχους να παίρνουν το 41,7% των μετοχών!

https://www.flightglobal.com/strategy/n ... 95.article
 
Πνεει τα λοισθια η εταιρεια, αφου η μετοχη αφαιρεθηκε και απο το Χρηματιστηριο του Οσλο... :oops:
 
Top