Turkish Airlines

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
H εταιρία Turkish Airlines σε παγκόσμια κατάταξη είναι....

6η σε αριθμο προορισμών, αφου εξυπηρετεί πάνω απο 300 αεροδρόμια.
1η σε αριθμο χωρών, αφου εξυπηρετεί 120 χώρες, πλέον της Τουρκίας.
12η σε στόλο αεροσκαφών! Εχει στοχο να μπει στο Top 10 ομως... Ισως και του χρόνου;

Απο άποψη κερδών και επιβατικής κίνησης, δεν βρίσκεται σε τοσο υψηλό επιπεδο ομως...
 
Επίσης βρίσκεται ψηλά στον αριθμό περιστατικών και απωλειών αεροσκαφών συνεπεία ατυχημάτων ανά την Υφήλιο.
 
Η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας της Νιγηρίας ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει τις πτήσεις της TK στη χώρα στις 16/12 «αν δεν εξασφαλίσουν ότι οι επιβάτες θα φτάνουν στον προορισμό τους μαζί με τις αποσκευές τους» :thx:

Σύμφωνα με την NCAA, τα αεροσκάφη που χρησιμοποιεί η ΤΚ δεν είναι κατάλληλα (υποθέτω ότι εννοεί τα 738/9 που πετούν IST-ABV και PHC, 6h 30min πτήση, FFS) και ότι πολύ συχνά οι αποσκευές απλά δεν χωρούν και ότι κατά κανόνα μόλις το 85% των αποσκευών μεταφέρεται κανονικά. Καλά, για ένα 15% κάνουν έτσι;

Πηγή:
https://www.thisdaylive.com/index.php/2 ... perations/
 
Δεν τους φτάνει που το αεροπλάνο μένει στο διάδρομο μετά την προσγείωση, θέλουν και τις βαλίτσες τους. Ντροπή!
 
Σαν παστές σαρδέλες θα είναι οι επιβάτες εκεί μέσα...
 
Κι όμως έχουν πολύ καλό seat pitch, για αυτόν ακριβώς το λόγο. Τα 737-900ER παίζουν στις 27 σειρές.
 
OveLix":vv5a8ui3 said:
Η υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας της Νιγηρίας ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει τις πτήσεις της TK στη χώρα στις 16/12 «αν δεν εξασφαλίσουν ότι οι επιβάτες θα φτάνουν στον προορισμό τους μαζί με τις αποσκευές τους» :thx:

Σύμφωνα με την NCAA, τα αεροσκάφη που χρησιμοποιεί η ΤΚ δεν είναι κατάλληλα (υποθέτω ότι εννοεί τα 738/9 που πετούν IST-ABV και PHC, 6h 30min πτήση, FFS) και ότι πολύ συχνά οι αποσκευές απλά δεν χωρούν και ότι κατά κανόνα μόλις το 85% των αποσκευών μεταφέρεται κανονικά. Καλά, για ένα 15% κάνουν έτσι;

Πηγή:
https://www.thisdaylive.com/index.php/2 ... perations/

Δεν κατανοώ τι εννοεί το ποιητή δεν χωράν οι αποσκευές...Δλδ οταν τα 738/9 της ΤΚ πετάνε με full pax/payload δεν χωραν ολες οι βαλίτσες των επιβατών; Πως γινεται αυτο; Τι όριο αποσκευών εχει η ΤΚ στις πτήσεις για Αφρικη και δεν χωρανε πια; Δλδ οι αμερικανικες που πετάνε transcon με τα ιδια α/φη εχουν τετοια θεματα;
 
Με μια γρηγορη λογικη εγω θα έλεγα ότι αφήνουν βαλίτσες πισω λόγω cargo που εχει αρκετό χρήμα.
Επίσης μπορούμε να πουμε ότι όσοι πετουν προς Νιγηρία εχουν πολλές βαλίτσες (μπορει πχ για αυτό το προορισμο το baggage allowance να είναι διαφορετικο , οπότε να υπάρχουν πολλες αποσκευές).
Τέλος όπως είναι γνωστό απλά η διαχείριση στο αεροδρόμιο της Κων/πόλης για τις αποσκευές να μην γινεται σωστα.
Τα παραπάνω σε συνδυασμό η μεμονωμένα προκαλούν αυτό το φαινόμενο.
Ηταν μια απλή λογική εξήγηση.
 
Οι αφρικανικοί προορισμοί του δικτύου της ΤΚ δίνουν κατά κανόνα 2Χ 23kg στην Οικονομική και 2Χ 32kg στην Business. Μιλάμε για πολλές βαλίτσες και πολύ payload σε κάθε πτήση.
 
Η πραγματικότητα της Αφρικής είναι ότι κάθε επιβάτης σκάει με 5-6 αποσκευές. Είτε βαλίτσες, είτε μπόγους σε μουσαμά είτε τηλεοράσεις LCD. Τα όρια είναι τις πολλές φορές ενδεικτικά και υπάρχει άλλου είδους ανοχή. Δεν πάνε πολλά χρόνια που στην ΟΑ πήγαινες με αβάντες πολλών κιλών επειδή ήσουν φοιτητής, μαμά, γέρος, παιδί ή απλά Έλληνας. Την επόμενη φορά στο CDG ή στις Βρυξέλλες ρίξτε μια ματιά τι γίνεται στις πτήσεις προς την μαύρη ήπειρο.
 
Top