Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
GEM":197bf5p9 said:
Μάλιστα, και συντήρηση ποτέ θα κάνουν αν πετάνε και όλο το βράδυ;

Δεν νομίζω να αναφέρθηκα να πετάνε ΟΛΑ τα αεροσκάφη τους 24/7 χωρίς να σταματάνε καθόλου. Απλά μου κάνει εντύπωση που περιορίζεται εντός της Ευρώπης η εταιρία και δεν κοιτάζει προς το παρόν αλλού. Όπως είπε ο φίλος από πάνω ίσως να περιμένουν να έρθουν και τα επόμενα neo και ειδικά το 321 για να "ανοιχτούν" προς νέους προορισμούς εκτός Ευρώπης.
 
teris3":382h7bi0 said:
Κλασσική Aegean, όλοι οι προορισμοί σε απόλυτο safe mode, είτε παλιοί δοκιμασμένοι και τους επαναφέρει η ίδια είτε δοκιμασμένοι από άλλους και καλύπτει κενά (πχ Ryanair που έκλεισε βάση της Girona και εκοψε το SKG)....
Δεν νομίζω ότι κάνει κανένα άνοιγμα σε κάποια νέα αγορά

Πολύ δύσκολα η Aegean να ξεκινήσει "φαντεζί" προορισμό, ειδικά απο Θεσσαλονίκη. Δεν είναι Ryanair να βάλει για κανά προορισμό γλωσσοδέτη στην Πολωνία π.χ.

Όντως οι πτήσεις της καλύπτουν κενά, απο το Βερολίνο-Θεσσαλονίκη για παράδειγμα σταμάτησε το χειμώνα η Easy και εδώ και λίγα χρόνια σταμάτησε και η Air Berlin (RIP) που πετούσε seasonal για Tegel.
 
geo13pao":32og0i46 said:
....... ίσως να περιμένουν να έρθουν και τα επόμενα neo και ειδικά το 321 για να "ανοιχτούν" προς νέους προορισμούς εκτός Ευρώπης.
Με τον στόλο που έχει, θα έχει ΜΟΝΟ Ευρώπη μπορεί να πετάει, όταν πάρει τα Α321neo (range 3.600 n mi) μπορεί να επεκταθεί στο ATH-BOM, ή να ξαναφέρει το ΑΤΗ-NBO-JNB.
Όταν πάρει τα Α321LR (range 4.000 n mi) να φέρει το ΑΤΗ-JNB, από Δυτική Αφρική, ή Κεντρική Ασία (δεν μπόρεσε να κρατήσει το ATH-GYD το ATH-ALA θα την μαράνει)… δεν την βλέπω.
Ούτε φαντάζομαι να κάνουν το ATH-MAN-BOS που κάποτε το είχε σαν σχέδια η πΟΑ.**
Θα πάρει όμως Α321LR :?: εγώ για A321neo έχω διαβάσει.
Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι θα έχει διαρρύθμιση το α/φ Real Business και Economy, που κρατώ επιφυλάξεις γιατί η εταιρεία προς LCC οδεύει και συμπεριφέρεται.

**• Λέτε ο κος Θεοχάρης να κάνει την έκπληξη, τώρα που είναι Βοστώνη;
https://www.capital.gr/epikairotita/339 ... ti-bostoni
 

Attachments

  • A321LR_range.png
    A321LR_range.png
    102,8 KB · Προβολές: 2.878
AirNamibia":tac572a1 said:
Με τον στόλο που έχει, θα έχει ΜΟΝΟ Ευρώπη μπορεί να πετάει, όταν πάρει τα Α321neo (range 3.600 n mi) μπορεί να επεκταθεί στο ATH-BOM, ή να ξαναφέρει το ΑΤΗ-NBO-JNB.

Όλα αυτά με την προϋπόθεση ότι θα έχει διαρρύθμιση το α/φ Real Business και Economy, που κρατώ επιφυλάξεις γιατί η εταιρεία προς LCC οδεύει και συμπεριφέρεται.

Το κλειδι είναι αυτό που λες ότι η εταιρία οδεύει και συμπεριφέρεται σαν LCC. Mε τα καινούργια 320-321neo που έρχονται θα δούμε τι βλέψεις έχει η εταιρία και ειδικά με την Business class.

Το Α321neo έχει max range 4.000nm. αρα μπορεί να ξεκλειδώσει πολλούς προορισμούς προς τα ανατολικά αρκεί να έχεις σωστή τιμολογική πολιτικη και διαφήμιση. Το μονο σίγουρο είναι ότι θα μάθουμε σε λίγες μέρες!
 
Η συζήτηση μου θυμίζει τη silly season των ποδοσφαιρικών μεταγραφών, όταν ο καθένας λέει ό,τι του καπνίσει και ό,τι του φανεί. :mrgreen:

Με 155 προορισμούς το 2020, δεν νομίζω να πιστεύει κανείς ότι υπάρχει σοβαρός προορισμός στο οποίο να μην πετάει ήδη (ή να μην τον έχει δοκιμάσει στο παρελθόν).

Η εταιρεία έχει πει καθαρά ότι η ανανέωση του στόλου στοχεύει περισσότερο σε καλύτερη οικονομία και βελτιωμένες υπηρεσίες και όχι σε όλο και μακρινότερα ταξίδια. Τον Μάρτιο του 2018 ο πρόεδρος ανέφερε ότι ΙΣΩΣ δουν τις κατάλληλες διαδρομές προς Ασία (είχε αναφέρει το Πακιστάν) όταν είναι διαθέσιμα αεροσκάφη αυξημένης εμβέλειας. Τα δε υπερατλαντικά τα αποκλείουν κάθε φορά κατηγορηματικά. Υποθέτω (για να πω κι εγώ τη γνώμη μου, αφού όλοι τη λένε) ότι και το JNB θα πρέπει να αποκλείεται μια και προϋποθέτει διαφορετική πρακτική σε σχέση με τη χρήση πληρωμάτων και ωρών ανάπαυσης κλπ, πρακτική που δεν υπάρχει σήμερα στην εταιρεία και δεν πιστεύω ότι θα ξεκινούσαν από την Αφρική μια τέτοια αλλαγή φιλοσοφίας.

Η εταιρεία εκτελεί πτήσεις σε μακρινούς προορισμούς είτε τακτικά (πχ LIS) είτε εποχικά τα καλοκαίρια (πχ βόρεια Νορβηγία) και εκεί θα αξιοποιήσει καλύτερα τα πλεονεκτήματα των νέων αεροσκαφών.

Με το πρόγραμμα του 2020 να είναι ήδη "κλειδωμένο", οι αποφάσεις για το 2021 είναι πολύ πρόωρες για εμάς. Ωστόσο, δεν είναι καθόλου πρόωρες για την Α3. Είμαι βέβαιος ότι "τρέχουν" προσομοιώσεις και σχέδια για όλα τα πιθανά συμφέροντα σενάρια.
 
Οι αυξήσεις στις συχνότητες ανακοινώθηκαν κάπου; Γιατί κανα δυο άρθρα που είδαν έλεγαν γενικότητες και ούτε το AirlineRoute είχε στη σημερινή του ενημέρωση κάτι
 
spotterakis":s2flxvaf said:
CaptainChris":s2flxvaf said:
Είναι δυνατον να μην υπαρχει απευθειας δρομολογιο για το πρωτο προορισμο της Ευρώπης το Λονδινο;

Ζήτησαν slot στο LHR αλλά δεν τα πήραν...

Το πρόβλημα θα είναι με τις ανταποκρίσεις..
Τι Star alliance θα βρίσκεις εκτός LHR??
 
Η Turkish και η TAP εχουν πτησεις στο Gatwick.
 
TK και TP μάλλον θέλουν να προσφέρουν ανταποκρίσεις LON-IST-XXX και LON-LIS-XXX αντίστοιχα. Ενώ για την Α3 μιλάμε για ανταποκρίσεις SKG-LON-XXX (ΗΠΑ κλπ.), για να γεμίσει τα αεροπλάνα της.
 
Ήταν καιρός η Aegean να ανοιχτεί και στα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη. Ουσιαστικά πέραν των 4 δρομολογίων προς Γερμανία (FRA, MUC, STU, DUS), έχει αφήσει όλες τις low cost να αλωνίζουν στο SKG.
Υπάρχει όμως ένα αλλά.... Με συχνότητες δύο φορές την εβδομάδα ωθειται μέρος του επιβατικού κοινού προς εναλλακτικές επιλογές.
Στη σημερινή εποχή η συχνότητα των πτήσεων παίζει μεγάλο ρόλο.
Στη Θεσσαλονίκη θα ταίριαζε ωραιότατα μια βάση με A220. Αυτό....
 
Top