Τα χρώματα της Aegean (livery)

  • Thread starter alex2
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Προσωπικά και εντελώς χάλια να είναι το κάθετο σταθερό, όλο το υπόλοιπο που βλέπω το θεωρώ κλάσεις ανώτερο από το σημερινό. Αν κάτι είναι επιπέδου παιδικής ζωγραφιάς κατά τη δική μου άποψη, είναι η γραμματοσειρά του Aegean στο σημερινό livery. Λες και κάποιος ξέχασε Caps Lock+Bold ενώ έγραφε.
 
Όταν ένα μία εταιρεία έχει ένα επιτυχημένο ή καθιερωμένο brand, συνήθως δεν επιδιώκει να το αλλάξει εκ βάθρων, απεναντίας προχωρά σε μικροβελτιώσεις ή το συγχρονίζει αισθητικά με τις τάσεις της εποχής του. Στις αερομεταφορές, τα πιο πρόσφατα παραδείγματα που μου έρχονται είναι η SAS, η Lufthansa, η Swiss, η Iberia, η Turkish Airlines, η Finnair και η KLM.

Όταν ένα brand «στιγματίζεται» από κάθε είδους προβλήματα (χρεωκοπίες, κακοδιαχείριση, χαμηλό επίπεδο υπηρεσιών, ατυχήματα, σκάνδαλα), παραπέμπει σε ένα άλλο παρελθόν, όχι και τόσο ένδοξο ή απλά οφείλει να γίνει ανταγωνιστικότερο, τότε το rebranding οφείλει να είναι αντίστοιχο της αλλαγής που επιδιώκει ο ιδιοκτήτης να φέρει σε επιχειρησιακό επίπεδο. Τέτοια παραδείγματα είναι η Sibir που έγινε S7, η Aeroflot Nord που έγινε Nordavia, η Cyprus Airways, η Avianca, η Brussels Airlines, η Germanwings που έγινε Eurowings, η South African Airways στη μετά Apartheid εποχή και η JAT/Air Serbia.

Υποθέτω, ότι η Αιγαίου επέλεξε τον πρώτο δρόμο. Δε νομίζω πως θα δούμε ριζοσπαστικές αλλαγές, αφ' ενός γιατί το brand είναι επιτυχημένο και αναγνωρίσιμο έστω και σε περιφερειακό επίπεδο, εφ' ετέρου γιατί τέτοιες αλλαγές κοστίζουν μερικά εκατομμύρια, ειδικά σε μία εταιρεία αερομεταφορών, όπου πρέπει να αλλάξεις το λογότυπο από το κάθετο, τα υπόστεγα και τα bulkheads μέχρι τις χαρτοπετσέτες και τις εμετοσακούλες.
 
Συμφωνώ απολύτως με τον “προλαλήσαντα” aakunz, να επισημάνω μόνο ως προς τις παρατηρήσεις της τελευταίας παραγράφου, ότι όχι μόνο για εταιρίες αερομεταφορών αλλά γενικότερα για όποιες εταιρίες που είναι >> κυρίως εισηγμένες κι όχι μόνο, δανειοδοτούμενες, υψηλού κύκλου εργασιών κερδοφόρες κλπ όταν επιχειρούν παρόμοιες αλλαγές rebranding όπως αυτές που αναφέρεις, προσθέτοντας επί πλέον κόστος αρκετών εκατομμυρίων δηλαδή …. “όπου πρέπει να αλλάξεις το λογότυπο από το κάθετο, τα υπόστεγα και τα bulkheads μέχρι τις χαρτοπετσέτες και τις εμετοσακούλες”, αλλά και αρκετές ακόμα υψηλού κόστους, πιστεύω ότι πέραν από ενδεχομένως χρήσιμες και επωφελείς για την εταιρία, εμπεριέχουν ενίοτε και ιδιοτελείς σκοπιμότητες για συγκεκριμένα Δ/κά Στελέχη που τις προτείνουν και ο νοών νοείτω!
 
ECO":2fevm1m5 said:
πιστεύω ότι πέραν από ενδεχομένως χρήσιμες και επωφελείς για την εταιρία, εμπεριέχουν ενίοτε και ιδιοτελείς σκοπιμότητες για συγκεκριμένα Δ/κά Στελέχη που τις προτείνουν και ο νοών νοείτω!

Δεν μας το κάνεις λιανά και για εμάς που δεν το πιάσαμε; Δηλαδή είπαν κάποιοι στο κορόιδο Βασιλάκη να αλλάξουμε την εμετοσακούλα για να πάρει την δουλειά ο ανηψιός που έχει τυπογραφείο; Τι ακριβώς υπονοείς;
 
όχι μόνο αυτό αλλά πχ Έγινα εγώ CEO, αυτή ειναι η εποχή μου και κάνω κάτι δραστικό για να φανεί η διαφορά
 
Δεν νομίζω ότι οι μέτοχοι και κυρίως οι μεγαλομέτοχοι σκέπτονται ακριβώς έτσι...Καταρχάς η εταιρεία ανηκει σε 4-5 πρόσωπα (με το 60% σε 2 οικογένειες) που δεν είναι νέα στην αγορά (κάθε άλλο). Αν πάτε σε συνέλευση μετόχων με ζημιά και προσπαθήσετε να πείσετε αυτούς που έχουν βάλει τα χρήματα τους ότι το νεο λογκο είναι κατι δραστικό που δεν φέρνει χρήματα (κέρδη), δεν νομίζω ότι θα έχετε την συμπάθεια τους...Και μάλλον θα πουλήσουν.
 
Τρελο καψιμο! Ας μας πει καποιος πως θα ειναι και η καμπινα! Μπορει να φαινεται απο τα παραθυρα σε καμια φωτο :D
 
Προσωπικά δεν μου αρέσει ειδικά εάν ισχύει ότι θα είναι δίχρωμοι οι "γλάροι". Το babyblue ωραιο χρώμα τι το ήθελαν το ασπρο από πάνω; Επίσης δεν μου αρέσει και η γραμματοσειρά που επέλεξαν για το "AEGEAN", την θεωρώ πολύ "σκληρή".
Πάντως μπράβο στο παλικαρι που καθησε και έψαξε μια μια τις φωτό να δει τι μπορεί να φαίνεται πίσω από τα άσπρα!
 
Top