Sky Express GQ260

Για ποιο λόγο έχει γίνει αυτός ο ντόρος;

Οκ, έκαναν fail τα de-icing boots. Και ειπαν να γυρισουν στην Αθηνα. 2 διαδρομοι, CAT2, 4000 μετρα ο καθενας. Happy days γενικα.

Όλος ο πανικός έγινε επειδή έκαναν go around? 20021G31KT ηταν ο ανεμος με ορατοτητα 10ΚΜ. Ολο headwind δηλαδη. Για ποιο λογο ο πανικος δεν καταλαβαινω.

Επειδή ήταν bumpy στο go around? Ουτε οι μηχανες εκαναν fail ουτε σε CB μπηκαν κατα λαθος.

Ας πηγαινουν με το πλοιο στα νησια αν δεν έχουν το στομάχι να μπουν σε ένα turboprop to 2020.
 
Ο ντόρος έγινε γιατί έβαλαν το χέρι τους οι "παντογνώστες" δημοσιογράφοι και γιατί βγήκε ένας επιβάτης και παρουσίασε τα γεγονότα σαν την πτήση της united στους δίδυμους πύργους.
 
ακριβως....ΟΠΩΣ και γιατι ΔΕΝ υπαρχει κονδυλι διαφημιστικο....αρκετο για να μασανε και να μην μιλανε....μερικοι μερικοι (διαβαστε τι εγραψα παραπανω....)
 
Δεν κατάλαβα τι θες να πεις KGP εννοείς δεν δίνει η εταιρία χρήμα για διαφήμιση και γι αυτό οι δημαγωγοί φωνάζουν ?
 
TOGA":1com7v4f said:
Το ότι πετούσε τόσο χαμηλά είναι ένδειξη ότι το de-ice ήταν εκτός. Βέβαια η κρίσιμη ερώτηση είναι αν είναι MEL item το de-ice boot (που πολύ αμφιβάλλω να μην είναι). Γιατί τότε δεν έπρεπε να απογειωθεί από Μυτιλήνη.

Δεν ειναι MEL no-go item τα anti-icing. Ο μονος περιορισμος ειναι “avoid icing conditions”. Γι’αυτο πετουσαν χαμηλα προφανως, για να ειναι εκτος νεφων και να μην βρεθουν σε icing conditions.
 
Top