Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Προφανώς έδωσαν τα δικαιώματα αυτά για κάθε πόλη όπου δεν ενδιαφέρει τις ρωσικές εταιρίες να πετάξουν.
 
Δηλαδή για μόλα τα αεροδρόμια/πόλεις της Κύπρου εκτός Λάρνακας και Πάφου ?????
Cyprus/ All cities except Larnaca and Paphos !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Υπάρχει το Ercan (LCEN/ECN),
 
Γι αυτό και το αναφέρω. Έχουν σκοπό οι Ρώσοι να δώσουν άδεια για (απευθείας) πτήση στα κατεχόμενα;
Μπορεί και να είναι κάτι που τους ξέφυγε...
 
Όταν οι Ρώσοι λένε Κύπρος προφανώς εννοούν την Κυπριακή Δημοκρατία.

Τώρα τι εννοούν όταν αποκλείουν LCA και PFO... Κάτι χάνω μάλλον.

Επιπλέον, δεν υπάρχει και δεν είναι νομικά εφικτή καμία απευθείας πτήση από ECN για προορισμό εκτός Τουρκίας.
 
sunnysky":13hd88or said:
Έχουν σκοπό οι Ρώσοι να δώσουν άδεια για (απευθείας) πτήση στα κατεχόμενα;
Μπορεί να μας πιάσουν στον ύπνο, για άλλη μια φορά. Συμβαίνει τακτικά. :rant:
 
OveLix":23rslcs3 said:
Όταν οι Ρώσοι λένε Κύπρος προφανώς εννοούν την Κυπριακή Δημοκρατία.

Τώρα τι εννοούν όταν αποκλείουν LCA και PFO... Κάτι χάνω μάλλον.

Επιπλέον, δεν υπάρχει και δεν είναι νομικά εφικτή καμία απευθείας πτήση από ECN για προορισμό εκτός Τουρκίας.

Θεωρητικά, είναι εφικτό, εάν το αεροπλάνο κάνει μία στάση σε τουρκικό αεροδρόμιο. Κάποιες φορές αυτό γίνεται ακόμα και εάν το αεροπλάνο δεν προσγειωθεί «πραγματικά», αλλά εικονικά. Έχει συμβεί στο παρελθόν, όταν κάποιο τσάρτερ της Astra από Τουρκία κατέβαζε μια τουρκική ομάδα στη Λάρνακα για κάποιον αγώνα και είχε κάνει «εικονική» προσγείωση στη Ρόδο, ώστε η Τουρκία να θεωρήσει ότι η πτήση ήταν μέχρι Τουρκίας-Ελλάδας. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και όταν μία εταιρεία θέλει να πετάξει στα Κατεχόμενα.

-- update --
Επίσης, θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, να μαθαίναμε εάν η ΥΠΑ της «ΤΔΒΚ» αναγνωρίζεται διεθνώς και εάν συνάπτονταν διακρατικές, αυτές θα ήταν μεταξύ ΤΔΒΚ ή Τουρκίας με τη Ρωσία.
 
Τόσο η Τουρκία όσο και η Ρωσία έχουν δείξει ότι βάζουν πρώτα το συμφέρον και μετά το διεθνές δίκαιο και τα ρέστα.
 
Καλή χρονιά παίδες!
Δεν υπάρχει κανένα νομικό παραθυράκι για πτήσεις σε μη αναγνωρισμένο αεροδρόμιο, γιατί αν υπήρχε θα είχε ήδη γίνει.
Η προκήρυξη αφορά αεροδρόμια που θα προκύψουν μετά τη δυνητική επανένωση του νησιού, αν κ οπότε.
 
aakunz":1mfxplm1 said:
Επίσης, θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον, να μαθαίναμε εάν η ΥΠΑ της «ΤΔΒΚ» αναγνωρίζεται διεθνώς και εάν συνάπτονταν διακρατικές, αυτές θα ήταν μεταξύ ΤΔΒΚ ή Τουρκίας με τη Ρωσία.

Πράχτορα, μπορείς να διαβάσεις αυτήν την υπέροχη νομική ανάλυση με τίτλο "Air Traffic with Non-Recognised States: the Case of Northern Cyprus" όπου περιγράφεται ακριβώς τι ισχύει και γιατί.
http://users.ox.ac.uk/~sann2029/FCO_Pap ... Talmon.pdf

Και για να απαντήσω σε αυτό που ρωτάς: η ΤΔΒΚ δεν μπορεί να υπογράψει διακρατικές αεροπορικές συμφωνίες αφού δεν αποτελεί αναγνωρισμένο κράτος και έτσι δεν μπορεί να γίνει μέλος του ICAO. Όπως σίγουρα ξέρεις (το γράφω προς πληροφόρηση όλων) το ECN δεν θεωρείται διεθνές αεροδρόμιο, ούτε επίσημο border crossing. Η δε συγχωρεμένη KTHY ήταν ιδιωτική τουρκική εταιρεία και τα αεροσκάφη της είχαν τουρκικό reg.

Επίσης, να υπενθυμίσω στους φίλους που μίλησαν για απευθείας πτήσεις μεταξύ Ρωσίας και ECN, ότι θα μας πιάσουν στον ύπνο (βάζοντας και την απαραίτητη σάλτσα για καταπάτηση διεθνούς δικαίου κλπ) ότι η είδηση που έγινε αφορμή για τη συζήτησή μας αφορά μόνο στο LED και την 7η ελευθερία, και ότι στον κατάλογο που δημοσιεύτηκε απουσιάζει... η Τουρκία. :mrgreen:

Όλα καλά, σύντροφοι, δεν κινδυνεύει κανείς. :banana:

Όσο για το φαινομενικά παράδοξο του αποκλεισμού LCA και PFO, εικάζω ότι έγινε επειδή θέλουν να κρατήσουν το μονοπώλιο της Aeroflot (ή/και της S7 μελλοντικά) στις απευθείας πτήσεις προς Κύπρο από LED ώστε να μην μπουν "ξένοι" στη γραμμή (π.χ. η A3).
 
Top