Τέλος αλλαγής ονόματος 198 ευρώ!!

Χωρίς να θέλω να την υπερασπιστώ , οφείλω να γράψω ότι είναι ξεκάθαρη ως προς την πολιτική της.

Η αλλαγή ονόματος κοστίζει :

:arrow: 0€ , δωρεάν δηλαδή αν κάποιος διαπιστώσει το λάθος του από την στιγμή που έκδωσε το εισιτήριο μέχρι και 2 μέρες μετά.

:arrow: 110€ αν γίνει μέσω της ιστοσελίδας της Ryanair - Live Chat μετά από την τρίτη ημέρα που έχει αγοραστεί το εισιτήριο έως και μια μέρα πριν πετάξει ο επιβάτης.

:arrow: 160€ όταν ο επιβάτης εμφανιστεί στο αεροδρόμιο με λάθος όνομα. Καθώς όμως η πτήση που ανέφερες είναι εσωτερικού, υπόκεινται σε ΦΠΑ, έτσι προκύπτει και το τελικό ποσό που κατέβαλε 198,40€.

Καλό είναι να ελέγχουμε τα εισιτήρια μας πριν πάμε στο αεροδρόμιο για να δούμε την ημερομηνία, την ώρα της πτήσης καθώς και τα προσωπικά μας στοιχεία ότι είναι σωστά γραμμένα.

Ας γίνουμε υπεύθυνοι των πράξεων μας. . . Σίγουρα την επόμενη φορά, με οποιαδήποτε εταιρεία και να πετάξεις @konstantina4 θα ελέγχεις διπλά τα στοιχεία.

Τέλος, δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις τα χρήματα σου πίσω, ούτε με καταγγελία, δικηγόρους και τα συναφή. Η Ryanair είναι μια μεγάλη εταιρεία και έχει διασφαλίσει τέτοιου είδους κινήσεις.
 

Attachments

  • 2020-01-07.png
    2020-01-07.png
    56,4 KB · Προβολές: 1.529
Μέσω τσατ μπορείς εύκολα και απλά μέσα σε λιγότερο από πέντε λεπτάκια να αλλάξεις όνομα, τώρα πως και δεν προσέξατε ότι το εισιτήριο σας δεν έφερε καν όνομα παρά μόνο το Κα. (κυρία) στην θέση του ονόματος...άλλη φορά προσεχτικά.
 
konstantina4":15sqsca1 said:
Σας ευχαριστώ...Υπάρχει κάποιος που έζησε κάτι παρόμοιο και πήρε χρήματα πίσω με κάποιον τρόπο? Twitter δεν έχω καν

Δυστυχώς δε μπορείς να πάρεις χρήματα πίσω. Για να ολοκληρωθεί η κράτηση έκανες κλικ στο τετραγωνάκι που έγραφε:

Code:
Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους και τις Προϋποθέσεις Μεταφοράς, τους Όρους Χρήσης του ιστότοπου και τη Δήλωση περί απορρήτου.

Το άν δεν το διαβάσατε (όπως κάνουμε οι περισσότεροι), αυτό δεν την αφορά τη Ryanair.

Επίσης, αν βάλατε μόνο το επίθετο, σημαίνει ότι οποιαδήποτε είχε το ίδιο επίθετο, θα μπορούσε να πάει. Οπότε, ναι, καλά έκανε η Ryanair και επέβαλε τη χρέωση, στη συγκεκριμένη πάντοτε περίπτωση.
 
Το θέμα εδώ δεν νομίζω οτι είναι αν η Ryanair έχει τα 160Ε στους όρους της, σαφώς και τα έχει γιατι ο/η υπάλληλος δεν θα το χρέωνε αλλιώς.

Το θέμα είναι μάλλον ''ηθικό'' και έχει να κάνει με το λάθος και την ανοχή σε αυτό, που οι περισσότερες εταιρείες διορθώνουν δωρεάν. Δεν είναι οτι η πεθερά του μελους αποφάσισε να μην πετάξει και έστειλε την ξαδέρφη της, είναι ότι η Ryanair εκμεταλεύεται τους πελάτες της με (πολύ) κακοπιστο τρόπο, ανθρώπους που ίσως δεν έχουν ξαναταξιδεψει ή δεν ταξιδευουν συχνά και η απάντηση κατά την γνωμη μου δεν μπορεί να είναι ''πρόβλημα σου'' (για να μην πω το πιο βαρύ που όλοι σκεπτόμαστε). Μιλάμε για μια εταιρεία με πολύ βεβαρημένο παρελθόν, από τα εργασιακά μέχρι να πάει επιβάτες στην Ρουμανία αντί της Θεσσαλονίκης/Καβαλας για να μην χαλάσει το πρόγραμμα της. Η συγκεκριμμένη εταιρεία παραβαίνει κατ'επαναληψιν τους κανονισμούς (βλεπε καθυστερήσεις και αποζημιώσεις) και αν δεν λειτουργούσε σε ένα περιβάλλον ανοχής η ίδια, σήμερα ίσως να μην υπήρχε.

Εγώ θα πρότεινα να πάρεις ένα τηλέφωνο στην Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης 2821092306 και να δεις αν μπορεί να θεωρηθεί αισχροκέρδια ή αν μπορεί να γκρουπαριστεί με άλλα παράπονα καταναλωτών (που είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν).
 
Πάντως να αναφέρω ότι είχε δηλωθεί κ η ημερομηνία γέννησης της στο check in οπότε ήταν φανερό ότι είχε γίνει λάθος κ δεν ταξίδευε κάποιος άλλος με το ίδιο επιθετο. Οκ συμφωνώ,έγινε λάθος,αλλά 198 ευρώ είναι πολύ μεγάλο ποσό,ας ήταν ένα 50 η ποινή.
 
Από όσον γνωρίζω καμία εταιρία δεν το αλλάζει δωρεάν το λάθος στο όνομα εκτός ίσως αν έχεις πληρώσει τον ακριβό ναύλο που έχει δωρεάν αλλαγές. Όλες έχουν χρεώσεις απλά έγκειται σε τι υπάλληλο θα πέσεις και αν αυτός θέλει να πάει με το γράμμα του νόμου. Το ίδιο συμβαίνει στις διαστάσεις χειραποσκευών, στο βάρος της βαλίτσας που δίνεις κλπ
Όπως πολύ σωστά είπε ο Greg CHQ αλλά και ο Aakunz όταν κλείνουμε αεροπορικό εισιτήριο προσέχουμε 2-3 σημαντικά πράγματα, σε όλες τις εταιρίες και με οποιαδήποτε πολιτική χρεώσεων έχουν. Τριπλοτσεκάρουμε τα στοιχεία που έχουμε γράψει και τις ημερομηνίες πριν πατήσουμε το τελικό οκ για την πληρωμή. Δεν γίνεται να συζητάμε ότι φταίει η κακιά RyanAir ή η απαράδεκτη Aegean ή οποιαδήποτε άλλη που δεν μας έκανε το χατήρι να παραβλέψει το λάθος μας και να μας το περάσει στο τσάμπα ή με ένα εικοσαρικάκι. Και στο κάτω κάτω αν δεν μας αρέσει κάποια χρέωση λάθους και ξέρουμε ότι μπορεί να υποπέσουμε σε λάθος κάποια στιγμή, διαλέγουμε άλλη εταιρία που όμως μπορεί να έχει διπλάσια τιμή στο εισιτήριο. Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση έγινε ένα αρκετά μεγάλο λάθος γιατί όπως ειπώθηκε αν βάλατε μόνο το επίθετο, σημαίνει ότι οποιαδήποτε είχε το ίδιο επίθετο, θα μπορούσε να πάει. Άρα θα μπορούσε να γίνει και επί τούτου από κάποιον. Δεν είναι ότι αντί για "Aikaterini" έγραψε "Katerina" που είναι κάτι πιο απλό και ίσως πιο κατανοητό από τον εκάστοτε υπάλληλο της εταιρίας. Και το ότι είχε δηλωθεί ημερομηνία γέννησης δεν λέει τίποτα αφού το τσεκ ιν μπορεί να γίνει και τελευταία στιγμή ενώ το εισιτήριο κλείνεται ακόμα και μήνες πριν.

Τέλος την προτροπή του να πάρεις τηλέφωνα στην προστασία καταναλωτών ή οπουδήποτε αλλού τη θεωρώ λάθος. Τι σημασία έχει αν κάποια στιγμή μια πτήση πήγε αλλού αντί για αλλού ή ότι πχ κάποιες πτήσεις είχαν πολύωρη καθυστέρηση κλπ. Η πολιτική της εταιρίας στο λάθος όνομα είναι αυτή, το γνωρίζουν οι περισσότεροι και άρα προσέχουν μην κάνουν λάθος, τα εισιτήρια είναι φτηνά γι αυτό και έχει μεγάλες πληρότητες και από τη στιγμή που τσεκάρεις ότι συμφωνείς με όλα τελειώνει κάπου εκεί το στόρι. Αισχροκέρδεια είναι και να χρεώνεται η χωριάτικη 50 ευρώ στη Μύκονο αλλά πριν παραγγείλεις οφείλεις να κοιτάξεις τον κατάλογο και όχι στο τέλος του γεύματος να κάνεις φασαρία για απαράδεκτες τιμές.
 
Δεν συμφωνώ, υπάρχει πάντα κ ο επιβάτης που ταξιδεύει σπάνια,δεν τα γνωρίζει όλα αυτά. επιμένω 198 ευρώ είναι τεράστιο ποσό,πέρα από κάθε λογική.
 
Ο επιβάτης που ταξιδεύει σπάνια οφείλει να διαβάσει τους όρους και τις χρεώσεις της εκάστοτε εταιρίας. Δεν πατάει απλά ένα "Έχω διαβάσει τους όρους και συμφωνώ σε όλα" χωρίς να έχει διαβάσει τίποτα και απλά μπήκε να κλείσει ένα φτηνό εισιτήριο σε 3'
 
Νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε ότι από ηθικής άποψης, το να χρεώνει η εταιρία 198 ευρώ για αλλαγή ονόματος είναι απαράδεκτο.
Αλλά το μόνο που μετράει είναι η νομική άποψη, κι αυτή είναι 100% με το μέρος της εταιρίας.

Συμβουλή προς την… παθούσα: Ξέχνα τα περι προστασίας καταναλωτών, δικηγόρων, κλπ. Το μόνο που θα συμβεί είναι (στην καλύτερη περίπτωση) να χάσεις το χρόνο σου και την ηρεμία σου. Πες ότι έχασες τα λεφτά και (καλόπιστα το λέω) πάρε το μάθημά σου ώστε την επόμενη φορά να μην ξανασυμβεί. Από τα λάθη μας μαθαίνουμε, όλοι.
 
125 ευρώ για Θεσσαλονίκη Χανιά δεν είναι κ τόσο φτηνό, αντιθέτως.και οκ κάθε εταιρεία έχει τους όρους της αυτό δεν σημαίνει ότι οι όροι είναι και λογικοί!!!!!!!!η ryanair σίγουρα τρίβει τα χέρια της πάντως με κάτι τέτοια.το ληγω εδώ εγώ προσωπικά δεν έχει νόημα η αντιπαράθεση.
Ευχαριστώ πάντως για τις πληροφορίες
 
Top