Ραδιοβοηθήματα

  • Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Και όμως είναι γιατί μειώνει το κόστος κτήσης-λειτουργίας, ενώ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αποδώσει έσοδα για την κάλυψη των λειτουργικών του εξόδων. Τελικά με μια καλή πολιτική (που βέβαια είναι δύσκολο να έχει η ΥΠΑ) θα μπορούσε μέχρι και να βγάζει κέρδη.
 
Αποσπάσματα από τις δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών Χρ. Σπίρτζη, στο περιθώριο του 7ου European Aviation Conference που διεξήχθη στην Αθήνα. «Είναι εφιαλτική η στιγμή το να σου λένε, από ευρωπαϊκή χώρα, δε συντηρούμε το αεροπλάνο που κάνει τις πιστοποιήσεις των ραδιοβοηθημάτων».
Γιατί άραγε έγινε αυτό? Μήπως δεν είχαμε χρήματα να πληρώσουμε το κόστος της συντήρησης? Καλά μας δωρίσανε τα α/φη (είπαμε αποκτήθηκαν με χρήματα της ΕΕ) τα χρήματα όμως που εισπράττουμε από την καλή λειτουργία των ραδιοβοηθημάτων δεν αρκούν για την συντήρηση των πτητικών μέσων?
«Η διαφορά των 36 εκατομμυρίων θα πάει ούτε σε μαύρες τρύπες, ούτε σε χρέος, ούτε πουθενά αλλού. Θα πάει για να στηρίξει τις πραγματικές άγονες γραμμές, τους ανθρώπους που χρειάζονται στις περιοχές τους να έχουνε σύνδεση. Θα πάει δηλαδή σε προμήθεια ελικοπτέρων και πτητικών μέσων, προκειμένου να σπάσουμε την απομόνωση σε μικρά νησιά. Ήδη τρέχει ο διαγωνισμός της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για τρία ελικόπτερα, με χρήματα που εξοικονομήθηκαν από αυτούς ακριβώς τους πόρους».
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, η ΥΠΑ θα γίνει ιδιοκτήτης α/φων και ελικοπτέρων και θα αποκτήσει Άδεια Αερομεταφορέα και Συντηρητή πτητικών μέσων? Θα είναι Ελέγχων και Ελεγχόμενος?
 
Δεν κατάλαβες καλά (πάλι)...
Άδεια αερομεταφορέα ή/και συντηρητή παίρνουν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους τομείς αυτούς και έχουν έσοδα από τη δραστηριότητά τους.
Η ΥΠΑ είναι κρατική υπηρεσία, δεν χρειάζεται τέτοιες άδειες. Η ΠΑ που αυτή τη στιγμή κάνει αεροδιακομιδές έχει άδεια αερομεταφορέα; Οι οργανισμοί αυτοί έχουν εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας και ελέγχου.

Δεν ξέρω τι ακριβώς θέλει να κάνει η ΥΠΑ με τα μέσα που θέλει να αγοράσει, φαντάζομαι να καλύψει κοινωνικές ανάγκες σε πολύ απομονωμένες περιοχές απο τα λεγόμενα του υπουργού.
Το να διαθέτει η ΠΑ Super Puma ή C 130 για να μεταφέρει έναν τραυματία είναι σπατάλη και έξοδο που δεν μπορεί να καλυφθεί απο επιδοτήσεις (οι στρατιωτικοί οργανισμοί δεν επιδοτούνται στην ΕΕ). Η ΥΠΑ όμως μπορεί να απορροφήσει κονδύλια για αυτό το σκοπό.
 
Φίλε Nonta, μπορεί να κάνω λάθος. Γνωρίζω όμως ότι όποιος ασκεί πτητική δραστηριότητα πρέπει να έχει Άδεια και ειδικά όταν μεταφέρει επιβάτες και ειδικότερα επιβάτες με κόμιστρο. Πρέπει να συντηρεί με συγκεκριμένη διαδικασία τα α/φη του και να ασφαλίζει και τους επιβαίνοντες. Τώρα μιας και το ανέφερες, για ψάξε να βρεις αν οι πολίτες που επιβαίνουν σε Στρατιωτικό πτητικό μέσο είναι ασφαλισμένοι και αν έχουν δικαίωμα να επιβαίνουν. όταν γίνει κάποιο ατύχημα τότε θα αποκαλυφθούν πολλά. Αυτά και για όποιον άλλον κατάλαβε.
 
Σωστά ολα αυτά που γράφεις, αλλά αφορούν ιδιώτες και οχι το κράτος.
Οι επιβαίνοντες σε στρατιωτικά μέσα δεν ασφαλίζονται απο τον φορέα όπως στις αεροπορικές εταιρείες, αλλά απο τον οργανισμό που ενδεχομένως τους καλύπτει ασφαλιστικά (πχ ΙΚΑ) στο βαθμό που τους καλύπτει. Την άδεια για την επιβίβαση τους τη δίνει ο φορέας (ΠΑ, ΠΣ, ΥΠΑ κλπ).
Κάποιος που κινδυνεύει άμεσα η ζωή του (ναυαγός, τραυματίας, έχει πάθει εγκεφαλικό κλπ), το τελευταίο που τον ενδιαφέρει είναι αν είναι ασφαλισμένος απο το μέσον που θα χρησιμοποιηθεί για τη σωτηρία του.
Ατύχημα θανατηφόρο έχει γίνει παλαιότερα, (το ελικόπτερο του ΕΚΑΒ) και δεν θυμάμαι να μπήκαν τέτοια θέματα.

Έχουμε ξεφύγει όμως πολύ από το θέμα ραδιοβοηθήματα...
 
RDS (ρόδος) εχτές & KPC (Κάρπαθος) σήμερα το G-GNSS.
Α, και τώρα πάει για SIT.
 
Τα τελευταία χρόνια στην 112 ΠΜ (Ελευσίνα) παρουσιάζουν στις εκθέσεις ένα vintage όργανο για έλεγχο VOR και ILS. Πρόκειται για το NAV-750B της IFR, Inc.

Σχετική φωτογραφία: IFR NAV-750B από την φετεινή έκθεση στο υπόστεγο του ΚΕΑ.
 
Το Cessna Citation της ΥΠΑ επέστρεψε μετά την αναβάθμιση των avionics και πλέον εκπέμπει κανονικά ADS-B.

Σήμερα κάνει έλεγχο στα ραδιοβοηθήματα της Καλαμάτας, φαίνεται στο AirNav Radarbox αλλά είναι BLOCKED στο FlightRadar24.
 
Φαίνεται και στο "δικό μας" site ...
Σήμερα έκανε έλεγχο και στα ραδιοβοηθήματα του Αραξου.
 

Attachments

  • HCAA-Testing.jpg
    HCAA-Testing.jpg
    337,5 KB · Προβολές: 680
Τις επόμενες τρεις ημέρες ένα Diamond DA42 της Flight Calibration Services Ltd θα κάνει πτήσεις ελέγχου των ραδιοβοηθημάτων ILS Ρόδου και Αθηνών και ίσως KEA VOR.
 
Top