Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μόνο της Κύπρου σας φαίνεται παράδοξο; Το ότι η Ελλάδα έμεινε απέξω απτην συμφωνία αυτή δεν φαίνεται περιεργο σε κανεναν παρόλο που η μόνη σύνδεση που έχουνε είναι της Α3 κ κάποια τσάρτερ το καλοκαίρι;
 
Μπορείς να μας αποκαλύψεις γιατί αυτό θα έπρεπε να μας φανεί περίεργο;
 
spotterakis":3sez2scz said:
Μόνο της Κύπρου σας φαίνεται παράδοξο; Το ότι η Ελλάδα έμεινε απέξω απτην συμφωνία αυτή δεν φαίνεται περιεργο σε κανεναν παρόλο που η μόνη σύνδεση που έχουνε είναι της Α3 κ κάποια τσάρτερ το καλοκαίρι;

η αλήθεια είναι δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου...

Τέτοιες συμφωνίες αλλάζουν τρεις και λίγο, δεν είναι μια συμφωνία που ισχυει για παντα.
 
OveLix":3cjk3vi7 said:
Μπορείς να μας αποκαλύψεις γιατί αυτό θα έπρεπε να μας φανεί περίεργο;

Γιατι υποτιθεται ειμαστε μια απο τις σημαντικες αγορες για τον ρωσικό τουρισμο τοσο στην θερινη περίοδο αλλα και με year round καλυψη σε ATH,SKG και η Αγ.Πετρουπολη εχει δυναμική και στην ελληνική τουριστική αγορα, η οποία αν ανοιξει και στις LCC θα δώσει ώθηση στην κίνηση εκατέρωθεν..Ο,τι δλδ έγινε με TLV,AMM και κάτι που είναι εν εξελίξει σε Γεωργία,Αρμενία ..Εντουτοις, no Greece..

Τωρα βεβαια αν αργότερα αλλάξει αυτό, οπως λεει και ο TASOS, και μπει και η Ελλάδα στο παιχνίδι θαναι ευχής έργον..
 
Από τη διαύγεια, η FR φαίνεται να πήρε δικαιώματα από Ελλάδα (ATH,SKG) για διάφορες πόλεις της Ουκρανίας (LWO, HRK, ODS, KHE :!: )
 
Ένα γρήγορο σχόλιο σχετικά με εταιρείες εκτός ΕΕ που όμως έχουν δικαίωμα μεταφοράς Ρ2Ρ εντός Σένγκεν, (για να μην ανοίγω νέο θέμα.) Πιο συγκεκριμένα:

Σε αναζήτησή μου για πτήση Μαδρίτη-Ζάγκρεμπ, μου εμφανίστηκε και το δρομολόγιο MAD-FRA-ZAG, με το πρώτο σκέλος να είναι η LA704 απο Σαντιάγκο για Φρανκφούρτη με στάση στη Μαδρίτη.
Αυτό είναι ουσιαστικά το ίδιο που έκανε και η Air China με το Αθήνα-Μόναχο;
Υπάρχει κάπου μία λίστα σχετικά με το ποιές παρόμοιες πτήσεις εκτελούνται εντός ΕΕ αυτή τη στιγμή;
 
Λόγο της ημέρας αναρωτιέμαι αν είναι τόσο αδιάφορη η προοπτική για εποχικές πτήσεις προς TZX κυρίως και AYT, που δεν τα εκτελεί η TK αλλά και η έλλειψη ενδιαφέροντος για charters απο ελληνικές εταιρείες. Έχει κόσμο που πάει με λεωφορεία στη Τραπεζούντα και τρώει τόσο πακέτο.
Καλό το Greek summer αλλά και η διαφοροποίηση δεν είναι άσχημη. Μου κάνει εντύπωση που η Α3 κάνει το ADB και το έχει κρατήσει κιόλας. Τα IST-JMK πάλι τα έχει φάει η μαρμάγκα. Εδώ εχει από ME για JMK και JTR και δεν εχει από IST!

Χρόνια πολλά κιόλας :)
 
Η ΑΠΑ έχει καλέσει εταιρείες για να αναλάβουν πτήσεις από Ελλάδα προς Σαουδική Αραβία, Λίβανο και Λιβύη.

Πρόσκληση και Πίνακας για Σ. Αραβία/Λίβανο
Πρόσκληση και Πίνακας για Λιβύη

Ενδιαφέροντα στοιχεία:
:arrow: Η GQ έχει πάρει δικαιώματα για το Χανιά-Τρίπολη (όπως και η Α3 για το Αθήνα-Τρίπολη) απλά ακόμα δεν έχουν πραγματοποιηθεί οπότε ίσως γιαυτό η ΑΠΑ επαπροκηρύσσει. Η διακρατική στη συγκεκριμένη περίπτωση προβλέπει διορισμό μόνο εθνικών αερομεταφορέων (και όχι κοινοτικών).

:arrow: Η Σ. Αραβία παρουσιάζει ενδιαφέρον, διότι μπορεί να διοριστεί και κοινοτικός μεταφορέας. Για παράδειγμα, η Wizz που έχει αρχίσει επέκταση στη Σ. Αραβία μπορεί να εκτελέσει πτήσεις. Βάσει του παραπάνω πίνακα φαίνεται να υπάρχει ένα όριο στις 21 εβδομαδιαίες συχνότητες (επί του παρόντος και στο peak του προγράμματος η Α3 έχει 3 συχνότητες για JED και 4 για RUH οπότε σίγουρα υπάρχει περιθώριο).
 
To Θεσσαλονίκη -Βηρυττό με FR που κολλάει και το βάλανε, αφού η FR δεν πετάει ΒΕΥ?
 
Top