Airbus News

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Το Α320 έγινε το εμπορικότερο αεροσκάφος όλων των εποχών.

Η οικογένεια του Α320 έφτασε τον Οκτώβριο τις 15.193 παραγγελίες και ξεπέρασε για πρώτη φορά στην ιστορία τις συνολικές παραγγελίες της οικογένειας του 737 (15.136).

Το πραγματικά ενδιαφέρον είναι ότι η Airbus έφτασε σε αυτό το νούμερο με πρώτες παραγγελίες από το 1981 (παραδόσεις από το 198:cool:, ενώ η Boeing από το 1965 (παραδόσεις από το 1967).

Για όσους κρατάνε σκορ, στα deliveries προηγείται ακόμα η Boeing (10.563 έναντι 9.086).

Πηγή και νουμεράκια από εδώ (και από λίγη Wiki)
https://simpleflying.com/airbuss-a320-n ... oeing-737/
https://www.businessinsider.com/airbus- ... 37-2019-11
 
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου στις 2 Δεκεμβρίου δήλωσε ότι η πλευρά της ΕΕ δεν κατόρθωσε να αποδείξει ότι η Γερμανική και η Βρετανική επιδότηση για τα A380 και A350 έχουν αποσυρθεί πλήρως.
Η πλευρά της ΕΕ άσκησε έφεση στις 6 Δεκεμβρίου.

https://www.flightglobal.com/news/artic ... us-462757/
 
Τελευταία νέα για την Airbus από το Bloomberg:

-Η Airbus έχει στόχο να παραδώσει συνολικά 860 αεροσκάφη μέσα στο 2019 (20 λιγότερα από την αρχική της πρόβλεψη). Κάθε αεροσκάφος που δεν παραδίδεται έχει επίπτωση στα κέρδη περί τα $11 εκατ.
-Η γραμμή παραγωγής των Α320/21 είναι fully booked μέχρι το 2024 με 6.193 παραγγελίες.
-Το 321neo αποδεικνύεται υπερβολικά δημοφιλές. Ενώ στην προηγούμενη γενιά το 321 αντιπροσώπευε το 10% των παραγγελιών της οικογένειας, στα neo αντιπροσωπεύει το 40%.
-Η γραμμή παραγωγής βγάζει 60 αεροσκάφη τον μήνα και είναι στα όριά της. Ο στόχος για 63/μήνα θα επιτευχθεί το 2021.
-Τα μεγαλύτερης εμβέλειας 321neo υποκαθιστούν στα δρομολόγια κάποια ακριβότερα και παλαιότερα widebodies.
-Υπολογίζεται ότι τα έσοδα από την πώληση single-aisle αεροσκαφών θα αντιπροσωπεύουν σύντομα το 75% των εσόδων της Airbus, από 50% που ήταν στο παρελθόν.
 
Τελικά η Airbus παρέδωσε 863 αεροσκάφη μέσα στο 2019.
Φέτος είχε 768 net orders (1.131 gross), και ξεπέρασε τις 20.000 παραγγελίες σε όλη την ιστορία της.
Το backlog είναι 7.482 αεροσκάφη (περίπου τα 6.000 είναι Α320/1neo).
 

Attachments

  • Screen Shot 2020-01-10 at 19.49.53.png
    Screen Shot 2020-01-10 at 19.49.53.png
    400,3 KB · Προβολές: 3.197
H Airbus ανακοίνωσε ότι το Airbus Beluga XL μπήκε κανονικά σε υπηρεσία στις 9 Ιανουαρίου.
https://www.airbus.com/newsroom/press-r ... fleet.html

Καλοτάξιδο :great:

Τα πέντε A300-600ST θα συνεχίσουν να πετούν παράλληλα με τον νέο τύπο (θα κατασκευαστούν συνολικά έξι XL), έως ότου αρχίσουν να αποσύρονται το 2021 έχοντας συμπληρώσει 25 χρόνια υπηρεσίας.
 

Attachments

  • Screen Shot 2020-01-13 at 16.33.15.png
    Screen Shot 2020-01-13 at 16.33.15.png
    334,2 KB · Προβολές: 2.922
Η Airbus θα δημιουργήσει γραμμή τελικής συναρμολόγησης των Α321 στην Τουλούζη, στον χώρο που θα ελευθερώσει το Α380, από τα μέσα του 2022 (το τελευταίο Α380 θα βγει από το εργοστάσιο στα μέσα του 2021).

Μέχρι στιγμής, τέτοια γραμμή για τα Α321 υπάρχει στο Αμβούργο και στην Αλαμπάμα.

Η κίνηση έρχεται ως αποτέλεσμα της εξαιρετικής δημοφιλίας του Α321 (πάνω από 3.200 παραγγελίες), αντιπροσωπεύει περίπου το 45% των συνολικών παραγγελιών της οικογένειας των neo.
https://www.airbus.com/newsroom/press-r ... louse.html
 
Airbus αντιμέτωπη με ένα υπέρογκο πρόστιμο ύψους 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων μετά την διεξαγωγή μιας τριετούς έρευνας γύρω από καταγγελίες για δωροδοκίες και διαφθορά στις πωλήσεις αεροσκαφών τζετ.

http://www.airnews.gr/2020/01/29/%cf%80 ... bd-%ce%b1/

Η Jetblue θα ενοικιάσει 4 Α321-200 καθώς θα παραλάβει μόνο 11 από τις 14 προγραμματισμένες παραλαβές Α321neo για το 2020, η εταιρεία πετά 6 Α321neo

https://www.ch-aviation.com/portal/news ... neo-delays

H AerLingus επίσης έχει πρόβλημα παραλαβών Α321LR καθώς έχει παραλάβει μόνο 3 από τα 6 που θα έπρεπε να είχε παραλάβει το 2019.

https://simpleflying.com/aer-lingus-a321lr-delays/
 
H Airbus συμφώνησε να καταβάλει πρόστιμο ύψους 3,6 δισεκατομμυρίων για τη διευθέτηση της υπόθεσης δωροδοκία σε αρκετές χώρες. Μετά από εκτεταμένη έρευνα τριετούς διάρκειας. Η έρευνα κάλυψε πάνω από 1.750 συνεργάτες που είχαν προσληφθεί από την Airbus ως επιχειρηματικοί εταίροι(μεσάζοντες),από αυτούς 110 ήταν ιδιαίτερα επιβαρυντικοί.

https://www.flightglobal.com/news/airbu ... 88.article
 
Top