Qatar Airways

  • Thread starter gonzo
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Μετά τα επεκτατικά σχέδια της ΤΚ και την αντεπίθεση της ΕΤ στην Αφρική, μπαίνει στο παιχνίδι και η QR καθώς σχεδιάζει να αγοράσει το 49% της WB, ελπίζω οι νέοι επενδυτές να διορθώσουν τα προβλήματα της εταιρείας με τις καθυστερήσεις. Με την WB θα μπορεί να πετά πάνω από την Σαουδική Αραβία και τα Εμιράτα καθώς τώρα λόγω του εμπάργκο κάνει τις πτήσεις της μακρύτερης διάρκειας.

https://www.flightglobal.com/strategy/q ... 44.article

κάτι ακούγεται με την TAAG ποιος θα είναι ο 3ος παίχτης την Αφρική;
https://internationalfinance.com/qatar- ... round-bid/
 

Attachments

  • Rwandair (Copy).jpg
    Rwandair (Copy).jpg
    75,4 KB · Προβολές: 1.310
Πολύ καλή προστασία των πληρωμάτων καμπίνας.
http://www.airnews.gr/2020/05/22/qatar- ... %b9%ce%b1/
Τώρα δεν θα απαιτείται καν καλή εμφάνιση. Κρίμα και είχανε ωραίες στολές.
 
Με μια κίνηση ματ, η Qatar αγόρασε 25 από τα πιο σύγχρονα αεριωθούμενα της δεκαετίας του '60 και η Boeing κάνει σαν τρελή από τη χαρά της που βρήκε κορόιδ... συγγνώμη πελάτη για να δώσει το πιο εξελιγμένο αεροσκάφος με συρματόσχοινα στον πλανήτη.

Με γεια και μπράβο τους.

Είμαι βέβαιος ότι οι Καταριανοί (και όχι μόνο) επιβάτες θα τρελαθούν από τη χαρά τους.

 
Με μια κίνηση ματ, η Qatar αγόρασε 25 από τα πιο σύγχρονα αεριωθούμενα της δεκαετίας του '60 και η Boeing κάνει σαν τρελή από τη χαρά της που βρήκε κορόιδ... συγγνώμη πελάτη για να δώσει το πιο εξελιγμένο αεροσκάφος με συρματόσχοινα στον πλανήτη.
Εγώ στο Άρθρο διαβάζω για 737 ΜΑΧ. Δεν γνωρίζω αν αυτά έχουν συρματόσχοινα αλλά σε άλλο Άρθρο διαβάζω για Β777-8
Boeing Launches 777-8 Freighter to Serve Growing Demand for Cargo, Enhanced Environmental Performance

 
Δεν ξέρω γιατί είναι έκπληξη η παραγγελία των 737, δεν υπήρχε άλλη επιλογή, εκτός αν ήταν μπλόφα ή τα βρουν με τους Γαλλογερμανούς. 25 α/φη για αυτό το επίπεδο εταιρείας δεν είναι κάτι τόσο αξιοσημείωτο, αυτές είναι παραγγελίες επιπέδου Aegean. Θυμίζω οι Άραβες της Air Arabia πήραν 120 κομμάτια ΝΕΟ και οι Ινδοί 300.

Με λίγα λόγια η Qatar θα πρέπει να βρει πιλότους 737, αφού το πλάνο ήταν να σχολάσει τα Α320 για χάρη των ΝΕΟ και αντί να μειώσει τους τύπους από 8 σε 4 που ήθελε, τώρα ουσιαστικά προσθέτει έναν ακόμα.

Και τι τύπο..; Ποιος δεν θέλει να κάνει 4-5 ώρες ταξίδι σε 737 όταν ο κύριος ανταγωνιστής σου βάζει 777 και Α380; Και όλα αυτά για την μπογια..
 
Πράγματι, δεν υπήρχε άλλη επιλογή και δεν υπάρχει καμία έκπληξη εδώ.

Ωστόσο, πρόκειται για MΟU και όχι για παραγγελία. Θα δούμε πότε θα υπογράψουν (και αν) την κανονική παραγγελία. Υπάρχει ακόμα η άποψη ότι μπορεί να τα ξαναβρούν με την Airbus.

Πάντως, όπως διαβάζω, τα ΜΑΧ δεν ταιριάζουν ούτε με τα μέχρι πρότινος σχέδια της QR για ανάπτυξη ούτε με την εικόνα του premium προϊόντος που θέλει να περάσει. Συν τα ζητήματα που μόλις αναφέρθηκαν και προκύπτουν από την ένταξη ενός ακόμα τύπου στον στόλο.

Για να μην αναφέρουμε τη δύσκολη θέση στην οποία βρίσκεται να εξαρτάται πλέον αποκλειστικά από έναν κατασκευαστή χάνοντας έτσι όλη την διαπραγματευτική της ικανότητα σε κάθε αγορά στο εξής.
 
Σε συνέχεια του προηγούμενου ποστ, φαίνεται ότι η "παραγγελία" (δλδ το MOU) της QR για τα ΜΑΧ μάλλον έχει λήξει/ακυρωθεί.

Η QR επικαλέστηκε το MOU στη δίκη για τα Α350 στο Λονδίνο. Η Airbus ζήτησε το MOU (αφού έγινε στοιχείο της δίκης) και η ερμηνεία της από την ανάγνωση είναι ότι σήμερα το MOU έχει λήξει και δεν ισχύει πια.

Ούτε η QR ούτε η Boeing έχουν σχολιάσει έκτοτε.

 
Σε συνέχεια της συνέχειας του προηγούμενου ποστ, η Qatar αναβίωσε το MOU και το έκανε firm order.

Η Qatar παραγγέλνει 25 ΜΑΧ 10 (και 25 σε option). State of the art και μπράβο τους.



Όπως έχουμε ξαναπεί, αναμενόμενη εξέλιξη μετά τις περιπέτειες με την Airbus.
 
Whoa!

Σύμφωνα με το Reuters, η Airbus ακύρωσε το υπόλοιπο της παραγγελίας των Α350 (19 αεροσκάφη) και παύει πλέον να έχει στο backlog της παραγγελίες από την Qatar.


Το ενδιαφέρον (και παράξενο) είναι ότι η Qatar εξακολουθεί να πετάει τον τύπο. Έχει καθηλώσει περίπου 20 αεροσκάφη, αλλά πετάει κανονικά άλλα 30. Πώς γίνεται να καθηλώνει ο regulator συγκεκριμένα αεροσκάφη για "κατασκευαστικό πρόβλημα" αλλά τον τύπο όχι;

Η περίπτωση μοιάζει (αλλά και διαφέρει αρκετά) με εκείνη του 787 όπου η FAA απαγορεύει τις παραδόσεις των 787 λόγω σοβαρών κατασκευαστικών προβλημάτων, αλλά τα περίπου 1.000 αεροσκάφη πετούν κανονικά.
 
Απ'ότι φαίνεται τα έχει καθηλώσει μόνη της η Qatar, δεν βλέπω η CAA του Qatar να έχει εκδώσει AD.

Πώς γίνεται να καθηλώνει ο regulator συγκεκριμένα αεροσκάφη για "κατασκευαστικό πρόβλημα" αλλά τον τύπο όχι;
AD μπορεί να εκδοθεί κατά τύπο και μοντέλο αλλά να εξαιρεί συγκεκριμένα αεροσκάφη (π.χ. A319 all models except those that have modification X in production)
 
Top