LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Χωρις να ειμαι ειδικος, νομιζω πως δεν εχει καμια σχεση το να φτιαχνεις αεροδρομιο σε νεα εκταση απο το μηδεν και να προσπαθεις να κανεις επεκταση σε υφισταμενο με συγκεκριμενους χωρικους περιορισμους.
Υ.Γ Ακομα και ετσι, πιστεω πως στο SKG υπαρχει ΠΡΟΒΛΕΨΗ για φυσουνες μελλοντικα ΑΝ χρειαστει...
 
Ο ρόλος των φυσούνων είναι κατά κύριο λόγο η προστασία από τα καιρικά φαινόμενα.
Ένα συντριπτικά υψηλό ποσοστό θα χρησιμοποιεί το αεροδρόμιο τους μήνες όπου οι θερμοκρασίες κάτω από τον ήλιο είναι μονίμως πάνω από 40.
 
Αρκεί βέβαια να προβλέψουν να υπάρχει κλιματιστικό μέσα στη φυσούνα, αλλιώς οι θερμοκρασίες εκεί θα πιάνουν τους... 50, ειδικά αν πρόκειται για φυσούνες με τζάμια.

Παράδειγμα ο γυάλινος διάδρομος στο CGN που ενώνει το Terminal 1 με το Terminal 2 landside. Μέχρι πριν 3-4 χρόνια δεν υπήρχε κλιματισμός παρά μόνο στα Terminals. Ε, το καλοκαίρι ηταν προτιμότερο να περάσεις εκτός του κτιρίου παρά μέσω αυτού του διαδρόμου. :cool: Τώρα πλέον υπάρχει ευτυχώς κλιματισμός.
 
IATA/TASOS":2erd9qut said:
Εχω μια απορία και θα ήθελα τη βοήθεια σας και αν είναι εύκολο χωρίς ειρωνεία.
Στο Ηράκλειο, ώς το 2ο σε κίνηση της χώρας , κυρίως ένα βαριά 5μηνο τη θερινή σεζόν και κυρίως τσάρτερ πτήσεις με ένα πολύ μεγάλο ποσοστό πτήσεων καθαρά τουριστικού ενδιαφέροντος , το αεροδρόμιο θα εχει γεφυρες αποβίβασης/επιβίβασης.
Επειδή το θέμα έχει συζητηθεί και για το αεροδρόμιο Θες/νίκης για πιο λόγο δε θα έχει φυσούνες …. μπλα μπλα…. το Ηράκλειο που είναι καθαρά τουριστικό για πιο λόγο ?

Για να μπουν γεφυρες επιβιβασης (φυσουνες) σημαινει οτι μπροστα στο νεο αεροσταθμο (terminal) θα πρεπει να υπαρχει δαπεδο σταθμευσης. Στην Θεσσαλονικη δεν προβλεπεται επεκταση του δαπεδου σταθμευσης αεροσκαφων, τουλαχιστον σε αυτη τη φαση, αφου αυτο ηταν επαρκες. Μαλιστα, με την αλλαγη διαταξης των αεροσκαφων σε power-in/push-out που θα γίνει από φέτος, οι θεσεις σταθμευσης θα αυξηθουν κι αλλο. Επομενως, ενας νεος αεροσταθμος ο οποιος δεν θα εχει μπροστα δαπεδο σταθμευσης, δεν μπορει να εχει και φυσουνες. Τουλαχιστον σε αυτη τη φαση. Στο υπαχοντα παλι αεροσταθμο (ο οποιος θα εχει τα μισα gates του αεροδρομιου), δεν υπαρχει δυνατοτητα να μπουν εκ των υστερων φυσουνες.
 
teris3":7my63kvp said:
Χωρις να ειμαι ειδικος, νομιζω πως δεν εχει καμια σχεση το να φτιαχνεις αεροδρομιο σε νεα εκταση απο το μηδεν και να προσπαθεις να κανεις επεκταση σε υφισταμενο με συγκεκριμενους χωρικους περιορισμους.
Υ.Γ Ακομα και ετσι, πιστεω πως στο SKG υπαρχει ΠΡΟΒΛΕΨΗ για φυσουνες μελλοντικα ΑΝ χρειαστει...

και στα 2 αεροδρομια (το ένα σε νέο χώρο, το άλλο επεκταση) υπάρχουν δυνατότητες επέκτασεις και σχεδιασμού.

Για το θέμα με τα κλιματιστικα δεν το θεωρώ και τόσο ...πως να το πω ...παράδειγμα γιατι πολλές χώρες με υψηλές θερμοκρασίες εχουν αντίστοιχα αεροδρόμια.

@LEKPO1A Οσο για το δάπεδο στάθμευσης, από ότι ξερω στο νέο κτίριο θα έχει νέο δάπεδο και νεες θέσεις στάθμευσης.

Σας ευχαριστώ πάντως για τις ιδεες σας θα ήθελα και την άποψη μερικών ακόμα :)
 
Από όσο θυμάμαι, οι προδιαγραφές που έθεσε το δημόσιο για την επέκταση του αεροσταθμού στο LGTS δεν περιελάμβαναν φυσούνες.

Το Καστέλι θα διακινεί πάνω από 1,5 εκατ. επιβάτες τον μήνα το καλοκαίρι (ήδη το LGIR διακινεί από 1,1 έως 1,4 εκατ. επιβάτες τον μήνα στην περίοδο Ιούν.-Σεπτ.) και έχει σκοπό να φτάσει κάποτε τους 15 εκατ. επιβάτες ετησίως (το LGTS ελπίζει να φτάσει τους 10). Είναι φυσικό κι επόμενο το LGTL να είναι υψηλών προδιαγραφών, με όλα τα κομφόρ και δυνατότητες.
 
IATA/TASOS":trmslz3j said:
@LEKPO1A Οσο για το δάπεδο στάθμευσης, από ότι ξερω στο νέο κτίριο θα έχει νέο δάπεδο και νεες θέσεις στάθμευσης.

Όχι Τάσο. Δεν θα φτιαχτει νεο δαπεδο σταθμευσης στο SKG. Μπροστα στο νεο terminal (airside) θα υπάρχει μονο service road για τα λεωφορεια.
 
υπάρχει κάποιος λόγος που συνεχίζεται η συζήτηση για το SKG εδώ; έχει συζητηθεί άπειρες φορές αυτό, δεν καταλαβαίνω το κόλλημα αν το ένα αεροδρόμιο έχει φυσούνες και το άλλο όχι. Διαγωνισμός είναι;
 
Υπαρχει χάρτης που να δειχνει το ακριβες σημειο του νεου αεροδρομιου καθως και το χωροταξικο σχεδιο;
 
ptiseisA":2hyhgw1z said:
Τη μετεγκατάσταση του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης»-και τη δημιουργία νέου διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι ζήτησαν σήμερα κάτοικοι της Αλικαρνασσού με κινητοποίηση τους κατά την οποία ύψωσαν μπαλόνια, στα 50 μέτρα, σε μια προσπάθεια παρεμπόδισης των προσαπογειώσεων στο αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης». Η κινητοποίηση έγινε στην πλατεία του Αγίου Νικολάου και το ύψος που έφτασαν τα μπαλόνια ήταν στην ευθεία που ακολουθούν τα αεροσκάφη για την προσγείωσή τους. Πάντως, η λειτουργία του αεροδρομίου δεν επηρεάστηκε καθώς στη διάρκεια της κινητοποίησης από τις 11 το πρωί μέχρι τη 1 το μεσημέρι, είχε προγραμματιστεί μόνο μια απογείωση. Ο δήμαρχος της Αλικαρνασσού Βαγγέλης Σισαμάκης στην ομιλία του τόνισε ότι το αίτημά της δημοτικής αρχής και των κατοίκων της περιοχής, για την μετεγκατάσταση του αεροδρομίου, είναι ξεκάθαρο και επεσήμανε ότι περιμένει τις ενέργειες της κυβέρνησης μέχρι το Μάιο. Υπενθυμίζεται ότι μια μέρα νωρίτερα ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Μανόλης Κεφαλογιάννης, είχε ανακοινώσει ότι μέχρι το Πάσχα, αναμένεται κυβερνητικό κλιμάκιο στο Ηράκλειο για τις επίσημες εξαγγελίες, που θ’ αφορούν τη δημιουργία νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι, το οποίο θα είναι αυτοχρηματοδοτούμενο έργο.

Τι λέτε για αυτό ? Μάλλον η ιστορία με το Ελ. Βενιζέλος επαναλαμβάνεται.... :cry:

Πηγή άρθρου: ΑθηναΪκό πρακτορείο ειδήσεων

15 χρόνια μετά, το αεροδρομίο μολις ξεκινα να κατασκευάζεται.... Στην Ελλαδα κινουνται ολα τοσο αργά που μεχρι να σηκωσουμε το ενα ποδι, ο πληθυσμος της Τουρκιας αυξανεται.... κατα ενα εκατομμυριο ατομα. Μεχρι να ολοκληρωθει το αεροδρομιο στο Καστελλι, η Τουρκια θα εχει κατασκευασει αλλα 15 αεροδρομια στην Κων/πολη. Η κατασταση μας ειναι τραγικη.
 
Top