Το θέμα είναι ότι το καλοκαίρι θα έχει κόσμο, το χειμώνα όμως ;
OveLix":1ebtykpr said:Με δεδομένο ότι το LGIR εξυπηρέτησε 98.000 επιβάτες τον Ιανουάριο του 2019 και 104.000 επιβάτες τον Φεβρουάριο, η απόσταση που έχει να καλύψει ως το 1,4 εκατ. του Αυγούστου είναι τεράστια. Για αυτό και σε προηγούμενο ποστ αναφέρθηκε το «μερικό κλείσιμο τον χειμώνα» οπότε θα λειτουργούν όσες υπηρεσίες και χώροι χρειάζονται.
Όσο για τουριστική σεζόν τον χειμώνα στην Κρήτη, μου φαίνεται όνειρο θερινής (pun intended) νυκτός. Τι έχει να προσφέρει το νησί στον χειμερινό επισκέπτη εκτός από έρημα χωριά και κρύα θάλασσα;
Aris1979":q8c1u6r4 said:Ο ρόλος των φυσούνων είναι κατά κύριο λόγο η προστασία από τα καιρικά φαινόμενα.
Ένα συντριπτικά υψηλό ποσοστό θα χρησιμοποιεί το αεροδρόμιο τους μήνες όπου οι θερμοκρασίες κάτω από τον ήλιο είναι μονίμως πάνω από 40.
Kalamariotis":295mbvio said:ptiseisA":295mbvio said:Τη μετεγκατάσταση του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης»-και τη δημιουργία νέου διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι ζήτησαν σήμερα κάτοικοι της Αλικαρνασσού με κινητοποίηση τους κατά την οποία ύψωσαν μπαλόνια, στα 50 μέτρα, σε μια προσπάθεια παρεμπόδισης των προσαπογειώσεων στο αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης». Η κινητοποίηση έγινε στην πλατεία του Αγίου Νικολάου και το ύψος που έφτασαν τα μπαλόνια ήταν στην ευθεία που ακολουθούν τα αεροσκάφη για την προσγείωσή τους. Πάντως, η λειτουργία του αεροδρομίου δεν επηρεάστηκε καθώς στη διάρκεια της κινητοποίησης από τις 11 το πρωί μέχρι τη 1 το μεσημέρι, είχε προγραμματιστεί μόνο μια απογείωση. Ο δήμαρχος της Αλικαρνασσού Βαγγέλης Σισαμάκης στην ομιλία του τόνισε ότι το αίτημά της δημοτικής αρχής και των κατοίκων της περιοχής, για την μετεγκατάσταση του αεροδρομίου, είναι ξεκάθαρο και επεσήμανε ότι περιμένει τις ενέργειες της κυβέρνησης μέχρι το Μάιο. Υπενθυμίζεται ότι μια μέρα νωρίτερα ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Μανόλης Κεφαλογιάννης, είχε ανακοινώσει ότι μέχρι το Πάσχα, αναμένεται κυβερνητικό κλιμάκιο στο Ηράκλειο για τις επίσημες εξαγγελίες, που θ’ αφορούν τη δημιουργία νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι, το οποίο θα είναι αυτοχρηματοδοτούμενο έργο.
Τι λέτε για αυτό ? Μάλλον η ιστορία με το Ελ. Βενιζέλος επαναλαμβάνεται.... :cry:
Πηγή άρθρου: ΑθηναΪκό πρακτορείο ειδήσεων
15 χρόνια μετά, το αεροδρομίο μολις ξεκινα να κατασκευάζεται.... Στην Ελλαδα κινουνται ολα τοσο αργά που μεχρι να σηκωσουμε το ενα ποδι, ο πληθυσμος της Τουρκιας αυξανεται.... κατα ενα εκατομμυριο ατομα. Μεχρι να ολοκληρωθει το αεροδρομιο στο Καστελλι, η Τουρκια θα εχει κατασκευασει αλλα 15 αεροδρομια στην Κων/πολη. Η κατασταση μας ειναι τραγικη.
chr04":190aqx7c said:Πόσο χρήσιμο θα ήταν μαζί με τον ΒΟΑΚ (βόρειος οδικός άξονας Κρήτης) να κατασκευαζόταν μαζί του και σιδηροδρομική γραμμή που να καλύπτει το νησί από άκρη σε άκρη;