LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Πόσο χρήσιμο θα ήταν μαζί με τον ΒΟΑΚ (βόρειος οδικός άξονας Κρήτης) να κατασκευαζόταν μαζί του και σιδηροδρομική γραμμή που να καλύπτει το νησί από άκρη σε άκρη;
 
Αν τυχόν κάποτε υπάρξει μελέτη για τρένο από άκρη σε άκρη στην Κρήτη, το νησί θα κοπεί στα 4 από τα ΚΤΕΛ. Πολύ δυνατό το ΚΤΕΛ στην Κρήτη.

Αυτό που θα εξυπηρετούσε θα ήταν μια μελλοντική γραμμή από Ηράκλειο προς το νέο αεροδρομιο είτε light τρένο/τραμ. Το θέμα είναι ότι το καλοκαίρι θα έχει κόσμο, το χειμώνα όμως ; Άσε που θα την φάνε και αυτήν την γραμμή τα ΚΤΕΛ.
 
Το θέμα είναι ότι το καλοκαίρι θα έχει κόσμο, το χειμώνα όμως ;

Νομίζω αναφέρθηκε ότι μεταξύ άλλων το νέο αεροδρόμιο θα εξυπηρετεί αυτόν ακριβώς το σκοπό: να επεκταθεί η τουριστική σεζόν και στο χειμώνα.
 
Με δεδομένο ότι το LGIR εξυπηρέτησε 98.000 επιβάτες τον Ιανουάριο του 2019 και 104.000 επιβάτες τον Φεβρουάριο, η απόσταση που έχει να καλύψει ως το 1,4 εκατ. του Αυγούστου είναι τεράστια. Για αυτό και σε προηγούμενο ποστ αναφέρθηκε το «μερικό κλείσιμο τον χειμώνα» οπότε θα λειτουργούν όσες υπηρεσίες και χώροι χρειάζονται.

Όσο για τουριστική σεζόν τον χειμώνα στην Κρήτη, μου φαίνεται όνειρο θερινής (pun intended) νυκτός. Τι έχει να προσφέρει το νησί στον χειμερινό επισκέπτη εκτός από έρημα χωριά και κρύα θάλασσα;
 
Όπως προανέφερα η Σ.Π επιτρέπει κλέισιμο του αεροσταθμού έως και 60% την περίοδο χαμηλής επιβατικής κίνησης με υποχρέωση διατήρησης αντίστοιχου επιπέδου εξυπηρέτησης κατά Adrm.

Δάπεδο στάθμευσης 5 x Icao Type Εή έως 10 Type C θα υπάρχει στις γέφυρες.

Δεν προβλέπεται σιδηρόδρομος
 
OveLix":1ebtykpr said:
Με δεδομένο ότι το LGIR εξυπηρέτησε 98.000 επιβάτες τον Ιανουάριο του 2019 και 104.000 επιβάτες τον Φεβρουάριο, η απόσταση που έχει να καλύψει ως το 1,4 εκατ. του Αυγούστου είναι τεράστια. Για αυτό και σε προηγούμενο ποστ αναφέρθηκε το «μερικό κλείσιμο τον χειμώνα» οπότε θα λειτουργούν όσες υπηρεσίες και χώροι χρειάζονται.

Όσο για τουριστική σεζόν τον χειμώνα στην Κρήτη, μου φαίνεται όνειρο θερινής (pun intended) νυκτός. Τι έχει να προσφέρει το νησί στον χειμερινό επισκέπτη εκτός από έρημα χωριά και κρύα θάλασσα;

Ιστορια, καλη κουζινα, νυχτερινη ζωη και αν μεινουν ανοιχτα τα μεγαλα χοτελ, καλες εγκαταστασεις..Τι εχει να προσφερει η Μαγιορκα ή η Αττάλεια που επισης το χειμωνα εχουν κρυα θαλασσα; Ειναι θεμα μαρκετινγκ και συνεργασίας τοπικων φορέων..Εξαλλου ηδη η Α3 εκανε το βημα αυτο με τσάρτερ απο βορεια ευρωπη στο HER την προηγουμενη σεζόν και ελπιζω να το κανει και φετος..Τελη Νοεμβριου που ημουν Ηρακλειο ειχε ακομα αρκετους ξενους
 
Aris1979":q8c1u6r4 said:
Ο ρόλος των φυσούνων είναι κατά κύριο λόγο η προστασία από τα καιρικά φαινόμενα.
Ένα συντριπτικά υψηλό ποσοστό θα χρησιμοποιεί το αεροδρόμιο τους μήνες όπου οι θερμοκρασίες κάτω από τον ήλιο είναι μονίμως πάνω από 40.

Αν ειναι έτσι το "Μακεδονια" τις εχει περισσοτερη ανάγκη απο το Ηρακλειο, καθως ο χειμώνας ειναι βαρύτερος, πιο κρυος και βροχερος..Και το καλοκαιρι δεν παμε πισω απο ζέστη..Αλλά δυστυχως δεν υπαρχει τετοια προβλεψη

Y.Γ. Στων Σκοπίων πως κατάφερε η TAV και προσθεσε 5 φυσούνες στο υπάρχον αεροδρόμιο χωρις προβλημα;
 
Η συζήτηση για τη μονίμως αδικημένη Θεσσαλονίκη, στην οποία συζήτηση (ακόμα κι αν το θέμα είναι το Ηράκλειο) κάποιοι θα αναφέρουν πάντα τα Σκόπια, θα ήταν διασκεδαστική αν δεν ήταν τόσο μα τόσο πολυφορεμένη.

Επί της ουσίας, ο χειμερινός τουρισμός δεν μπορεί να αποτελεί ειδικότητα της νότιας Ευρώπης. Ειδικά η Ελλάδα που είναι (αναμφισβήτητα) κορυφαίος καλοκαιρινός προορισμός, καλά θα κάνει να τελειοποιήσει το ήδη υπάρχον προϊόν της.

Φυσικά, καλοδεχούμενη είναι κάθε προσπάθεια επιμήκυνσης της σεζόν. Πιθανότατα υπάρχουν πολλοί που θα έκαναν πεζοπορία με λιακάδα τον Μάρτιο στα φαράγγια της Κρήτης αντί να φτυαρίζουν χιόνι στο σπίτι τους. Αλλά υποψιάζομαι ότι αυτοί που θέλουν να γλιστράνε στο χιόνι στα χιονοδρομικά είναι πολύ περισσότεροι.
 
Kalamariotis":295mbvio said:
ptiseisA":295mbvio said:
Τη μετεγκατάσταση του αεροδρομίου «Νίκος Καζαντζάκης»-και τη δημιουργία νέου διεθνούς αερολιμένα στο Καστέλι ζήτησαν σήμερα κάτοικοι της Αλικαρνασσού με κινητοποίηση τους κατά την οποία ύψωσαν μπαλόνια, στα 50 μέτρα, σε μια προσπάθεια παρεμπόδισης των προσαπογειώσεων στο αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης». Η κινητοποίηση έγινε στην πλατεία του Αγίου Νικολάου και το ύψος που έφτασαν τα μπαλόνια ήταν στην ευθεία που ακολουθούν τα αεροσκάφη για την προσγείωσή τους. Πάντως, η λειτουργία του αεροδρομίου δεν επηρεάστηκε καθώς στη διάρκεια της κινητοποίησης από τις 11 το πρωί μέχρι τη 1 το μεσημέρι, είχε προγραμματιστεί μόνο μια απογείωση. Ο δήμαρχος της Αλικαρνασσού Βαγγέλης Σισαμάκης στην ομιλία του τόνισε ότι το αίτημά της δημοτικής αρχής και των κατοίκων της περιοχής, για την μετεγκατάσταση του αεροδρομίου, είναι ξεκάθαρο και επεσήμανε ότι περιμένει τις ενέργειες της κυβέρνησης μέχρι το Μάιο. Υπενθυμίζεται ότι μια μέρα νωρίτερα ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Μανόλης Κεφαλογιάννης, είχε ανακοινώσει ότι μέχρι το Πάσχα, αναμένεται κυβερνητικό κλιμάκιο στο Ηράκλειο για τις επίσημες εξαγγελίες, που θ’ αφορούν τη δημιουργία νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι, το οποίο θα είναι αυτοχρηματοδοτούμενο έργο.

Τι λέτε για αυτό ? Μάλλον η ιστορία με το Ελ. Βενιζέλος επαναλαμβάνεται.... :cry:

Πηγή άρθρου: ΑθηναΪκό πρακτορείο ειδήσεων

15 χρόνια μετά, το αεροδρομίο μολις ξεκινα να κατασκευάζεται.... Στην Ελλαδα κινουνται ολα τοσο αργά που μεχρι να σηκωσουμε το ενα ποδι, ο πληθυσμος της Τουρκιας αυξανεται.... κατα ενα εκατομμυριο ατομα. Μεχρι να ολοκληρωθει το αεροδρομιο στο Καστελλι, η Τουρκια θα εχει κατασκευασει αλλα 15 αεροδρομια στην Κων/πολη. Η κατασταση μας ειναι τραγικη.

Θα έχει χτίσει άλλα 15 αεροδρόμια και θα έχει στείλει άλλους 15,000 αντιφρονούντες στο μπουντρούμι. Οι δικτατορίες είναι πάντα πιο αποτελεσματικές στην εκτέλεση δημοσίων έργων, είναι πολύ βολικό να μην υπάρχει αντίθετη άποψη, διαμαρτυρία, διάλογος κλπ.
Αντίθετα στις δημοκρατίες, συμβαίνει να κολλάει ένα έργο για χρόνια, πολλά χρόνια. Δες π.χ. τον τρίτο διάδρομο του Heathrow.
 
chr04":190aqx7c said:
Πόσο χρήσιμο θα ήταν μαζί με τον ΒΟΑΚ (βόρειος οδικός άξονας Κρήτης) να κατασκευαζόταν μαζί του και σιδηροδρομική γραμμή που να καλύπτει το νησί από άκρη σε άκρη;

Μια γραμμή τρένου επιπέδου κοστίζει πολλά λεφτά και τα εισιτήρια της είναι ακριβά. Δε πιστεύω πως υπάρχει ένα σταθερό κοινό που θα πηγαίνει με ένα τρένο των 200χλμ/ω απο τα Χανιά στο Ηράκλειο μέσα στο χειμώνα. Αν είναι να φτιάξεις τη γραμμή για να βάλεις καρβουνιάρηδες εν έτει 2020, τότε δεν νομίζω πως έχει και κάποιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Γενικά, το τρένο θέλει σταθερή και μεγάλη κίνηση μεταξύ περιοχών ώστε να έχει πελατεία. Ένας απο τους λόγους που έχουμε έλλειψη σοβαρού δικτύου είναι κι η έλλειψη μεγάλων αστικών κέντρων διάσπαρτων ανά την επικράτεια. Φοβερό θα ήταν να είχαμε μια γραμμή επιπέδου Ευρώπης να πάει σφαίρα απο τα Γιάννενα στην Καλαμάτα μέσω Πάτρας αλλά το 90% του τρένου θα πήγαινε άδειο.
 
Top