Τα χρώματα της Aegean (livery)

  • Thread starter alex2
  • Ημερομηνία δημιουργίας
OveLix":1ga28w0b said:
Στο σημείο αυτό να επισημάνω ότι το «πουλί μέσα σε κύκλο» είχε εξελιχθεί σε μάστιγα του αεροπορικού logo και κάθε εταιρεία που φεύγει απ' αυτό το concept είναι μια τολμηρή εταιρεία.

Το άλλο concept που λέει «να ενσωματώνει το ελληνικό στοιχείο με κάποιο τρόπο» είναι λίγο ξεπερασμένο στην εποχή των διεθνών αερομεταφορών όπου ο πελάτης δεν δίνει δεκάρα από ποια χώρα είσαι.
1.Αυτό θα έπρεπε να το πεις στις Τουρκικές αερογραμμές να δούμε τι θα σού απαντούσαν....αγαπητέ γείτονα Έλληνα!
2.Παραείναι απλοποιημένο για να είναι καλό,παίδες. Ήθελε κι άλλη δουλειά.
 
Πάντως μιας και αναφερόμαστε στη σημασία του λογότυπου της Α3, τα χρώματα του και το τι τελικά απεικονίζει (ψάρια, γλάρους, θάλασσα κλπ), κανείς δεν ασχολήθηκε ποτέ με το, κατά τα άλλα καλαίσθητο και αρκετά ελκυστικό, λογότυπο της Ολυμπιακής. Και φαντάζομαι ελάχιστοι αν όχι κανείς, γνωρίζουν τι τελικά σήμαιναν (και σημαίνουν) οι 6 κύκλοι και ειδικά τα άσχετα χρώματα του κάθε κύκλου που ξαφνικά διακόπτονταν και ξεκινούσε ένα άλλο χρώμα στο υπόλοιπο 1/3 του κύκλου και κάποιοι κύκλοι ήταν ημιτελείς κλπ κλπ και τα οποία χρώματα άλλαζαν στα αεροσκάφη που είχαν άσπρο φόντο στην ουρά.
Το μόνο που έχω διαβάσει είναι ότι οι 5 κύκλοι είναι οι 5 ήπειροι (στο στυλ των Ολυμπιακών Αγώνων) και ο έκτος (ο πανω πανω) είναι η Ελλάδα. Αλλά αυτό δεν δικαιολογεί τα άσχετα χρώματα και ειδικά της... Ελλάδας τον κύκλο που είναι... κίτρινος και μαύρος.
Απλά βρήκαν κάποιοι ασχολία τώρα να εξηγήσουν το ανεξήγητο της Aegean... :rolleyes:
 
Συγχωρεστε με την αναφορα χωρις πηγη, αλλα ειχα διαβασει οτι η ΟΑ ειχε φαει καμπανακι απο τη Διεθνη Ολυμπιακη Επιτροπη για τη χρηση του λογοτυπου και αναγκαστηκε να το αλλαξει.

Οσο για της "Αιγαιου τα μυστικα" το κοιταω δυο ημερες προσπαθωντας να αλλαξω την πρωτη μου αποψη. Ειμαι μεροληπτικος εναντιον της, το ομολογω. Ποτε δεν μου προκαλεσαν οι γλαροι τα συναισθηματα που μου προκαλουσαν οι κυκλοι. Ειναι μινιμαλ, ναι, ειναι γλαροι, ναι, ειναι στο στυλ της εποχης, αλλα και λιγο χοντροκομενοι.
 
Κατατοπιστικότατο άρθρο στο Simple Flying για τον επανασχεδιασμό των σημάτων της Α3.

Μεταξύ άλλων, μιλάει ο διευθυντής της PriestmanGoode και δίνει ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τη διαδικασία και το πνεύμα της επιλογής των συγκεκριμένων στοιχείων τόσο στο livery όσο και στο εσωτερικό, στον διάκοσμο, ακόμα και στους δίσκους σερβιρίσματος και στις ψηφιακές υπηρεσίες.

Μιλάει για την εξέλιξη των γλάρων, για το ελληνικό τοπίο και την κλασική ελληνική αρχιτεκτονική, στοιχεία που αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης και που πράγματι συμπεριλαμβάνονται στη νέα ταυτότητα.

Και κάτι που δεν είχα προσέξει και είναι όμορφη πινελιά, το νέο σήμα υπάρχει πια στο εσωτερικό των sharklets και είναι ορατό απ' την καμπίνα.


https://simpleflying.com/inside-aegeans ... 20neo/amp/
 
Γιατί δεν μας δείχνουν ποιες προτάσεις "κόπηκαν"? Γιατί δεν έκανε ένα πανευρωπαϊκό PR gag η Aegean να πει ότι "έχουμε διαλέξει αυτά τα 3 σχέδια, εσείς οι πελάτες μας (με τα χρήματα των οποίων χρηματοδοτουμε την αλλαγή) τι θα προτιμούσατε;

Λέω γω, αλλά τι ξέρω εγώ από PR.. Δεν έχω σκοπό να ανάψω φωτιές και νέες αψιμαχίες, μόνο κάνα δυο απορίες έχω.. (και κάποιες άλλες που έχω δημοσιοποιήσει σε άλλο σημείο του διαδικτύου).

Φιλικά
Στέφος
 
Εχμμμ... επειδή είναι ιδιωτική εταιρεία και λογαριασμό δίνει μόνο στους μετόχους της;

Επειδή ο πελάτης με τα χρήματά του αγοράζει συγκεκριμένη υπηρεσία και όχι το δικαίωμα να συμμετέχει στις αποφάσεις;

Επειδή ο πελάτης "ψηφίζει" τελικά με το πορτοφόλι του κι αν δεν του αρέσουν τα χρώματα, τα καθίσματα, το σέρβις ή το λογότυπο θα προτιμήσει άλλον με την πρώτη ευκαιρία;

Επειδή όταν πληρώνεις τη PriestmanGoode δεν έχεις και τόσο ανάγκη την άποψη του ξερόλα Έλληνα;

Λέω εγώ, αλλά τι ξέρω εγώ από οτιδήποτε...
 
(με τα χρήματα των οποίων χρηματοδοτουμε την αλλαγή)

Θα συμφωνήσω με τον Ovelix. Το ότι είσαι πελάτης κάποιου (οποιουδήποτε - από το σουβλατζίδικο της γειτονιάς μέχρι το οτιδήποτε πληρώνεις) δεν σου δίνει το δικαίωμα στη συναπόφαση. Σε μεγάλο βαθμό και στον δημόσιο τομέα το δικαίωμα του πολίτη στην όποια συναπόφαση είναι (και καλώς) περιορισμένο.

Η δύναμη σου ως καταναλωτής είναι να μην επιλέγεις κάποιον για να αγοράσεις την παρεχόμενη υπηρεσία και ως πολίτης να μην ψηφίσεις κάποιον που δεν συμφωνείς.
 
Σε όλα τα νέα liveries παγκοσμίως υπήρχαν και θα υπάρχουν κι άλλες προτάσεις. Είτε από διάφορες εταιρίες που ασχολούνται με το αντικείμενο είτε πολλά σχέδια από μία εταιρία που συνεργάζεται με την αεροπορική. Δε νομίζω ότι κάποια αεροπορική εταιρία πήρε μία και μοναδική πρόταση έτοιμη και την υιοθέτησε, ακόμα κι αν ήταν δημιούργημα του γιου του Προέδρου!
Αν εξαιρέσεις ελάχιστες ως μηδαμινές περιπτώσεις όπου μπορεί να ζητήθηκε η γνώμη του επιβατικού κοινού (όχι ότι αυτή θα επιλεγόταν σώνει και καλά) κατά τα άλλα οι ίδιες οι εταιρίες επιλέγουν τα νέα χρώματα. Και δε νομίζω ότι μας πέφτει και λόγος να μάθουμε ποιες προτάσεις απορρίφθηκαν. Και να τις ξέραμε, πιο πολύ μανούρα και αντιδράσεις θα δημιουργούσαν παρά θετική αντίδραση απέναντι στην εταιρία που "είχε την ευγένεια να μας πληροφορήσει".
 
ο ovelix τα πε σχεδόν όλα.
σαν το ελλάντα που χωρίς αισθητική παιδεία ή κουλτούρα στη φημιουργία ταυτότητας, σαν τους βλαχοδήμαρχους που θέλουν να βάζουν μαθητές και πολίτες να φτιάχνουν λογότυπα για να κερδίζουν ψήφους.
υπάρχουν και οι επαγγελματίες που είναι αυτή η δουλειά τους.
υπάρχουν βέβαια και κάποιες περιπτώσεις που προέρχονται όμως μέσα από μια παραδοσιακή επικοινωνία που έχει χτιστεί μεσα στις δεκαετίες με το κοινό.. όπως στην ιαπωνία. όπου οι αεροπορικές εταιρείες παραδοσιακά δίνουν λόγο στους χρήστες των υπηρεσιών τους. άμεσα ή έμμεσα. όχι πάντα βέβαια γιατί το πιστεύουν 100%, αλλά που όμως ισχύει σε έναν πραγματικά υψηλό βάθμό.
χαρακτηριστικότερο παράδειγμα αυτό της συγχωρεμένης jas.
 
Προσωπικά δε θεωρώ ότι η εταιρία έπρεπε να ρωτήσει τη γνώμη του κοινού, και την ίδια στιγμή βρίσκω την δουλειά της PriestmanGoode βαρετή και καθόλου πρωτότυπη.
Κάποιοι αρέσκεστε να μηδενίζετε τα πάντα, να βάζετε όσους έχουν αντίθετη άποψη με εσάς σε ένα τσουβάλι, και να απαντάτε μετά μόνο σε όσους είναι εύκολο να απαντήσετε.

Μέχρι στιγμής κανείς δεν έχει γράψει τι ακριβώς του αρέσει στο νέο livery. Το μόνο που έχετε γράψει είναι ότι είναι δουλειά της PriestmanGoode και άρα εξ ορισμού καλή. Αν έχετε τόσο χαμηλή ιδέα για τη γνώμη σας και ντρέπεστε να τη μοιραστείτε με τους υπόλοιπους, να πάτε να κοιταχτείτε (που λέει ο ovelix).

Προσωπικά βρίσκω την ανανέωση αφόρητα βαρετή, αλλά είμαι ανοιχτός στην ιδέα να αναθεωρήσω αν κάποιος που καταλαβαίνει περισσότερα από αισθητική (κάποιος με αισθητική παιδεία που λέει και ο/η payneful_tales) μου εξηγήσει τι το ωραίο βρίσκει. Η επίκληση στην αυθεντία της PriestmanGoode είναι απλά γελοία και δείχνει ότι δεν έχετε ιδέα για το αντικείμενο, και για να το κρύψετε κρύβεστε πίσω από το όνομα της PriestmanGoode.

----

Φήμες ότι τα παρακάτω αεροπλάνα μοιάζουν εξετάζονται ως αναληθείς.
 

Attachments

  • Screenshot_20200215-112235.jpg
    Screenshot_20200215-112235.jpg
    93,4 KB · Προβολές: 2.592
Top